Bijna elke dag. Maar wist nooit me eisprong. Deze keer werd ik zwanger twerijl ik duphaston slikte om me menstruatie op gang te helpen ( ben onregelmatig) en dacht er niet aan dat t deze keer raak zou zijn maar zie me onderschrift hihi memenstruatie werd niet opgewekt door de duphaston
ik hoor van veel mensen dat de ovu-testen van zwanger & kids goed zijn... is dat deze: Sensitest starterspakket 24 ovulatietesten plus 25,99 | Sensitest want ik ga ook beginnen met die testen en wil het dan zeker weten dat ik de goede heb
ik ben een controlfreak, en gebruik dus ovutesten en zodra die donkerder worden sowieso om de dag, zoals ik het nu berekend heb ben ik van het klussen 2 dagen voor de daadwerkelijke eisprong zwanger geraakt
Hier ook alweer anderhalf jaar bezig voor nummer 2 en bij nummer 1 zeg ik altijd ronde 0. Spiraal was er net uit en we zouden er een paar maanden later voor gaan - gingen eerst nog een reis maken. Die maand welgeteld 1x seks op dag 10 van m'n cyclus terwijl ik cycli had van 30-35 dagen. En bingo! Dus het kan verkeren. Nu doen we het al anderhalf jaar of om de dag op de vruchtbare dagen of soms 1 lucky shot. Ik doe ovulatietesten, temperatuur en voel m'n eisprong meestal en we hebben al die keren ook weleens gevreeën een half uur voor de eisprong en meestal binnen 12 uur voor de eisprong. Helaas geen garanties voor succes
Wij ook om de dag. Uiteindelijk is het met icsi wel gelukt, dus ik zou toch maar eens langs de dokter gaan al is het maar voor wat simpele testen (bloedonderzoek, sperma-analyse). 2 jaar is wel lang namelijk, maar ik snap je wel hoor. Ik hoop dat het snel lukt!
Als ik zag dat mijn eisprong eraan kwam, zo vaak mogelijk.. Rond de positieve ovu-test toch wel ongeveer 4x geklust denk ik
Hier eigenlijk hetzelfde Drieka, erg he! Blij dat er meer mensen zijn zoals wij, haha. Daarbij werkt mijn vriend 's nachts en ik overdag, dus wij zien elkaar 3 dagen in de week helemaal niet. Hebben weleens de pech gehad net dan mn eisprong te hebben.
Ik heb die van Sensitest gebruikt. Zijn volgens mij andere dan Zwanger & kids. In eerste instantie de sensitive versie, nou daar had ik helemaal niks aan. Die bleven maar verkleuren. Toen overgegaan op de normale, die waren een stuk beter! Die raad ik zeker aan. Aan het starterspakket heb je niet heel veel vind ik, of het moet zijn dat je snel zwanger bent. Ik had veel te veel zwangerschapstesten en we zijn bijna een jaar bezig geweest, dus regelmatig de ovulatietesten bijbesteld.
ik zie mijn vriend alleen in het weekend en had deze ronde precies het geluk dat ik mn eisprong in het weekend had. Vrijdagavond positieve ovulatietest. Vrijdagavond en de nacht van zaterdag op zondag seks gehad....en het is raak
Oh nee als ik op de ovulatie testen van de action zou rekenen was ik nu echt niet bijna 40 weken zwanger.. wat een rotdingen zijn dat zeg..
Bij mn dochtertje deden we het om de dag..het grote nadeel daarvan is dat je er constant in je hoofd mee bezig bent. Dat wilde ik deze keer absoluut niet!! We hebben tegen elkaar gezegt..we zien wel wanneer het raak is, en als we zin hebben hadden we seks.
Heel vaak maar deze was niet gepland en bij me oudste wel gepland duurden 2 jaar toen we gwn maar wat deden zonder idee van we willen een baby was het raak.Hield wel altijd temp bij maar daaraan zag ik het achteraf pas.Maar hoe moeilijk ook proberen de lol erin te houden en seks te hebben om seks en niet om een baby hierdoor raak ik teminste wel zwanger op moment dat ik ga plannen en alleen maar mee bezig zijn had van alles al gekocht baby kleertjes speelgoed ga zo maar door maar er gebeurde maar niks en ik werd daar echt depressief van als ik eerlijk ben snap daardoor dat heel moeilijk is voor vrouwen om het los te laten deels maar schijnt toch vaak wel de manier te zijn zolang een vrouw of man geen andere vruchtbaarheids problemen heeft
Voordat je een positieve ovulatie test hebt zou ik gewoon alleen lekker van elkaar genieten als je écht zin hebt. Want voor een zwangerschap heeft het toch geen nut, daarvoor heb je eerst die positieve ovu test nodig. Ik zou op de dag van de knal ovu test beginnen met klussen en dan 3 dagen achter elkaar. Daarna weer overgaan op van elkaar genieten als jullie zin hebben. Hopelijk is het wachten voor jullie gauw voorbij.
In de maand dat ik zwanger ben geraakt hebben we ons als een stel pas verliefde pubers gedragen... De periode daarvoor meestal om de dag rond de ovulatie.
Wij hebben er niet bewust moeite voor gedaan, maar het was gemiddeld om de dag. Hopelijk is het deze ronde wel raak bij jullie!
Hier toevallig de maand dat ik dacht het is te laat...de dag van eisprong ik voel hem goed en was net geweest en de dag na eisprong.........en toen was het raak..die keren maanden ervoor zoiezo voor eisprong of nog op eisprong maar denk dat die dag erna en het klopt met berekening dat het toen geweest is
Geklust? Als in seks hebben? Haha wat is dat voor uitspraak? Ik was in de war en dacht aan verven en boren en zo.
nee hoor klussen en geklust hebben is hier op dit forum zolang het bestaat al het normaalste woord voor sex hier
Toen mijn ovu test knal werd hebben we het s'avonds, en de dag erna smiddags en s'avonds gedaan. De week ervoor elke dag.