Normaal om de dag, maar ik ben toch echt 3x zwanger geraakt door niets te doen tot mijn ovulatietest positief was en dan een paar dagen achter elkaar. Alle drie de keren niet bewust, we hadden het druk/veel uitjes/man drukke rooster op werk en/of het zusje van mijn man (nu 10jaar) logeerde bij ons. Dus het is gewoon zo gegaan zeg maar, en dus 3 keer op die manier zwanger..
Bij mij lukt t alleen als we in de ochtend sex hebben.. Om de dag Veel sterkte.. Een miskraam en al 2 jaar moeten wachten is best zwaar (hier 2mk en 1.5 jaar moeten wachten op deze zwangerschap)
Wij hebben ook een jaar moeten proberen. En toen meestal ook om de dag geklust. Maar hier was het cliché: het loslaten (eigenlijk amper seks gehad die maand) en ja hoor, zwanger !! Ook bij de 2de helemaal niet zo mee bezig geweest en direct raak . Hopelijk zijn jullie ook snel zwanger!!
Gewoon bijna elke dag. Ook niks bijgehouden de natuur doet zijn ding wel dachten wij.. We wouden het gewoon ontspannen en relaxt houden en toen kwam het echt als een verassing!