hier is het ook afwachten volgende week me eisprong. hoop ik tenminste bij de eerste had ik een lange cyclus van soms 50 dagen er tussen. Ik werk in het verpleeghuis. 2 a 3 dagen in de week. Verder lekker thuis en leuke dingen doen met de kleine meid is erg leuk.
Volgensmij heb ik vandaag mijn eisprong gehad, dus vanavond nog even klussen, en dan mogen wij op het wachtbankje!! Spannend hihi.. Ik werk als verzorgende-ig'er bij Buurtzorg Ik heb een 24-uren contract, en wij zijn nét sinds april 2012 een nieuw team gestart.. erg leuk, en een hele uitdaging! Verder ben ik 20 mei 2011 getrouwd met mijn liefste, en op 5 augustus 2011 is ons zoontje geboren.. We wonen in een rijtjes woning ( die we z.s.m. weer gaan verbouwen, zodat wij naar zolder gaan hihi..) verder werkt mijn man 5 dagen i/d week bij kwikfit als keurmeester Verder ben ik lekker thuis, en geniet ik van mijn zoontje/ ons gezinnetje! Eigenlijk geen vriendinnen ( errug jammer..) maar goed ik vermaak me wel met mijn zoontje/ zus / moeder/ manlief.. maar ach een vriendin op zijn tijd zou ook wel fijn zijn!
Ik sta er niet meer tussen, dus nogmaals zet ik me er even bij hihi.. Bloem85 - 26 jaar - bijna 1e ronde - 2e kindje Judithvdc - 24 jaar - 1e ronde - 2e kindje Juni83. - 29 jaar - bijna 1e ronde - 2e kindje Senna82 - 30 jaar - 1e ronde - 1e kindje Ingrid84 - 28 jaar - 1e ronde - 1e kindje Marleen96- 25 jaar - 1e ronde - 2e kindje Cayth - 21 jaar - 1e ronde - 2e kindje
Leuk dat jullie allemaal wat over jezelf delen!! Dan heb je toch een beter beeld van degene met wie je kletst!! Cayth t wordt spannend voor jou....nog een kleine 2 weken en dan is je nod (denk ik) Dat zijn altijd 2 lange weken he??
Even tussen de clienten door (hoezo verslaafd aan zp hihi) maar indd erg spannend, en mijn nod is 8september.. Die dagen gaan echt veelste langzaam!
Ik werk ongeveer 4 dagen per week als Contactverzorgende in een verzorgingshuis. Ik heb 2 paarden waar ik dressuurwedstrijden mee rijd. En ik ben verder druk met mijn mooie zoontje Jesse van 1 jaar. Mijn man werkt meer dan fulltime maar 's avonds en in de weekenden is hij altijd thuis en is een super vader voor Jesse. Hij is echt een stuk rustiger sinds hij vader is. Voorheen vaak stappen en nu nog maar heel weinig, maar daar geeft hij ook minder behoefte aan. Mijn man en ik schelen overigens 10 jaar. Ik word over 1,5 week 24 en hij over een maandje 34. Ik heb zo'n opgezette buik, zal wel door t ontpillen komen. Collega vroeg vrijdag aan me of ik misschien zwanger ben... Euhm, niet dat ik weet!
Wat grappig dat veel van jullie verzorgende beroepen hebben... Werken jullie dan ook onregelmatig? Dat lijkt me wel zwaar, zeker als je nachtdienst moet draaien.... of heb ik het verkeerd en is het juist heel handig? Ik vind het namelijk ideaal dat ik vaste tijden werk, en zeker de woensdag, dat is natuurlijk maar een halve dag!!
