'sommige vrouwen zien soms kleine hoeveelheden van meer slijm na ovulatie, omdat het corpus lutheum (geel lichaam is dat dacht ik) kleine hoeveelheden estrogeen aan maakt, maar je bent helemaal niet vruchtbaar als de ovulatie bevestigd is. ' (lastig vertalen als je steeds naar boven moet scrollen...) En nou ga ik er vandoor! Morgen weer een nieuwe dag! Liefs Tezzz
Ik heb dat ook altijd jo....... De ene keer meer als de andere keer,maar meestal rond mijn eisprong heb ik een beetje slakkenslijm....Dit heb ik pas voor de derde keer gehad deze maand,ben namelijk bezig met medicijnen om mijn eisprong op te wekken....dus ik denk dat dat nu wel aan het lukken is
yuhu, na je eisprong heb je toch doorzichtig en plakkerige afscheiding? ik ben namelijk deze syclus nog geen 1x vruchtbaar slijm tegen gekomen, alleen maar klein beetje melk achtig en doorzichtig NIKS..heb ik mijn ei wel? of hoef je geen vruchtbaar slijm te hebben? want daar heb ik nu last van,van doorzichtig & plakkerige afscheiding ( helemaal niet veel ) ik weet namelijk niet precies welke datum ik mijn ei heb of heb gehad ( omdat mn syclus varieerd tussen de 28 a 35 dagen) wel voel ik al wat dagen ovulatie pijntjes en nu nog steeds maar kan ook voor/na pijn zijn van mijn eisprong toch? omdat ik verschillende syclussen heb, heb ik 3 berekeningen gemaakt, en hou ik rekening met deze dagen. mijn laatste syclus was 32 dagen bij 28 dagen: 17/12/07 Eisprong / 16/12/07 Erg vruchtbaar bij 32 dagen: 21/12/07 Eisprong / 20/12/07 Erg vruchtbaar bij 35 dagen: 24/12/07 Eisprong / 23/12/07 Erg vruchtbaar ik heb tot nu toe geklust op 9dec.15dec.16dec.19dec ik ben heel erg benieuwd naar deze soorten afscheiding,want heb daar totaal nog geen verstand van,iemand die iets weet over deze afscheiding ? ps: heeft iemand ook wel is een bloedsmaak gehad rond de ei periode? want daar heb ik sinds vanmiddag zo last van en het gaat met eten of drinken gewoon niet weg, heb geen wondjes ofzo in mijn mond, en mijn tanden die zien er nog netjes uit oja en heb deze keer ook eigenlijk weinig tot geen klachten ( zoals pijn in mn rug of andere dingen) helemaal niets. normaal heb ik dat ook wel tijdens mijn eisprong of erna tot nod. dat weet ik nog dondersgoed van vorige maand. had ik 18 dagen lang last van veel dingen, maar nu?.....ik voel me goed
hallo allemaal ! fijne kerst gehad? hier wel ! ik zit met een vraagje weer! ik zit op dpo 11 geloof dag 25 en gisteren had ik toen ik de toilet bezocht wat zalm achtig met doorzichtigheid(slijmachtig ) op het toilet papier. daarna kreeg ik 5 min later ( voelde het er uitlopen ) lichtbruin/karamel?kleur wat echt dik en echt zalfachtig was op mijn ondergoed. was echt best veel. mijn eerste ongi was 3 dec. tot 7 dec. en ik heb infeite geen idee waneer ongv mijn ei is geweest deze maand maar ik vermoed vorige week( rond de 21e ) ivm mijn 32 syclus die ik aangehouden heb na vorige maand.+ wat ei klachten. dus ik hoop ook dat het dit keer 32 is want dan hebben we super goed geklust. -> ( 9dec.15dec.16dec.19dec.20dec ) Volgens de calculator zou ik dan gisteren mijn "eventuele" " innesteling " moeten hebben ( maar ga ik natuurlijk niet vanuit ) maar het is wel toevallig als ik de berekening zie van de calculator en mijn afscheiding die ik gister had?! vanaf Vandaag is het superwit , en superveel, net zoveel als gistere en is het ook dikke zalfachtige afscheiding. wat verstaan jullie onder "innesteling" rose afscheiding? is het echt rose zoals rose is , of licht zalmachtige kleur? gaat dat meestal gepaart met doorzichtig slijm zoals wat ik gisteren had? of ziet het er anders uit. ik ben hier benieuwd naar wat de zwangere onder ons hadden qua innestelings bloedingen. en welke kleur het had. heel erge bedankt alvast ! xxx
Hallo Allemaal Ik heb sinds vanochtend doorzichtig slijm die rek baar is .Is dit het bekende vruchtbare slijm? liefs maria
zo aan je banner te zien kan het goed zijn dat het je eisprong is. dus klussen ! ja doorzichtig slijm (rauw eiwit )= vruchtbaar zoals jij beschrijft!
