dames gestopt augustus 2012 gaan voor een lente/zomerkindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleen96, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is iedereen toevallig verhuisd naar een andere topic??

2. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Geen idee... Een zomerkindje kan k nu ook wel vergeten...

3. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, dat is inderdaad waar. Maar ik kan nu niet even zo snel een ander forum vinden waar ik aansluiting kan vinden, jij? Bij jou is het niet voorspoedig gelopen zie ik? Wat erg voor jullie. X

4. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik ook niet... En ja t is balen!
    Was er goed van geschrokken.
    Maar gelukkig volledig hersteld dus t is weer afwachten ;)

En hoe is t bij jou dan meis??
    X

5. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog geen steek verder dan toen ik stopte met de pil ;). Cyclus is de laatste 2 maanden aan het schommelen. Zit nu op 25 dagen en ongi geworden. Heb vandeweek ovulatietesten gekocht bij zwanger&kids dus die gaan we maar inzetten. Anders kan ik m'n vruchtbare dagen niet vinden ben ik bang.

6. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

He... Das balen!

Wat klote heh, t kan zo raar lopen... De een gelijk zwanger en geen vuiltje aan de lucht, de ander eeuwen bezig en weer een ander is t zwanger en gaat t fout.

Hopelijk is t gauw duidelijk voor je en ben je gauw zwanger...

Xx

7. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben niet overgestapt, maar door vermoeidheid even geen zin.

Ik heb ovutesten gebruikt en toen was t raak. Je kan het beste 5 dagen voor je eisprong starten mits je regelmaat hebt. Op de dagen dat deze positief is goed klussen. En dan op t wachtbankje. Meer kan ik er ook niet van maken. Wel kut dat t weer niet is gelukt.

Succes de komende ronde

8. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps. heb nu 2 echos gehad. Echt gaaf. Het is al 7cm en t hartje klopt goed. Mijn buik begint nu voorzichtig te groeien en moet ejnd van de maand maar nieuwe kleren gaan kopen.

9. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hallo dames!

Ik was het topic kwijt, na even zoeken weer gevonden!
    Hoe gaat het met jullie?? Ingrid84 wat gaat het toch snel he.. alweer 14 weken zwanger!

Jeniyah; je onderschrift, is dat nog van je MA? of heb je op dit moment 2 strepen op je test?

Jezz; hoe is het met jou?

Marleen96; Hoe is het met jou? inmiddels al ongesteld geworden? of natuurlijk nog beter een posi-test?

@ hier; spannend.. Ik heb sinds vorige week donderdag weer netelroos ( had ik ook bij zoonlief) en anders nooit gehad.. gister bij de HA geweest, en die denkt net zo als ik dat ik nog in een heel vroeg stadium wel zwanger ben..
    Ik word gek van de jeuk, dus daarvoor heb ik een doorverwijzing naar de dermatoloog in het umcg.
    Maar ik gebruik ook bloedverdunners ( moet ik altijd blijven gebruiken) en als je zwanger bent is dat heel slecht voor een ongeboren vrucht.. dus na overleg met mijn stollingsarts besloten om wel alvast uit voorzorg te gaan starten met antistollingsspuiten.

Elke avond om 18u mag ik er dus weer aan geloven om een spuit in me buik te prikken :( maar alles voor het goede doel!
    Volgende week maandag of dinsdag heb ik me NOD. Erg spannend allemaal, en we blijven natuurlijk hopen op een positieve test!!

10. marleen96

marleen96 Niet meer actief

Hoi Cayth, hier nog steeds geen ongi. Inmiddels op dag 100. En vanmorgen weer een testje gewaagd (zie foto). Ik voel me goed en helemaal niet zwanger. Had ik bij de eerste ook niet zo. Wel wordt ik erg onzeker van het lange wachten en wil ook niet gelijk naar de huisarts stappen. De test die ik vanmorgen deed is in het licht een heeeeel vaag tuurstreepje te zien. Maar dan zul je zien dat dit net weer de laatste test is die je in huis hebt. Denk er over om via internet wat te bestellen met mijn test drang haha. Iemand tips van welke site je ze het beste kunt bestellen?

Hoop voor jou dat je ook snel duidelijkheid heb, die onzekerheid wel/niet zwanger is echt niets. En sterkte met die jeuk hoop voor je dat je er wat voor kunt krijgen.

11. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik zie hier geen foto, maar zag bij het testen gedeelte je foto staan..
    Daar zie ik toch echt duidelijk een 2e streepje staan! Als je morgen niet hoeft te werken zou ik morgen nog even een tekstje wagen.. En dan echt binnen de afleestijd bekijken..

