Dames die overtijd zijn met 'nog' een negatieve test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    nou de dokter zelf nam me minder serieus en zei dat het er gewoon bijhoort, het afwachten. dus ik moet nog 'even' afwachten.. ik vroeg wat dat even dan was, na wat twijfelen zegt ze een week (dan ben ik 2,5 week over tijd). de testen zijn volgens haar toch wel heel betrouwbaar tegenwoordig, dus als ik echt zwanger zou zijn zouden ze wel positief geweest moeten zijn..
    ik heb er genoeg van! als ik niet zanger ben, laat me dan please ongesteld worden!!

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi maartjev en memjorn

ik ben nu ook drie dagen overtijd en heb gisteren mijn HA gebelt om om uitleg te vragen over de hcg omdat ik ook al 2x nega had getest maar het kan zijn dat je lichaam niet zo heel snel hcg aan maakt... mijn ha zei zaterdag nog een keer testen..

en je hcg verdubbelt elke 48 uur

groetjes !

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Check mijn banner + album....

Er is nog hoop!

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    wow!!!! alvast een voorzichtige gefeliciteerd is wel op zijn plaats denk ik!!!!

ik heb ook 1 licht positieve gehad, maar helaas dezelfde testen erna nogmaals gedaan en negatief.. :(

5. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!

Volgens mij is het toch echtraak hoor!
    Een voorzichtige felicitatie van mij!
    Voel jij overigens nu niets meer dan? Geen klachten?

6. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hier ook al 2 negatieve testen en nog steeds geen spoor van ongi te vinden...

7. MemJorn

MemJorn Lid

25 mei 2011
    8
    0
    0
    verzorgende IG
    drachten
    we wachten gewoon af:)
    ik voel me zo vreselijk eigenlijk alle klachten die bij de eerste dag ongi horen!!!
    wat wordt je daar moe van... zal er wel bij horen... dit herken ik niet van mijn zwangerschap van mijn zoontje toen...
    misschien herrinner ik me dat ook wel niet na 3 jaar ;)

8. katinkje

katinkje Lid

12 jan 2010
    7
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Dordrecht
    Nou inmiddels 13 dagen overtijd ook natuurlijk weer een testje gedaan en natuurlijkkkk weerrrrr negatiefff grrrrrrrr............
    Maja las net ook van mw21 na 3 weken een positieve test had. En een collega van mij had dat ook mmmmm daarop hopen dan maar!!!!!
    GEFELICITEERD !!!!!

9. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    gefelii:D
    toch een beetje hoop voor de andere dames;)

10. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    @MaartjeV, mijn cyclus duurde ook al 60 dagen, ik dacht ook dat ik mijn eisprong had gevonden, pas op dag 60 vond ik mijn echte eisprong, en nu wacht ik dus op de "uitslag"...

Je kan natuurlijk ook gewoon een cyclus overgeslagen hebben.

11. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    net terug van de opening van de bouw van ons nieuwe huisje, het was reuze interessant, ahummmm. dat ik daarvoor vrij heb genomen, pfff, het was een lachertje.
    net naar toilet om test te doen ( ja ik blijf bezig..), zie ik spontaan bloed. test is dus in zn doosje gebleven, aangezien ik er vanuit ga dat ik nu ongesteld ben. al is het we vreemd, geen klachten, niet eens buikpijn!! maargoed. morgen feestje vieren op een festivalletje, lekker mijn verdriet verdrinken ;)

12. twinny2002

twinny2002 Fanatiek lid

27 feb 2011
    1.694
    0
    0
    -
    awh das bale zeg:(

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Dank! Hopelijk geef ik jullie hoop!!

14. TVL

TVL Lid

7 apr 2011
    65
    0
    0
    N-Holland
    Hoi meiden,

Ik ben vandaag 3 dagen overtijd en vind het reuze spannend. We zijn nog maar net begonnen voor ons eerste kleintje dus het is allemaal nog harstikke nieuw. Tot nu zijn de testen nog negatief, zowel de vroege van CB als die van het KV. Morgenochtend ga ik weer een CB test doen, de laatste was maandag dus zit toch al weer heel wat dagen tussen. Ben erg benieuwd maar m'n gevoel zegt me dat het niet gelukt is...

Groetjes

15. TVL

TVL Lid

7 apr 2011
    65
    0
    0
    N-Holland
    @ Kim11: wat zijn jouw pendels het met elkaar eens over de maand!! Nog nooit zoveel overeenkomsten gezien! Heel bijzonder.

16. miep84

miep84 Niet meer actief

nu 6 dagen overtijd en 2 negatieve testen verder :(
    Ik wacht nu nog een week, als ik dan niet ongi ben, dan nog 1x testen en als die ook negatief is, de huisarts bellen.

17. MemJorn

MemJorn Lid

25 mei 2011
    8
    0
    0
    verzorgende IG
    drachten
    ik heb vandaag een cb digital test gedaan
    hij zegt niet zwanger.. alleen als ik het staafje eruit schuif zie je wel 2 voorzichtige lijntjes..... wat moet ik hier nou weer mee...

ik heb deze vaker gedaan bij mijn eerste.. hierop stond bij de eerste keer proberen echt ook niet zwanger met ook maar echt 1 duidelijke streep..... apart

18. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    MemJorn, volgens mij mag je niet naar die streepjes kijken als ik het goed heb...
    De indicater geeft ook veel later positief aan dan bijv. de kuirvat 2v5euro.. Hoop dat je alsnog positief test, iedereen hier natuurlijk!!!

19. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    @Memjorn: de digitale testen hebben meer hcg nodig dan de analoge testen... :p
    Het kan maar zo zijn dat je toch zwanger bent, maar net een dag te vroeg hebt getest!
    Misschien moet je eens zo'n gewone test proberen, want 2 dunne lijntjes is zwanger...die mag je dan opeens wel serieus nemen haha! ;)

20. anne85

anne85 Niet meer actief

nou ik mag me hier melden, ik heb donderdag een test gedaan niks noppes nada morgen dag 33 en nog geen ongi in aantocht.. zijn er wel eens meiden die nega testen en later toch zwanger bleken? liefs

Deel Deze Pagina