Ik heb 4 februari bloed laten prikken en toen is gebleken dat er die hormoon is die betekent dat me eisprong is gevallen! Hey meiden Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld! EN weet je wat de uitslag was.. Ik heb een eisprong gehad!!! En ik had maar 0,1 hcg in me bloed 4 februari... Nu heb ik vandaag 9 februari een test gedaan van de apotheek en wat zie ik verschijnen na 5 minuten dat ik een dikke streep bij de controlle heb en een heel licht roze wazig streepje bij de test.. Dus hmmmmmmm ben zenuwachtig! Ik heb nu wel 2dagen pijn aan me tepels! heel erg gevoelig en ben vandaag ziek na huis geggaan want ik was zo kapot moe dat ik niks kon doen! En hele erge zuurbranden nadat ik koffie heb gehad! Dus kan iemand me wat meer vretellen met zon ervaring! Ben wel blijdat er een eisprong was !!!!! Anders moest ik namelijk aan de clomid!
Een streep is een streep meid Ben je al overtijd ?? Misschien dat je even een foto van je testje hier kan plaatsen zodat we mee kunnen kijken ?
Ja ik heb al geprobeerd fotos te maken maar je ziet het niet duidelijk moet ik nog een keertje proberen! Maar ik zie een dikke paarse streep en daarnaast een hele lichte roze streep heel licht roze! en ik ben nu een 1 week overtijd.
Over 2 daagjes nog eens testen hcg verdubbelt zich ! Heel veel succes meid en laat het eventjes weten
Daarom heb ik de clear blue digital test gedaan daar komt gewoon te staan zwanger of niet zwanger en niet dat gesukkel met een licht streepje, zou gewoon na een paar dagen nog een test doen! Spannend!!! sterkte!
Als je HCG-waarde op 4 februari 0,1 was, dan kun je vijf dagen later niet positief testen. HCG verdubbelt om de dag. Dus dan zou je HCG-waarde op 9 februari ongeveer 0,6 zijn geweest. Een zwangerschapstest reageert op z'n vroegst pas bij een waarde van 10 en dan moet het een hele gevoelige test zijn. De meeste testen reageren pas bij een waarde van minimaal 20.
Denk eerlijk gezegd ook niet dat het iets is. Vijf dagen na 0,1... dat zou heel knap zijn. En je zegt een week overtijd? Dan zou die streep niet meer zo heel vaag moeten zijn. Morgen of overmorgen nog eens een testje wagen, maar ik zou niet te veel hoop koesteren... Succes! Want geen bloed, geeft toch moed!