dames gestopt augustus 2012 gaan voor een lente/zomerkindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleen96, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Marleen spannend!! ben erg benieuwd!

als ik uitga van mijn langste cyclus, dan mag ik zondag testen..
    Ik voel nog niets, behalve afgelopen zaterdagavond..toen ging ik met schoonmoeder naar kuuroord, en kreeg ik ineens een heel raar gevoel onderin mijn buik..
    Ook had ik wat steken in mijn linker borst..
    Ik weet natuurlijk niet óf het iets betekend.. maar ik hoop het zooooo!!

Als ik uitga van mijn gemiddelde cyclus dan mag ik vrijdag testen.. Pfff zó zenuwslopend.. ik ga écht proberen om niet te testen..

2. marleen96

marleen96 Niet meer actief

vanmorgen 2 keer getest. 1 met ochtend urine. de test was kapot geen enkele streep bleef helemaal wit. Later maar nieuwe test gekocht en gedaan. En die was negatief.. nu zit ik dus met gemengde gevoelens zwanger of niet zwanger.. over paar dagen maar weer opnieuw testen.

3. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    spijtig van de Miskramen!!!
    Ik ga ook ronde 4 in. Maar mijn cyclussen zijn steeds zo lang. Kan dit op een afwijking duiden?

4. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    een lange cyclus is normaal en geen afwijking. Volgens mij is tussen de 21 en 38 normaal. je eitje komt de ene x uit je rechter eierstok en de volgende x uit de linker. De 1 kan dus ook beter werken dan de ander en dat kan een onregelmatige cycles geven.

5. marleen96

Ik voel ook nog niet. Wel af en toe wat krampjes. Maar nog geen bloed gezien zit nu op dag 43. Dus 13 dagen overtijd. Vanmorgen weer negatief getest. Snap er niets van waarom was de eerste test dan wel vaag positief???

6. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb totaal nog geen ervaring met testen dus ik kan je niet geruststellen of wat dan ook.

Wel hoop ik dat ik zelf over 2 weken ervaring op doe. Vandaag mijn vruchtbaarste dag. (We doen ons best) ;)

7. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    marleen je kan ook een test doen bij de huisarts of vk. Je kan je probleem voorleggen.

Jezz, succes met klussen ;)

8. marleen96

Ik wacht af tot 13 december. Dan moet er een volgende menstruatie beginnen. Hopelijk weet ik dan meer. Ze zeggen toch geen bloed is moed.

9. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker stil hier...

Hoe gaat het met jullie??

hier nog steeds zwanger met de nodige kwaaltjes... maar ja die horen erbij. Hoop dat de Decembermaand jullie allemaal een kadootje gaat geven.

XXX

10. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog weinig bijzonderheden te melden.
    Praktisch gezien zou ik vandaag een vroege test kunnen doen, maar die heb ik niet in huis en bij ons is alles dicht dus ik wacht gewoon lekker tot donderdag.
    Voel niks anders dan anders, behalve dan dat m'n borsten al heel de week gevoelig zijn. Maar dat had ik voorgaande maanden ook, alleen naar mijn idee niet zo erg als nu.
    Toen ik de pil nog slikte had ik dat helemaal niet. Zal wel onderdrukt worden ofzo.

Wel ben ik stiekem toch aan het kijken dat mocht het deze maand toch raak zijn, of ik het dan met kerst aan m'n zus en ouders ga vertellen en hoe.
    Ik had op buikbanden.com een leuk t shirt gezien met IDad erop. Aangezien we allebei nogal Apple minded zijn, dacht ik, dat leg ik dan voor mn man onder de boom, dan is het voor hem een cadeautje waar die de komende weken nog mee kan pronken en voor mn ouders een zus even een doordenkertje.
    En anders een koffertje met speentje, rompertje en sokjes om mee te nemen voor logeren.
    Ik loop vast heel erg op de feiten vooruit maar het is toch wel heel leuk om over na te denken.
    Of zou het dan echt te vroeg zijn om het te vertellen? Dat zou nl betekenen dat ik krap 6 weken zwanger ben.
    Hoe denken jullie daar over?

Ingrid, gelukkig gaat alles goed. Ben je al de eerste keer bij een verloskundige geweest? Zo ja, Vertel!!!!
    Daar zit ik ook nog mee, mijn nicht is verloskundige, handig of juist niet? Weet ook nog niet hoe ik dat ga doen.

Jullie horen donderdag meer van me.
    XX

11. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hi! Ik hoop ook deze maand op een leuk kerstkadootje.

Mijn rondes verschillen van 28 tm 35 dagen. Woensdag is volgens de berekeningen mijn nod. Zaterdag op zondag heb ik verschrikkelijke buikpijn gehad. De hele tijd messteken in mijn onderbuik. Het was anders dan menstruatiepijn.

Nu maar even afwachten wat er deze week gaat gebeuren.

12. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niks te bekennen.

13. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had woensdag avond weer buikpijn. Gisteren en heel klein beetje bloed op wc papier, maar verder tot op heden niks. Denk dat ik dit weekend toch ongesteld moet worden.

14. marleen96

Hier nog steeds geen ongi te bekennen. Inmiddels op dag 62..pff duurt lang zeg!

15. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog steeds niks. Geen bloed ook geen tekenen daartoe en vanmorgen een negatieve test. Ik heb 2 voor 5 van Kruidvat. Als er na er weekend nog niks is doorgebroken ga ik maandag om een clearblue of predictor test. Ik weet niet of het uit zal maken, neem aan dat die van kruidvat net zo betrouwbaar zijn maar goed. Eerst het weekend afwachten en dan kijken we verder.

16. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb woensdag een kruidvat test gedaan en vandaag een clear blue. Beide wit:( snap er niks meer van. Heb nog nooit langer dan 35 dagen moeten wachten.

17. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Wat raar joh... Ha bellen misschien...?

Hier goed nieuws... 3 weken na de curettage en ik ben weer ongesteld... Ben er nog nooit zo blij me geweest! En zo snel ook...

18. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister weer een test gedaan (2v5). 1 streepje, negatief dus.
    Vanmorgen (bij afvegen) licht rood bloed. (heerlijk die details!).
    Maar naar mijn idee geen menstruatie bloed, misschien innestelingsbloed? Maar waarom heb ik dan 2 keer een negatieve test?
    Dat kunnen jullie mij waarschijnlijk ook niet vertellen.
    Ik weet even niet wat ik met mezelf aan moet. Ik had zo'n mooi ritme 29-28-28. Kan toch niet in 1 keer weer af gaan wijken?

@Jeniyah Fijn dat je weer ongesteld bent, alles weer op orde.
    Succes er weer mee.
    x

19. amaroen

amaroen Actief lid

10 okt 2010
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde zaterdag met afvegen wat bloed. Week na die erge buikpijn. Maar testen blijven wit... Volgens de dokter geen zwangerschap, moet deze week van hem mijn menstruatie afwachten.

Wachten duurt zo lang!

Jeniyah: heel veel succes!

20. marleen96

Hier precies hetzelfde. . Eerste twee cyclussen netjes 29 en 30 dagen nu inmiddels al op dag 64. Nog geen bloed te bekennen, ook geen kramp op andere kwaaltjes..

Deel Deze Pagina