Werkt Valdispert meteen?

Discussie in 'De lounge' gestart door pientje1, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Heeft iemand V.aldispert stemming gebruikt en kan me vertellen of dit meteen werkt of het langer gebruikt moet worden voordat het iets doet. Het gaat echt om vald stemming, niet om de andere soorten.

2. Harrinda

Harrinda Niet meer actief

Ben niet zo van die valdisper, zelf gebruikt maar het verschil dat ik wel merkte was volgens mij meer psychologisch... Omdat het op homeopathische basis is, zal het wel een paar dagen duren voor als je het kan gaan merken... (voor als het bij jou wel écht verschil zou maken) Sinds ik een half jaar gesport heb met personal trainer weet ik dat zoiets beter werkt. Nadeel het kost veel geld. Nu dus ook gestopt, maar zodra het kan start ik weer. Dus héb je geld raad ik zoiets toch wel aan... Of groepslessen bij een sportschool, kun je ook wat moeilijker aan ontsnappen. Je stemming verbeterd toch echt als je je lichamelijk sterker maakt.

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb nacht en die werkt wel gelijk. Verder zou ik het niet weten. Mag ik vragen waar je ze voor nodig hebt?

4. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik heb een tijd valdispert gebruikt voor faalangst (eindexamen en afrijden) hielp bij mij op geen enkele manier...

5. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik heb gebeld en het duurt een paar dagen voordat het werkt. Nu twijfel ik of ik het ga halen.

6. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Bach rescue spray verlicht wel binnen enkele minuten, misschien is dat iets?

Deel Deze Pagina