Haaij meiden, willen jullie even meedenken want ik snap het niet meer 20mei: 1e dag ongi 30 mei t/m 1juni : positieve clearblue ovu test en rekbaar slijm 7&8 juni: positieve ovu test dipstick en dik wit slijm volgens clearblue ovu testen dus afgelopen vrijdag mijn NOD volgens fertilityfriend 5juni ei dus dinsdag NOD Vandaag is mijn tempp weer verder gestegen en had ik net een dikke klodder rekbaar slijm ik snap er niks meer van, iemand an jullie een idee?
Was het clearblue dig. ovutest? Want dan zou ik die vertrouwen.. sommige hebben ook na hun eisprong nog vruchtbaar slijm heb ik gelezen..
Ja heb 3 dagen lang smileys op het schermpje gehad (dat laat je hart trouwens echt een sprongetje maken) Maar dan zou ik nu 2 dagen overtijd zijn... of m,n ei is later gesrpongen als de 48uur na eerste posi test.. en niks wijst erop dat ik ongi ga worden, en zw test is negatief
jemig wat lastig zeg. Misschien maak je wat langzaam hcg aan? Je tempkaartje ziet er tot nu toe wel gunstig uit. Spannend hoor.
ja ik moet zowieso donderdag weer naar de gyn.. afgelopen woensdag is ze wel al begonnen met chromossoon onderzoek omdat het nu wel erg lang duurt.. ze had ook gelijk een echo gemaakt om te kijken of m,n eierstokken enzo wel goed waren.. (vorige maand zat daar een nogal grote cycte) en zag dat m,n baarmoederslijmvlies mooi dik was en mooi opgebouwd..
Uit je kaartje kan je inderdaad niet echt wijs worden, wanneer je eisprong precies was in overeenstemming met slijm en ovutesten. Je ei moet wel geweest zijn volgens je temp. Maar je zou nu 12 DPO zijn volgens FF. Word je dan altijd al ongi, of pas later? Word je progesteron ook geprikt trouwens?
@babyengel: bedankt voor je reactie. Ik ga zowieso vragen of ze m,n progesteron wilt prikken want vorige maand kon ik ook al geen ei ontdekken.
Ik heb ook weleens gelezen dat je op 2 momenten in je cyclus positieve ovu testen kan hebben. Ik zelf had deze maand 4 dagen achter elkaar positieve ovu testen, dus ik snap er ook weinig meer van. Ik denk dat als het deze ronde niet raak is ik ff helemaal niks meer doe (tempen of testen) want het maakt me zo onrustig en helemaal gek in mn hoofd Maar voor nu nog ff afwachten. Als ik het weekend niet ongi ben ga ik maar ff een testje doen