Dag allemaal, Ik ben Linda 32 jaar oud en ben in april gestopt met de pil. Deze heb ik ruim 15 jaar geslikt. Na de laatste pil werd ik zoals gewoonlijk na een paar dagen ongesteld. Dit was nog in de maand april. Nu kreeg ik in mei, de week dat ik ongesteld zou moeten worden wel het gevoel dat ik ongesteld moest worden maar ik heb alleen maar een licht bruine afscheiding gehad. Nu in de maand juni, had ik na drie weken één dag waar ik helder rood bloed verlies had. Verder helemaal niks. Het gekke is dat ik nog steeds het gevoel onder in mijn buik heb dat ik ongesteld moet worden, maar het komt maar niet..... Voor de zekerheid heb ik na het rode bloedverlies een test gedaan maar die was negatief. Is het normaal dat je het gevoel blijft houden dat je ongesteld moet worden???
Hallo,hallo. Ik heb maar 1,5 jaar implanon gehad en daarvoor niks en ik was echt flink aan het "ontpillen" 4 weken lang, gevoelige borsten,misselijk,duizelijk,ook paar dagen wat oude bloed verlis bij het afwegen. Ik kan me voorstellen dat je na 15 jaar gebruik ook er flink last van zult krijgen. heb je jouw ei gevoeld? Maar laten wij positief zijn, misschien was die ene dag bloedverlies ee innestelling? Wanneer was het precies? Ik lees ook overal dat heel veel vrouwen die pril zwanger zijn last hebben van de ongesteldheid pijn, dus ik zou zeggen misschien een week na die helderebloeding test doen?
Hey! Ik ben ook in april met de pil gestopt, na ruim 10 jaar slikken.. Ik dacht dat mijn lichaam het snel op orde zou hebben aangezien ik tussentijds een keer gestopt ben vanwege pil-klachten en toen een hele regelmatige cyclus had.. Niet dus, althans moest 40 dagen wachten op mijn ongi.. Zat vol zwangerschapsklachten, pijnlijke tepels, hoofdpijn, moe, rommelende darmen.. En op dag 32 van mijn cyclus dus getest maar negatief.. Op dag 40 kwam mijn ongi, zeker geen kans gehad want achteraf blijkt dat mijn eisprong is geweest gedurende een vakantie met mijn vader, zonder manlief dus weinig kans hihi Ik hoop voor jou dat het alsnog raak blijkt, of dat je anders snel ongi wordt, zodat je in ieder geval zekerheid hebt dat alles werkt en je een cyclus kunt ontdekken en dus gerichter kunt klussen! Veel succes met wachten..
Bedankt voor jullie reactie, De tijd zal het leren he, zeggen ze : ) Ik had al een test gedaan maar die was negatief. Het gevoel blijft echter wel en dan denk je, zal het wel of zal het niet.......
Hoi, Ik ben in Januari gestopt met de pil en tot op heden nog helemaal niet ongesteld geweest. Ook geen kleine bloedingen of bruinverlies. Vorige maand kreeg ik voor het eerst het gevoel dat ik ongesteld zou worden (echt dat ongi-gevoel in m'n buik). Ik heb gewoon anderhalve week met maandverband in m'n onderbroek rondgelopen, zeker wetende dat ik elk moment ongesteld zou worden. Maar niet dus... En ik ben ook niet zwanger (zelfs twee testjes gedaan). Bij mij komt het waarschijnlijk gewoon nog steeds door het ontpillen.
Dat is ook vervelend zeg! Je weet gewoon niet waar je aan toe bent dan.... Ik hoop voor jou dat het snel doorzet en dat je gewoon ongesteld wordt. Bij mij is het half half. Mijn lichaam is denk ik ook drug bezig met ontwennen.