Dames die overtijd zijn met 'nog' een negatieve test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    ik hoop dat het uit mag komen :) ik lees hier niet meer elke dag omdat ik nog niet over mn nod ben, en dus nog geen 'spreekrecht' heb,..

ik ben nu 6 of 7 dagen na de eventuele bevruchting, en was vanmorgen met een maagzuurachtigemisselijkheid wakker geworden. ik heb nu al een paar uurtjes geslapen en wederom zo wakker geworden,.

ik hoop dat t voor een goed doel is :)

2. MemJorn

MemJorn Lid

25 mei 2011
    8
    0
    0
    verzorgende IG
    drachten
    nou ik ben vannacht ongesteld geworden:(

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Balen MemJorn!

@ Kim11: Dat klinkt veelbelovend, ik hoop het voor je!

Ik heb een tijdje geleden hier een berichtje geplaatst, maar daarna alleen nog maar meegelezen.

Ik ben intussen bijna 3 weken overtijd. Heb net nog een testje gedaan en die was weer negatief :(. Ik geloofde er al niet echt meer in, maar nu helemaal niet meer en hoop dat die ongi nu gewoon snel komt!

4. Dreaming

Dreaming Lid

30 mei 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames!

Lees al heel lang mee op het forum, maar vond het nu toch ook maar tijd om me aan te melden!

Allereerst: ik hoop dat iedereen snel een positieve test in handen heeft!

Mijn cyclus is sinds het verwijderen van mijn spiraaltje heel regelmatig geweest (altijd 29 dagen, je kon er de klok op gelijk zetten). En nu zit ik op dag 33, en er is niks te bekennen. Ik heb wel een heel raar gevoel in mijn onderbuik, niet echt kramp, niet echt spierpijn... Hij staat gewoon heel strak, zo lijkt het.

Verder heb ik nergens last van, maar voel me wel zwanger, stom he? De test vanmorgen was negatief :(

5. cycy

cycy Actief lid

22 okt 2010
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben nu vier dagen overtijd... Alleen last van witte afscheiding zoals ik vaak heb net na mijn ongi.....

6. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Zoveel dagen als nu ben ik nog nooit overtijd geweest. Maar helaas de testen blijven negatief.
    Vrijdag toch naar de gyn, als ik dan nog niet ongi ben kan zij mooi even kijken.
    Het is echt vreselijk dit!

7. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    @MemJorn: balen. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde.

Alle andere dames: sterkte met wachten. Zo irri die onregelmatige cyclussen.
    Ben zelf nu 6 dagen overtijd, zaterdag nog negatief getest. Misschien vanavond weer testen.... kan het niet laten ben ik bang :)

8. riga01

riga01 Bekend lid

28 apr 2010
    978
    392
    63
    Vrouw
    In de zorg
    Den-Haag
    3 dagen overtijd en nog niet positief getest helaas :( Morgen maar weer proberen. Vind het wel vervelend dat ik niet op m'n cyclus kan bouwen en vast over paar dagen weer ongesteld ben. Maar tot dan hou ik de moed er in! :D

@kimmie: wel laten weten dan he!:D

9. MemJorn

MemJorn Lid

25 mei 2011
    8
    0
    0
    verzorgende IG
    drachten

10. Debby1

Debby1 Bekend lid

6 jun 2011
    503
    0
    0
    Intercedent
    Gelderland
    Goeienavond Dames,

Inderdaad fijn om ook de andere ervaringen te lezen. Voor ons is het de eerste keer. SPANNUND! :D
    Vorige maand nog ongi geweest, na stoppen met de pil & moest afgelopen donderdag weer, maar ben nu dus 4 dgn overtijd! Helaas zaterdag een nega test... :(
    Wacht nu ook nog ff een dag of 2 denk ik... wat zouden jullie doen?
    Heb wel gekke steken in mn buik en zere borsten! Krijg ook sinds afgelopen maand allemaal pukkels (nooit gehad!) of zou dat komen door stoppen met de pil?

Liefs

11. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Alweer 16 dagen overtijd.....

12. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Hoi Debby, allereerst, welkom hier en veel plezier/succes! :)

Al wat je aangeeft duid meer op het zo irritante ontpillen... Vele dames hier hebben het moeten doorstaan (waaronder ik), leuk is het niet...
    Ben je 4 dagen overtijd op een getelde cyclus van 28 dagen? Mijn eerste cyclus telde 32 dagen, en voor sommigen is dit nog langer.
    En zelfs nu, sta ik vol met verevelende pukkels, heb altijd zo een reine huid gehad dus zeker niet leuk!

Uiteraard kan het bij jou ook raak zijn, die kans zit er steeds in. Gewoon niet te snel testen, en geduldig zijn :)
    Hoe voel je je nu?

Liefs
    Kimmytje

13. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ach balen meid... Hopelijk snel zekerheid!
    Geniet sowieso maar dubbel en dik van je vakantie!
    :)

14. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    16 dagen is echt niet leuk nee. Maar troost je: Waarschijnlijk een cyclus overgeslagen.

Ik had er zelfs twee overgeslagen!

15. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    @MemJorn: hier ook ongi geworden. Was wel even teleurgesteld, maar het geeft ook wel weer duidelijkheid. Ik kan weer verder.
    En nog maar pas begonnen voor een tweede kindje, dus ik mag nog niet klagen, maar toch doet het weer pijn als je dan toch ongesteld wordt.

Ik duim voor je dat het deze zomer toch mag lukken zonder het medische circuit erbij!
    Wel fijn dat je nog kunt genieten van het tante-zijn. Lijkt me toch ook wel erg dubbel al dat babygeluk.
    Liefs!

16. Esmaraldaa

5 mei 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!
    Ik heb gisterenavond getest,, Helaas Negatief.
    Nog geen tekenen van aankomende menstruatie.
    Borsten zijn wel gegroeit en af en toe wat steken.
    Erg moe.
    Voor de rest beetje last van mijn onderbuik paar erge steken maar dat is gelukkig na 2min weer weg.

Ben nu 2dagen overtijd.

Groetjes!

17. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik duim voor een posi test hoor Esmaraldaa!

18. Esmaraldaa

5 mei 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi kim11.
    Ja dankje wel! :D
    Ik hoop het ook. ;)
    We zien het vanzelf wel hihi!

19. just little me

11 apr 2011
    64
    0
    0
    ik werk als begeleidier in een verstandelijk beper
    Lelystad
    Hallo meiden,

ik kom ook weer even buurten,
    ik ben er een poos niet meer geweest omdat ik het gewoon even van me af moest zetten. de heletijd bezig zijn met zwangerschap, werd er even dol van.
    ik had het redelijk van me af kunnen zetten totdat,,

een klas genoot was bevallen van een beeldschone dochter. echt een mooi meisje.

ik ben nu al ruim 9 weken overtijd! ik word er echt knettergek van. heb nu al wel genoeg geduld gehad vind ik.
    heb 3 weken geleden de dokter gebeld, en die zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken, en niet meer eerder hoefde te bellen voor een halfjaar, na een halfjaar geen menstruatie meer gehad te hebben had het zin om te bellen
    of,, ik had te vroeg getest.
    ik heb toen dat weekend een test gedaan, maar zoals gewoonlijk negatief en zit er over na te denken de dokter morgen gewoon maar weer te bellen. want ik word er een beetje moedeloos van.

iemand nog tips??

en hoe gaat het voor de rest met de meiden??

Groetjes Just little me

20. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Hallo Allemaal,

Vanmiddag heb ik mij voor het eerst aangemeld op dit forum omdat ik jullie topic via google tegen was gekomen.
    Sinds januari ben ik gestopt met de pil want mijn vriend en ik willen erg graag een eerste kindje en ik had direct een hele regelmatige ongesteldheid,elke maand netjes op de 6e en ik kon mijn klok er op gelijk zetten.
    Echter ben ik nu 4 dagen over tijd, opvliegerig,emotioneel, misselijk en heb regelmatig last van steekjes in mijn onderbuik/een opgeblazen gevoel.
    een paar dagen na mijn eisprong heb ik flinke buik/rugpijn gehad wat mij nog niet eerder was overkomen.
    Vandaag getset maar helaas negatief, nu even afwachten dus.
    Vind het wel spannend hoor allemaal :p.

Deel Deze Pagina