Ik heb trouwens vorige maand na het vrijen ook een lichtroze bloeding gehad. Dag erna begon mijn "menstruatie", die overigens ook niet helemaal was wat het moest zijn...
hoi kimmytje ik heb al heel veel keren een test gedaan. de laatste was een zondag en deze was ook weer negatief. ik ben nu bang geworden om te testen omdat het steeds een teleursteling is als de test weer negatief is. weet het echt niet meer. maar misschien moet ik idd maar weer een testje doen, we zijn nu toch weer 3 dagen verder.
@ just little me: Kan je niet vragen aan je werk of je wat later kan beginnen? Ben benieuwd wat er bij je uit komt. Hoeveel dagen ben je nu 'overtijd'? Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Hoop eigenlijk dat ik gewoon een ronde heb overgeslagen. Ben nu op vakantie en als ik terug ben en nog steeds niet ongesteld ben ga ik toch ook maar even de HA bellen kijken wat ze zegt.
@ Anneliess 86 Hallo,, ik ben nu 81 dagen over tijd. en ik ben pas net begonnen bij mn nieuwe baan dus jah dat ligt denk ik erg gevoelig om nu ineens niet te kunnen. dan zet ik denk ik mijn baan op het spel, dus ik ga morgen gewoon even bellen als het kan tussen 11 en 12, en dan ga ik maandag lang. ik vind het echt heel erg spannend!! de zenuwen gieren door mijn lijf! kan dr niet van slapen ookal moet ik morgen om 5u op! maar als ik de uitslag weet laat ik het zeker te weten horen. en jij ben took al 23 dagen overtijd, dat ik ook al aardig wat. heb je al getest? en misschien een idee om bij je huisarts advies te vragen? Groetjes Just little me
@just little me. Ik heb al een paar testen gedaan en die waren allemaal negative. Als ik terug ben van vakantie ga ik denk wel even de HA bellen om advies te vragen. Zeker spannend voor jou hoop dat je het kan verzetten, maar dat moet niet zo groot probleem zijn toch.
Hai Dames, Hier zelfde verhaal, gister getest en negatief, zit nu op dag 34, ik heb 2 maanden geleden wel een cyclus gehad van 34 dus kan zijn dat dat deze keer ook zo is. Ik heb op dag 29 een klein beetje slijm/bloed verloren daarna niks meer, hoop eigenlijk dat ik te vroeg heb getest. succes allemaal!
Hee... ik ook vanmorgen negatief getest, vandaag officieel over tijd. Heb mijn ei gemeten met ovutestjes... kan natuurlijk zijn dat mijn LF wat langer is... Na het weekend nog maar eens testen... pfff
ook ik heb weer getest met 17 dagen overtijd, de test was wederom weer negatief. nou heb ik wel vandaag bij het plassen een soort bloedpropje gehad, met bruin slijm ( is al 2 de x ) voor de rest helemaal geen last van bloedverlies. vind het best eng, zijn er mensen die dit ook hebben of niet? ik weet nou niet wat ik moet doen de dokter zegt afwachten. maar ben ik nou zwanger?? of een miskraam,. wat is er met me lichaam aan de hand?? hoop op een andwoord. xxx
Ben net terug van weekendje weg, heb me het hele weekend in kunnen houden en nu net thuis toch maar testje gedaan, maar krijg een heel licht streepje, streepje kwam wel wat later dan 3 minuten, ik denk 5 of 6 min want toen ik voor de 2e keer ging kijken zag ik het pas. Ga morgen nog maar even testje halen, heb overigens wel super pijnlijke borsten dus wie weet......
Heb net test gedaan van kruitvat en er verschijnt weer een lichte 2e streep, weet van m'n vorige zwangerschap dat de 2e lijn toen donkerder was, maar streepje is er wel......dus denk dat ik dan zwanger ben
Hoi meiden. Hoe gaat het met jullie allemaal. Is er al duidelijkheid bij iemand? Ik heb 28 juni een positieve ovulatie test gehad. Hoop dat ik over 2 weken ongesteld wordt, Of niet natuurlijk maar dan wel met een postieve zwangerschap test.
een week overtijd en negatief getest.. Wel ontzettende pijn onder in mijn rug, geen idee of dat een teken kan zijn.. pff !
Ik ook een week over tijd (uitgaande van mijn eerste positieve ovutest + ovulatiebloeding + bevestiging van de HA dat eisprong is geweest). Ik heb nu al 4 dagen een positieve ovutest, waarvan de middelste twee echt knal knal knal positief.... maar zwangerschapstesten zijn negatief. Dus ik ben er maar van uit gegaan dat ik misschien nu pas mijn ei krijg?? Snap er niks van, maar weet anders ook niet hoe ik dit moet plaatsen! Stel dat de ovutest reageert op HCG dan zou dat ook met een zwangerschapstest te meten moeten zijn toch?
Hoi allemaal, wat verschrikkelijk die onzekerheid he?! Ik heb 5 dagen voor mijn NOD een onderzoek laten doen en daarvoor bloed moeten laten trekken om uit te sluiten dat ik zwanger zou zijn... deze test was negatief... nu ben ik ondertussen al 4 dagen overtijd... al 2 weken het gevoel alsof ik mijn regels ga krijgen maar ze komen niet, ook een paar dagen erg last gehad van mijn heupen, voor de rest niets... Ik vraag me af of de bloedtest misschien te vroeg geweest kan zijn en ik toch nog een beetje mag hopen en over een paar dagen nog eens een testje doen, ofwel moet ik maar gewoon wachte tot de duiveltjes doorkomen... Net als iedereen wrsch word ik het wachten wel een beetje beu! Succes nog iedereen!!! Hopelijk krijgen we allemaal snel goed nieuws!!
Ik meld me hier ook maar even in dit topic. Helemaal niet bezig met zwanger worden, geen idee wanneer ik op goede dagen zat om zwanger te worden maar nu heb ik wel het idee dat ik zwanger ben. Volgens de hoge heren is zwanger worden voor mij heel moeilijk, vandaar dat we er niet zo mee bezig waren. We hebben gevreeen 2 weken na dat ik ongestelt ben geweest. En nu ben ik een paar dagen overtijd. Gisteren een zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Ik heb ontzettende pijn onder in mijn rug een soort van spierpijn. Vanmiddag zat ik een tosti te eten en werd wat misselijk na die tijd. Ook zijn mijn darmen wat gevoelig, snel dunne ontlasting.. Mijn gevoel zegt me dat ik zwanger ben maar de test dus niet.. Maandag ga ik weer testen..ppff !
hier ook nog steeds niet ongi. ben inmiddels 11 dagen overtijd. ik had 23 juni wel een positieve ovulatietest dus dat schilder ik nu maar aan als late ei en daarom heb ik mijn banner aangepast. Ik heb net nog even een test gedaan kv 2v5... negatief...
Hihi westerlo, ik kom jou ook overal tegen! Ik heb mezelf ook maar een laat ei toebedeeld Ik heb 13 of 14 juli dan NOD??? Maar misschien ga ik de 11e wel een testje doen als ik dan nog niet ongi ben... want dat is onze trouwdag en dat vind ik leuk!
Ik ben zwanger. 1e test was lichte streep toen naar de dr geweest weer een lichte streep. Ik moest maandag terug komen want met zekerheid kon ze het niet zeggen. Toen heb ik met de clearbleu getest en jahoor 2 weken zwanger dus ik ben nu 4 weken en 2 dagen zwanger