Ik hoop zo voor je dat het geen indroger is! Dag 100.. Ongelofelijk hè!
    Mijn duimen draaien voor je! Hou je ons op de hoogte?

12. marleen96

@ cayth; Ik denk dat ik in het weekend nog een testje ga wagen dan zou die toch wel iets duidelijke moeten zijn toch? Heb jij wel eens testen via internet besteld en van welk merk?

13. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ja dan zou hij sowieso donkerder moeten zijn.
    Ik heb wel eens testen besteld bij zwanger en kids, levering was snel en goed! Testen negatief maar goed dat lag niet aan de testen maar aan mijzelf hihi..

14. marleen96

Zijn die dan net zo gevoelig als kv 2v5?

15. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ja, zover ik heb uitgezocht wel..

16. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames!

Daar ben ik ook weer even.
    Ik ben zaterdag begonnen met ovulatietesten.
    Deze heb ik besteld bij zwanger en kids, ik kreeg er ook nog vroege zwangerschapstesten bij! Hopelijk kan ik die binnenkort ook gebruiken!
    De volgende dag de bestelling in een blanco envelop in de bus. Ik ben tevreden dus. Nu nog wachten op resultaat.
    Ik heb een ovulatiekalender van Predictor op mn telefoon en die geeft aan als ik mijn cyclus invul dat ik donderdag ongeveer mijn vruchtbaarste dag heb. Ik hoop dus dat ik morgen 2 streepjes op die ovulatietesten zie, maar tot nu toe steeds alleen maar 1 streepje helaas.
    Heb de laatste maanden ook een beetje gerommeld qua cyclus. Steeds netjes 28,29, daarna een keer 32 en die keer erop 25. Nu niet echt betrouwbaar dus, vandaar dat ik wat vroeger met die ovu testen ben begonnen.

@Marleen Heb jij het nou over een positieve ovulatietest of zwangerschapstest? Ik kan nl geen foto zien.

Hebben jullie nog een topic gevonden waar jullie een beetje kunnen kletsen? Ik ben na deze topic nog steeds een beetje zoekende en aangezien we niet meer op een lente/zomerkindje hoeven te rekenen...

Dames, het ga jullie goed. Hoop snel met meer nieuws te kunnen komen, en van jullie te kunnen lezen.

X

17. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, en even mn banner aanpassen..:)

18. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hier verder geen topic waar ik in mee schrijf, veel zitten al zo vol of zijn al zo lang gestart dat je daar amper/niet meer binnenkomt..
    Toevallig net gereageerd op een groep uit de provincie groningen.. Die nog maar net open is..

Marleen had trouwens een foto van een zwangerschapstest..

Pfff jezz jou cyclus schommelt dus ook behoorlijk!
    Hopelijk kun je je ei een beetje vinden met de ovutesten.. Ik heb er 1ronde mee getest, maar toch niet zwanger.. Ik heb er nog een paar liggen, maar ik gebruik ze momenteel niet meer.. Heb heel veel goede hoop op deze maand!
    Die van mij is momenteel 30-28-30.. Hopelijk deze maand 28 haha dan kan ik al vroeg testen.. Maar goed we zullen zien!
    ik had ook goede ervaringen met zwanger en kids en inderdaad in een blanco envelop, de postbode ziet er dus verder niets van hihi!

19. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, voor de eerste keer het streepje zichtbaar geplast. Ik ben trots op mezelf. Wat denken jullie? Morgen is ie hopelijk wel donkerder. Maar ik denk dat ik vanavond maar romantisch de kaarsjes aansteek. ;)
    image.jpg

20. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hihi, ik zou inderdaad de kaarsjes maar aansteken! Ik denk dat je vanavond/morgen je eisprong hebt!
    Heel veel klus plezier vanavond haha!

Ik ben bij de dermatoloog geweest vandaag.. Ik moet blijven poederen met mentholpoeder zodat ik zo min mogelijk krab, omdat het anders alleen maar erger word.. Med. Geven ze nu eerst niet aangezien het goed mogelijk is dat ik in een heel vroeg stadium zwanger ben..
    Vanmiddag heb ik een test gedaan.. Kon het niet meer laten! Geelste vroeg natuurlijk.. Maar ik zag een heeeeeeeel licht 2e streepje.. Hopelijk word hij de komende dagen donkerder!
    Ik heb vanmorgen zwangerschapstesten besteld bij zwanger en kids, status is al verzonden, dus hoop dat ik ze morgen binnen heb!

Deel Deze Pagina