Vandaag een 3d echo gedaan. Tjonge wat is dat mooi en alles zag er goed uit En eindelijk weten we dan het geslacht want tijdens de 20 weken echo lag hij met de billetjes naar ons toe Normaal bij iedere echo is hij zo beweeglijk maar wanneer het er om draait ligt hij stil, de eigenwijs Ook tijdens deze echo lag hij er niet echt goed voor want hij had zijn beentjes voor zijn gezicht. Maar gelukkig zijn er toch nog wat leuke foto's uitgekomen. En ja zoals je al kon lezen het is dus een jongetje. Mijn gevoel zei dat altijd al maar zeker weten doe je het nooit. Apart trouwens hoe je het kunt aanvoelen
Prachtige foto's zeg en wat leuk een mannetje, gefeliciteerd! Hier ook een dwars mannetje ze hebben er vd week dik een uur over gedaan huppeltjes moeten doen enz.... Zucht! Eerst de beentjes dicht....toen slecht ervoor liggen en toen lag hij....navelstreng tussen de benen hahaha Maar was een mooi snoetje jullie mannetje! Mijn voorgevoel was ook goed, zo raar ik geloofde er nooit in maar het klopt dus toch! Geniet van jullie mooie kindje!
mooi hoor! gefeliciteerd dat je nu weet! Hier ook een boy's mama to be! Hopelijk is onze manneke met 26 weken niet zo eigenwijs( dan hebben wij onze pret echo)