jaa, ik zit op het wachtbankje! 6 oktober is mijn NOD.. ben benieuwd, 2 keer geklust.. met 3 dagen ertussen, wel rond eisprong dus ben benieuwd! voor de dames met de eisprong in zicht; succes en eel plezier met klussen hihi!
Volgens mij kan ik ook weer op t wachtbankje plaatsnemen. Geen ovu testen gebruikt dus weet niet of we het juiste moment gepakt hebben. mijn vriend moestdit weekend s nachts werken, dus ik zei 'maak me maar wakker' lol.... zo gezegd zo gedaan... volgende maand maar meer geluk denk ik. xxx
Spannend! Ondanks dat er gister melk uit mijn tepels kwam, heb ik niet het gevoel dat het raak is deze ronde.. maar we zullen het zien, als ik zaterdag niet ongesteld word test ik zondagochtend.. ben benieuwd! Ik heb 2 pendels staan voor november -meisje, ik hoop het hihi!
Melkproductie? Als je niet zwanger zou zijn, dan is je lijf je behoorlijk aan het foppen. Ik hoop voor je op een positieve test. Ik zit nu in m'n vruchtbare week dus wij hebben het weer gezellig deze week. Ik gebruik geen ovu testen dus we zullen aan de bak moeten. Ik heb geen idee wat ik moet voelen als ik een eisprong heb dus daar kan ik geen rekening mee houden. Succes met wachten ladies!
Hier vandaag ongesteld geworden! Op naar de volgende ronde.. nod is nu 29 oktober, uitgaande van een gemiddelde van 27 dagen.. Ben benieuwd! Altijd een cyclus van 28dagen, denk toch dat hij wat van slag is door het hcg wat in mijn lichaam zat de vorige maand..
Cayth Rot dat je ongesteld bent geworden. Ik heb geen ervaring met ovutesten dus kan je daar niks over adviseren. Maar vaag dat je melk had joh, zou ik wel even raar staan te kijken. Heb je dat toevallig met de eerste ook gehad? En hoe bedoel je dat je hcg in je lichaam had?
Hier nod14 oktober. Weer last van een schimmelinfectie hoe ik daar toch altijd aan kom. Bah verveelende jeuk!!
Nou omdat ik vorige maand positieve zwangerschapstesten had, dan moet er hcg in mn lichaam hebben gezeten toch? Bij de 1e had ik geen melkverlies, ja in week 32 pas! Ik heb ook nog geen ervaring met ovutesten, dus ben benieuwd..
Oh op die manier. Heb ik vast wel gelezen, maar kan het niet allemaal onthouden. Maar inderdaad nu snap ik m.
Hihi. Ik krijg net het commentaar van m'n collega dat ik een stuk kribbiger ben dan anders. Had ik zelf nog niks van gemerkt eigenlijk Hebben jullie hier ook last van?
hoi Jezz, Ik denk dat dat door het weer komt. de omslag enzo van zomer naar herfst. of zal het aan je hormonen liggen?
Ik weet niet precies wat ik moet voelen. Maar ik heb een raar gevoel in m'n buik. Zou dat dan m'n eisprong zijn? Ik heb echt geen idee. We wachten af.
Zo dames, voor ons is het afwachten, ik zit op het wachtbankje. We hebben ons best gedaan deze week. M'n NOD is 20 oktober. Hoe staat het bij jullie??
Spannend!! Hier is het rustig, maar heel weinig ongi geweest.. maar toch was gister echt mn laatste ongi dag.. Ik twijfel heel erg om ovutesten te kopen of om nog een maandje zonder te proberen, en gewoon om de dag te klussen.. zoals het er nu uitziet is mijn nod 29 oktober. Voor jou weer spannend dus jezz! Wachtbankje duurt altijd zooo lang.. hihi terwijl de dagen voor een ander voorbij vliegen! Iig succes met wachten hihi..
Nog 5 dagen dan mag ik testen.. Ben er deze maand niet echt mee bezig geweest dus we zullen zien wat de test brengt.. Nog meer mensen op het wachtbankje?