Hier wat menstruatie krampen, die gingen over in weeën en de vliezen heeft de vk bij ruim 9cm doorgeprikt..
Vruchtwater, gebeurde 's nachts. Kreeg zelfs de eerste 5uur totaal geen weeën en dat terwijl ik al vanaf 20wkn erg veel harde buiken gehad had.
Bij mij braken de vliezen om 6 uur in de ochtend op de wc (!!) en daarna nog uren niet of heel weinig activiteit gevoeld... wel relaxt.
Ik kreeg eerst wat krampjes.. dat bleken de weeën te zijn.. ze werden pas heftiger na dat de vk mn vliezen brak.. 1,5 later had ik mn dochter op mn borst
Bij mijn beide bevallingen braken eerst de weeën. De 1e is 10,5 uur na het breken van de vliezen geboren. De 2e is 3,5 uur na het breken van de vliezen geboren.
Ik kwam vanuit het niets in een weeënstorm terecht en toen braken ook vrij snel m'n vliezen (na 5 of 10 minuutjes ongeveer)
Eerst ongeveer 40 minuutjes lichte weeen gehad wat leek op menstruatiekramp en daarna knapten de vliezen, kon nog net naast m'n bed springen om de sloot vruchtwater op de grond te laten kletteren
Ik had al 3 dagen weeen, toen mijn water brak kreeg ik meteen persweeen. Een kwartier later was ik moeder
1e kind weeen en pas met 9 cm vliezen gebroken door VK 2e kind verloor ik vruchtwater en meteen daarna weeen 3e kind weeen en met 6/7 cm vliezen gebroken door VK