Het is ook wat, nog geen 1 een posi test, morgen waag ik ook nog 1 en anders echt wachten tot maandag dan zijn de 2 week wachten voorbij en krijg ik denk ik echo Ik heb nu wel zere (o)(o) en ze zijn groter
nou ik ga afsluiten en morgen ochtend gelijk testen en hier kijken dames die gaan testen heeeeeeeeeeeel veeeeeeel s6 en roze!!
heel veel suc6 testende dames morgen!!! Ik wil oook ik wil ooook.. Jammer dat het werk het effe niet toe laat!!!!!
ben dan niet echt "overtijd" alleen een bloeding van 1,5 dag... maar pfff... negatieve testen das wat!! dus voor mij denk ik dan maar afwachten of de (volgende) ongi komt over een week had gelezen twinny dat je morgen gaat testen?!?!?! succes en ik duim voor je
Hier ook een witte test.. Ik wilde een kruidvat 2v5 halen, maar de kruidvat was nog dicht, dus ik heb het met een hema test gedaan. Gisteravond heb ik wel voor de grap een ovulatietestje gedaan, ik weet dat ze ook positief kunnen testen bij een zwangerschap, laatst uitgeprobeerd met een vriendin die zwanger was. Nu vroeg ik mij af, kan je lh waarde stijgen? Want 9 dagen geleden heb ik een ovutest gedaan: Spierwit. Toen 2 dagen later weer eentje, die had een klein heel vaag streepje, en nu gisteravond was er duidelijk een streep, maar niet zo donker als de andere streep. Kan je LH waarde stijgen? Ik dacht namelijk dat je LH waarde het allerlaagste was rond je NOD? Maar blijkbaar is hij toch gestegen,.
Dag dames! Kim11; ik heb dat ook wel eens gehoord maar of het werkt.. geen idee sorry? Twinny; Balenn Nou ik heb vanochtend een test gedaan van de kruidvat (2v5)... En er kwam en heeeeel licht streepje, je moest echt turen.. Ik dacht JAAAA en toen weer hmm NEEE.. Dus ik weet het niet... Ik ben maar weer verder gaan slapen eventjes, en toen ik opstond was het streepje ietsje donkerder, maar nog steeds erg licht. Het vervelende is dat bij dat streepje in het hoekje wat geel is geworden Dus krijg het moeilijk op de foto. Ik weet niet of ik mag juichen.. Ik zie dat je op de foto nauwelijks iets ziet. En toch zie ik hier een streepje, stom van me is dat ik weer ben gaan slapen toen het streepje zo licht was, mag ik dit dan meetellen? Zou het toch een indroog streepje zijn? Ik ga over een paar dagen weer testen Ben trouwens vandaag 2 dagen overtijd en temperatuur blijft 36.8!!! (Normaal lager) Wat denken jullie???
Ooh dankje dankje dankje... Ben stiekem heel blij maar ik duf nog niet te juichen hooor... Ik ga als ik me kan bedwingen over 2a3 dagen nog eens testen. Ik wil vriendlief ook niet blij maken met niks als hij thuiskomt... Zal ik niks zeggen, en dan over een paar dagen nog eens testen en misschien is het dan donkerder. Wil vriendlief namelijk verassen met beschuitjes enzo Twinny; Balen van je witte test, maar je word echt snel roze hoor.. Weet het zeker!!!
vind echt super leuk voor je! ik baal egt zo van mijn witte test wil ook een streepje, als is het maar zon klein streepje als bij jou weet egt niet meer wat ik nu moet denken hoor.. miss is het dan toch niet zo en word mn cyclus ineens lang ofzo
Nou Twinny, ik wil ook een mooie streep hoor, maar die heb ik ook niet Met héééél veel fantasie zie ik wel een streepje, maar dat zal mijn fantasie echt zijn denk ik.
hier nog iemand die test negatief heeft. maar me temp is wel horgen 37.21 en dat voor deze tijd 10.23 is dat best hoog of niet? baby: gefelici
Hoelang zijn jullie overtijd dan? hebben jullie kwaaltjes of niet? Ik moet zeggen, heb elke maand veel gevoeld.. Maar nu toch vrij wel niks.. Ja voelde aan mijn borsten dat ze toch anders waren dan al de andere keren.. Heb het gevoel dat ze iets zwaarder zijn maar heb al een grote cup dus weet het zo niet. En heb een paar heldere dromen gehad.. en 1 over dat mijn vriend vreemd ging:x hahaha... Maar; mag ik mijn vriend vandaag blij maken? Denken jullie? Wil het er niet inwrijven bij jullie hoor sorry.. maar ben best zenuwachtig of het zo is ofniet. Jullie komen allemaal op roze, heel snel! Wanneer gaan jullie testen? Jullie moeten ook weer samen testen de volgende keer Ikkehouvanjou; Dat is idd een hoge temperatuur.. Hoelang ben je overtijd?