senna82, heel veel succes bij de verloskundige zal voor je duimen hopelijk is alles goed! Laat even weten hoe het was..
Das raar... maar misschien nog te vroeg??? Bij mij duurde het heel lang voordat de digitale zei zwanger... Gelukkig kleuren de streepjes op mijn testen steeds sneller en zijn ze gewoon niet te missen meer.... maar dat kan voor jou ook gelden natuurlijk. Over twee dagen nog eens proberen denk??
Ik heb een cyclus app op m'n telefoon en zie daar net dat morgen mijn nod pas is. Dacht echt vandaag. Is de kruidvat 2v5 zo gevoelig dat die 1 dag voor nod al positief kan zijn?
Zo'n app heb ik ook idd... werkt wel! En ik weet het niet, mijne zien er precies zo uit maar komen via testjezelf.nu Die zijn gevoelig... 4 dagen voor nod, alhoewel dat ding toen helemaal spierwit bleef. Een dag voor NOD kreeg ik net zo'n lijntje als jij, alleen de digitale zei na lang nadenken zwanger. Een clearblue..
Net terug van de verloskundige. Echo gehad en daaruit bleek dat we een * hebben. Alles is schoon en we hebben groen licht voor een nieuwe zwangerschap.
Oh Senna wat jammer. Knuffel! Sterkte met het verlies. Voor de zwangerschap van mijn zoontje heb ik ook een mk ( en een bbz) gehad en nu heb ik een prachtig zoontje! Komt vast goed!
Misschietoch nog niet genoeg hcg Judith? Je kvtest is namelijk wel echt positief vind ik! Senna heel veel sterkte.. hopelijk mag je snel weer zwanger zijn!
Jemig wat een drukte en nieuwtjes allemaal!! @Senna Hoe was het bij de verloskundige? Ben je gerust gesteld? @Judithvdc Ik zeg ook Gefeliciteerd! Spannend. @Ingrid Aan de bak! Ik heb deze week m'n vruchtbare week dus wij gaan ook aan de klus. Ik hoop zo dat ik ook snel een positieve test vast mag houden. Afgelopen weekend en zelfs vandaag nog de vraag gehad of wij nou niet eens aan kinderen willen beginnen. Lekker hoor?! Dames succes, niet te veel stressen en vooral genieten van elkaar!!!
Pff ik had tussen afgelopen zaterdag en vandaag mn nod, maar ik ben nog niet ongesteld, en vanochtend een kv2v5 gedaan, en die is omowit..
Cayth, ik duim voor je dat je niet ongi wordt en van de week positief test. Ik heb vanmorgen nog een keer met Kruidvat 2v5 getest en weer 2 streepjes. Doe die digitale cb over een paar dagen nog een keer.
Hoi allemaal, Ben nu drie dagen overtijd. Vervelende krampjes (al een week) lijkt op menstruatie kramp en hoofdpijn, maar nog geen bloed te zien. Testje gedaan vanmiddag en die was omowit : ( Voel me echt vervelend bah!