succes! met jullie ei.,,, ik twijfel eigenlijk wel es aan mijn banner.ik heb nu 2 gelijke cyclussen gehad van 36 dagen kan ik er nu meer vqn op aan? nou groetjesen een fijne avond
ja het kan volgens mij altijd wel dacht ik? weet niet jou achtergrond , wat btreft ontpillen, of je al lang zonder pil zit ? ik heb ook soms ene keer 32 dan weer 35 etc.en ben nu zeker ruim 2 jaar pilloos. daarom hoop ik nu ook op een syclus van 32 weer nu net als vorige maand want 2 maanden terug had ik een syclus van 35 ( erg vervelend ) dusja.. het kan.maar hoop het niet voor je als ik het verkeerd zeg corigeer even , en leg het uit hoe het wel is nu sinds anderhalf uur beginnen wat kleine ongi krampen helemaal onderin, beetje fellig. het is nog helemaal mijn nod niet.
ja het kan volgens mij altijd wel dacht ik? weet niet jou achtergrond , wat btreft ontpillen, of je al lang zonder pil zit ? ik heb ook soms ene keer 32 dan weer 35 etc.en ben nu zeker ruim 2 jaar pilloos. daarom hoop ik nu ook op een syclus van 32 weer nu net als vorige maand want 2 maanden terug had ik een syclus van 35 ( erg vervelend ) dusja.. het kan.maar hoop het niet voor je als ik het verkeerd zeg corigeer even , en leg het uit hoe het wel is nu sinds anderhalf uur beginnen wat kleine ongi krampen helemaal onderin, beetje fellig. het is nog helemaal mijn nod niet.
dames ik zit op dag 28 van mijns yclus, waarschijnlijk syclus van 32 dagen en is mijn nod vrijdag 4 januari. ik heb nu last van beetje ongi gevoel en licht gele afscheiding. iemand ervaring met afscheiding 7 dagen na eisprong?
ik ben op 29 juli gestopt en hieronder staan mijn cyclussen... kan ik eerder mijn ei hebben als de banner aangeeft?
De banner klopt voor mij in ieder geval voor geen meter... Ik gebruik ovulatietesten en deze maand is mijn ei op een andere dag gekomen... al op dag 10/11, terwijl de vorige keren wel keurig volgens het boekje.
mijn ei was dit keer op dag 18 van mijn cyclus. mijn dpo is 13 dagen dus ik kom ook op 4 januari uit. ik heb na mijn ei altijd creme afscheiding tot aan mijn nod. met mijn ei heb ik altijd rekbare afscheiding,maar niet in mijn onderbroek. ik moet dan echt ff bij mijn baarmoeder mond zijn. liefs esther
hay! ja normaal heb ik ook afscheiding..witte inderdaad tot aan nod..nu eigenlijk weinig tot geen. heel klein beetje maar,als het opgedroogt is het super licht geel , i dont know?
ja nou ja,dat had ik vanaf vandaag dus ook. even afwachten of dat nu zo blijft. heb trouwens ook een beetje een spierpijn gevoel in mn onderbuik. en dat is echt niet van het sporten. liefs