Dames die overtijd zijn met 'nog' een negatieve test!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

gefeliciteerd... hoeveel dagen was je overtijd nu? en wanneer was je eerste positieve test?

2. roos23

roos23 Bekend lid

6 nov 2008
    504
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    Spannend allemaal hè! Ben nu 2 dagen overtijd maar helaas met kruidvat 2 voor 5 bleef het 2de streepje helemaal weg:s

Heb ook mijn ei niet kunnen vinden dus misschien heb ik die wel helemaal nog niet gehad.

3. Mikhna

Mikhna Lid

4 jul 2011
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb deze forum van being tot eind doorgelezen en wilde ook even meepraten :)

Was verleden jaar Mei gestopt met de pil, en werd eigenlijk direct zwanger in Juli. Helaas kwamen we er met onze eerste echo achter dat het hartje niet meer klopte na 7 weken. Het werd dus een curettage in het ziekenhuis. We waren zo ontzettend verdrietig dat we besloten er even niet mee bezig te zijn (ook nieuw huis in september) en een vakantie in februari te plannen naar Azie om goed te ontspannen.

Dus direct na de vakantie weer serieus begonnen. In mei overtijd dus direct getest met KV, negatief. Dag erna ook negatief. Weer een dag erna getest met CB digitaal en er stond zwanger. Wilde het toch eigenlijk zeker weten en testte nog eens met Predictor en deze gaf Negatief aan.:( Nou ja, snapte er dus helemaal niets van waarom CB positief was terwijl andere allemaal negatief waren. En ja hoor, 2 dagen erna werd ik toch ongesteld!!!! :x vertrouw dus niet echt meer op CB.

Weer serieus geklust de hele maand en nu inmiddels alweer 10 dagen overtijd. En zoveel testen verder, allemaal negatief (had ook een KV2v5 doos met maar 1 test erin lol).

Las in deze post dat je toch een eisprong kan hebben dus deze week toch maar weer klussen voor de zekerheid mocht ik niet zwanger zijn.

Ik leef met jullie mee! Onzekerheid is echt niet leuk, dan maar beter ongi zijn :) dan weten we waar we aan toe zijn

4. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi allemaal,
    Was ff de topic door aan het lezen wat een verhalen allemaal zeg.
    Ikzelf ben nu 9 dagen overtijd 2 testen gedaan van ClearBleu alle 2 negatief:(
    Ga morgen maar ff een kruidvat test halen en hopelijk is die wel positief.
    vorige maand was ik 7dagen overtijd en de dag erna ongesteld geworden.
    Heb niet echt symptomen alleen dat ik er moe ben en van sommige dingen en geuren verschrikkelijk misselijk wordt.
    Ben benieuwd ff duimen.

5. Delta

Delta Niet meer actief

oeh spannend ! klinkt als....... zwanger :) super benieuwd morgen!! succes

Deel Deze Pagina