kruidvattest na een dag licht streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mroos, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Gisterochtend heb ik een test gedaan, er verscheen niet meteen een streepje, dus weggelegd. Vannacht keek ik erop, en zag toen en heel licht paars streepje zitten.
    Vanochtend meteen weer getest en die was duidelijk negatief.

Hebben meer van jullie dit weleens gehad? dat hij na een tijdje een streepje aangeeft, terwijl je niet zwanger bent?

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Denk dat dit een indroogstreepje is gweest. Laat maar zeggen een potloodstreepje..

Je moet testen aflezen binnen de minuten dat de test aangeeft. Niet alle testen kan je lang aflezen namelijk.

Sucses met zwanger raken..

3. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Bij de kruidvat 2V5 testen, mag je na 5 minuten de test niet meer aflezen, en kun je die test het beste weggooien staat er in de bijsluiter..
    Dus ik denk ook dat dat een indroogstreepje kan zijn.

4. mroos

mroos Niet meer actief

haha nou, ik hoop eigenlijk dat ik niet zwanger ben;)(heb een baby van 3 maanden) maar het is een dikker streepje dan een potloodstreepje, wel echt even breed als de controlestreep.
    Nou ja, we wachten af.

5. Roos84

Roos84 Actief lid

24 jan 2010
    189
    0
    0
    @Mroos:
    Ik heb precies het zelfde! Heb twee testen gedaan (een dag verschil). Op één zie ik niks, op de ander zo'n streep waar jij het ook over had. Ik had ze bij elkaar gelegd en weet niet meer welke van wanneer is. Afwachten denk ik en van de week een nieuwe test doen!

6. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik heb bij een kv2v5 test eigenlijk nog nooit een streepje gehad terwijl ik niet zwanger was, ook niet na eeen aantal uur of een dag.
    Wel worden de streepjes donkerder als je ze een tijd laat liggen.
    Weet je heel zeker dat er na de 5 minuten ook geen heel vaag streepjes was? De test die in mn album staat als 6 dagen voor NOD (achteraf op NOD nadat we de echo hebben gehad) wou ik eigenlijk ook gelijk weggooien omdat ik dacht dat er niks te zien was en dat hele vage dingetje gewoon willen zien of een schaduw was tot mn vriend zei: maar er staat wel iets hoor! Toen heb ik foto's gemaakt en ze hier op het forum geplaatst en anderen zagen m dus ook.
    Na een dag laten liggen was het streepje wel duidelijker (die foto staat ook in mn album)
    Als ik het zo lees is het helemaal je bedoeling nog niet dus ik hoop voor je dat ie gewoon negatief blijkt te zijn, maar ik zou toch over n dag of 2 voor de zekerheid nog een keertje testen.

Liefs mij

7. daatje

daatje Actief lid

28 jan 2010
    248
    0
    0
    In de gebruiksaanwijzing staat in de tekst rechts bovenin als je de test hebt gedaan moet je hem aflezen na exact 5 minuten daarna weggooien omdat de test na de vijf minuten van een negatief resultaat in een positief resultaat dus dan is ze niet zwanger
    Deze week hetzelfde meegemaakt met iemand in mijn omgeving dus sneu maar het is niet anders

Liefs

Deel Deze Pagina