Dames die overtijd zijn met 'nog' een negatieve test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    #901 Anneliess86, 12 jun 2011
    Laatst bewerkt: 12 jun 2011
    Hallo meiden.

Mag ik ook met jullie mee kletsen?
    Ik ben momentel 13 dagen over tijd.
    net getest maar was geen streepje te bekenen.
    Gek wordt ik van die onzekerheid maar dat zal jullie vast bekend in de oren klinken.

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik wil me ook graag melden hier.

ik ben nu 3 dagen overtijd.
    10 dagen na mijn poso ovu test heb ik een klein beetje bruin bloed verloren (innesteling?) Paar dagen daarna erg duizelig en misselijk geworden. Nu af en toe kleine steekjes onderin de buik en pijnlijke tepels. Ik heb het gevoel dat mijn tepels en borsten iets groter zijn en lage rugpijn.
    3 testen verder en nog steeds geen ongi.

Zijn er ook meiden die contact hebben opgenomen met de HA voor een bloedtest?
    Ik wil as zaterdag pas weer testen en anders de HA bellen.

3. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    Hoi Dames...
    ik ben nu al 21 dagen over tijd...afgelopen zaterdag een test gedaan...negatief helaas.... ik ga denk ik vrijdag of zaterdag opnieuw testen...en anders de HA maar eens bellen...
    iemand ervaring met een soort gelijke situatie?

4. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @ Labrador en Aislin is er wat meer bekend bij jullie?
    Ik ben nog steeds niet ongesteld.
    Heb vanochtend een ovulatie test gedaan omdat ik misschien een ronde over heb geslagen. En er kwam een licht 2e streepje te staan. Had dat eigenlijk niet verwacht.
    Dus even door testen voor mij hoop dat hij binnenkort positieve ovulatie test heb. Dat zal dan wat meer rust in me hoofd gegeven.

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik ben nog steeds geen ongi. Vanmorgen een test van CB gedaan, maar ook die is negatief.
    Ik heb net de HA gebeld en die wil mij morgen zien. ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen/doen.
    Waarom bel jij de HA niet voor verder overleg?

6. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Ben benieuwd wat jou HA zegt.
    Ik heb de HA nog niet gebeld omdat het pas mijn 2e ronde is dat ik met de pil ben gestopt. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben dan ga ik ook de HA bellen.
    Jij Succes morgen.

7. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    hier ook nogsteeds niet ongesteld....
    weten jullie of het echt wat uitmaakt of je 's ochtends of 's avonds de test doet? pfff ik haat het testen echt joh...vooral omdat hij elke keer negatief is en ik het gevoel heb dat ik niet helemaal spoor ofzo...

8. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    dag 44, nog geen menstruatie gehad na het stoppen met de pil... 3 negatieve testen, en vandaag ineens een bijna positieve ovu test:S

9. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @Aslin volgens mij moet het niet uitmaken.
    Als je zwanger ben moet je test dat gewoon aan geven.
    Heb je toevallig ovulatie testen in huis?
    Ik denk namelijk dat ik gewoon een ronde oversla.
    Vanochtend een ovulatie test gedaan en die gaf een licht 2e streepje aan.

@Blijevrouw21 hoop dat je je ei kan vinden.
    vervelend he dat het allemaal zo lang duurt

10. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    @Anneliess86..
    denk dat ik toch maar wacht tot morgenochtend...voor me gevoel is dat toch beter haha... en nee heb geen ovulatietesten in huis... why?

11. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Heb je alleen nog maar s'avonds getest?

Waarom ik vroeg of je ovulatie testen heb, ik ben zelf ook al 16 dagen overtijd en aantal dingen gelezen te hebben dacht ik zelf dat ik nu gewoon niet zwanger kan zijn anders hadden de testen al lang positief geweest. Dus ben terug gaan rekenen als ik uitga van een cyclus van 30 dagen zal ik nu ongeveer rond me ei sprong zitten.
    Dus heb een ovulatietest gedaan en die gaf een lichte 2e streep aan. Dus hoop dat ik me ei binnen kort vindt.
    Ik denk zelf dat ik een ronde heb overgeslagen.
    Misschien is dat bij jou ook wel het geval?
    Voel je je zelf anders?

12. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    ik heb afgelopen zaterdag...laat in de middag getest...na een drukke dag... miss niet echt bevordelijk voor een test...
    ik had vorige week gevoelige tepels (heeeel irritant)...dat heb ik nooit....ik was een paar dagen licht misselijk tot flink misselijk (aan de wcpot hangen maar kwam niets)..en buikkrampen...(kan ook een buikgriep(je) zijn geweest maarja) en moe enzo.... dus opzich...de symptomen zijn er....maar de test wilt nog niet mee werken...

13. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Herkenbaar hoop voor je dat je morgen een positieve test in handen heb. Ga je anders de HA bellen?

14. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    ja denk het wel....als ik niet zwanger ben dan klopt er gewoon iets niet...heb ik het gevoel....

en ik dacht vroeger altijd...1 keer onveilig seksen en je bent zwanger... haha...die seksuele voorlichtingen hebben wel gewerkt...hahahaha ;)

15. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Haha Ik dacht er ook zo wel een beetje over hoor.
    Ik dacht altijd dat je veel meer vruchtbare dagen had.
    Maar dat valt nog tegen.

16. just little me

11 apr 2011
    64
    0
    0
    ik werk als begeleidier in een verstandelijk beper
    Lelystad
    #916 just little me, 20 jun 2011
    Laatst bewerkt: 20 jun 2011
    Hallo meiden,

ik ben vandaag langs de huisarts geweest!
    ik moet morgen ochten een urine monster afgeven in het ziekenhuisnen krijg daar donderdag de uitslag van. heb voor donderdag een afspraak om 10 over 8. maar ik moet om 7u beginnen met werken! en ik zit er heel erg mee, werk afzeggen of naar de huisarts? want ik ben er net begonnen met werken!
    mijn huisarts wil me de zelfde dag nog zien, maar is zelf na 3u niet meer aanwezig. en voor de rest van de week is hij er ook niet. wat zouden jullie doen??

voor de rest loopt alles prima. van het weekend flink misselijk geweest zeg! bah,, en op een of andere manier was de lucht van eieren niet te harden! en normaal gesproken lust ik wel een eite op brood. maargoed.

ik vind het heel erg spannend! die uitslag. wat zou het zijn, ja of nee?! maar moet ieder geval dus langs de huisarts. ook al mocht ik niet zwanger zijn voor een keur om mijn lichaam voor de gek te houden. en dan eindelijk weer eens ongesteld te laten worden.

en hoe is het verder met iedereen??

Groetjes Just little me

17. just little me

11 apr 2011
    64
    0
    0
    ik werk als begeleidier in een verstandelijk beper
    Lelystad
    Hallo meiden,

ben nu 11 weken overtijd!!

ik ben vandaag langs de huisarts geweest!
    ik moet morgen ochten een urine monster afgeven in het ziekenhuisnen krijg daar donderdag de uitslag van. heb voor donderdag een afspraak om 10 over 8. maar ik moet om 7u beginnen met werken! en ik zit er heel erg mee, werk afzeggen of naar de huisarts? want ik ben er net begonnen met werken!
    mijn huisarts wil me de zelfde dag nog zien, maar is zelf na 3u niet meer aanwezig. en voor de rest van de week is hij er ook niet. wat zouden jullie doen??

voor de rest loopt alles prima. van het weekend flink misselijk geweest zeg! bah,, en op een of andere manier was de lucht van eieren niet te harden! en normaal gesproken lust ik wel een eite op brood. maargoed.

ik vind het heel erg spannend! die uitslag. wat zou het zijn, ja of nee?! maar moet ieder geval dus langs de huisarts. ook al mocht ik niet zwanger zijn voor een keur om mijn lichaam voor de gek te houden. en dan eindelijk weer eens ongesteld te laten worden.

en hoe is het verder met iedereen??

Groetjes Just little me

18. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Hai dames.. Ik voeg me ook even toe!

Ik ben nu ook 7 dagen over tijd.. Al 2x een test gedaan waarbij het lijkt alsof er een klein dun streepje zit maar volgens mij is die pas verschenen na de 1 minuut wachttijd (kan dat??)! Ben pas in april gestopt. Heb 1x een cyclus van 27 gehad en daarvoor was deze ook rond die tijd.. Maar heb totaal geen verschijnselen om ongi te worden. Het idee dat ik soms wat misselijk ben... Maar dat kan ook tussen mijn oren zitten hihi! Stel je ongi blijft uit en je testen negatief? Is dat reden tot een dok bezoek?

Werk ze vandaag.

Groetjes Mayke

19. naomi25

naomi25 Lid

22 jun 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden

als jullie het goed vinden praat ik ook even mee.
    ik ben 2 weken overtijd, en heb al diverse zw testen gedaan.
    allemaal negatief.
    gister sex gehad met me vriend en toen had ik een bloeding.
    deze duurde 5 min, en is nu dus weer helemaal weg.
    ik ben dus erg zenuwachtig,
    ben ik zwanger??? ben ik het niet??
    is het een innesteling?? of toch een miskraam??
    ik hoop dat er mensen zijn die dit ook hebben mee gemaakt,
    want ik ben nu erg onzeker en bang.

groetjes naomi

20. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Mss eens een testje doen? :)

Deel Deze Pagina