Is het trouwens ook niet zo dat jullie je man/partner hier ook minder door zien?? (of is dat juist fijn
Hey Bloem, Ik vind het wel fijn dat ik onregelmatig werk, werk ook weekenden dan zie ik idd mijn man minder maar daardoor hoeven we ook minder kinderopvang te regelen en ben ik door de week meer vrij een voordeel vind ik zelf. Nachtdiensten horen er eenmaal bij helaas... Een ander voordeel is dat je ALTIJD wel je dienst kan ruilen met een collega mocht je een keer vrij willen zijn. Verder is het lekker rustig boodschappen doen zo door de week en nog 1 voordeel je kan altijd partime werken Ik werkte voorheen fulltime en toen ik zwanger was vroeg me baas meteen, voor hoeveel uren, dagen wil je straks terugkomen van je verlof dit is altijd goed, je moet niet persee een aantal uren werken Ik vind eigenlijk heel veel voordelen nadeel idd je ziet je man wat minder als je een weekend moet werken of avonddienst hebt
Ik werk inderdaad onregelmatig, maar ik heb wel een 'vast' rooster, waardoor ik eigenlijk wel altijd mijn rooster weet. Zo weet mijn man dat ik elke donderdag avond avond dienst heb, en om de week op vrijdag ook, en om het weekend werk ik 2 avonddiensten.. Verder tsja de dagdiensten merkt manlief niet veel van omdat hij dan natuurlijk zelf ook werkt.. ik werk momenteel alleen op woensdag + donderdag ochtend, maar vanaf 1 september word dit alleen de dinsdagochtend.. dus eigenlijk heel erg fijn rooster! En omdat ik bij buurzorg werk ( thuiszorg organisatie) heb ik geen nachtdiensten, wel bereikbaarheid.. dus als er een noodgeval is kan ik opgeroepen worden.. maar een echte nachtdienst hebben wij niet.. Ik vind het ideaal! En heeel erg goed te combineren met kids.. en mijn man? die zie ik zoveel, en elke nacht zijn we sowieso samen, en avondeten doen we altijd samen.. en dus om het weekend ook samen vrij. Ik heb sinds gisteren zoo'n opgezette buik, me schoonzusje vroeg zelfs vanmiddag of ik zwanger ben.. ( en dit terwijl niemand weet dat we er mee bezig zijn) maar het kan niet komen van een eventuele zwangerschap, want heb gister pas me eisprong gehad.. pffff kan niet wachten tot dat het 8 september is, en ik kan testen! De zenuwen gieren nu al door mijn lijf hihi..
Hey meiden! Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Ik wil graag iets over mezelf vertellen maar niemand weet dat we hier mee bezig zijn en bekenden van ons lezen ook deze site... Verder komt (als het goed is) komende week mn eisprong. Ik ben sinds gisteren begonnen met de ovutesten van kv. Maakt het wel nog spannender hoor. Ik had vanmorgen een lichte streep, geen idee wat ik daar van moet denken. Heb zonet toch ook maar de dipsticks van zwanger en kids besteld. Volgens de ervaringen die ik lees op deze site zijn ze zeer goed. En ze zijn ook nog eens goedkoop. Zijn jullie ook al bezig met ovutesten?
Hoi Senna, Ook hier gebruik ik ovulatietesten (vanaf volgende maand beginnen we pas..) Ik vind het heel fijn, je weet echt zeker dat je je ovulatie niet hebt gemist. De ovulatietesten van kruidvat bleven bij mij heel lang donker waardoor je niet precies wist waarneer je je eisprong hebt gehad, ik las hier ook veel negatieve ervaringen over. Heb toen ook de zwanger en kids ovulatietesten gekocht en deze geven echt alleen voor 24 uur een donkere streep aan, voor de rest zie je bijna je hele cyclus wel een licht streepje, dus dat zegt niet zo veel. Pas als ze donkerder worden staat er wat te gebeuren Veel succes er mee!! Ik vind ons nog niet echt heel actief he... Wie weet komt dit nog, lijkt me wel gezellig!! Veel plezier vandaag!!
Ik stond gister op het punt om ovu testen te bestellen, maar toch maar niet gedaan. We proberen het eerst een paar maanden zonder. Vandaag trouwen vrienden van ons. We zijn er niet bij, maar zaterdag houden ze het feest en dan hebben we alvast een hotelkamer daar in de buurt geboekt zodat we allebei wat kunnen drinken. De kleine logeert dan bij mijn ouders. Vandaag werken tot 15.30 tenzij er voor vannacht geen nachtdienst is, dan ga ik vanochtend naar huis en dan vannacht maar werken, morgen heb ik zowiezo al nachtdienst dus 1 extra kan dan ook we. Fijne dag iedereen
Het is hier inderdaad nog wat rustig, maar ach komt vast nog wel! Hier vandaag nog een dagje vrij.. lekker bankhangen met mijn kleine mannetje, en vanmiddag/ vanavond op visite bij mijn ouders, want mijn moeder is vandaag jarig Ze viert het vrijdag, maar ach het is ook zo sneu als er vandaag niemand komt he hihi.. Pfff de kleine man was vanacht zóóó onrustig.. ik denk last van tandjes of buikkrampen oid.. dan is het zóó lastig dat ze nog niet kunnen praten.. hij wou echt niets, elk half uur wel wakker, en zelfs bij ons in bed sliep hij niet.. nu dus lekkr moe hihi.. ben bij dat ik vrij ben vandaag!
Heey Ladies, Wat leuk al die verhalen om te lezen. Wij hebben deze keer geen ovulatietesten gedaan, Beginnen as volgende ronde zodat ik weet hoelang deze ongeveer duurt. Afgelopen weekend zou mijn eisprong plaatsgevonden moeten hebben bij 28dagen. Heb niks raars gevoeld maar zijn toch maar aan het klussen geweest. Mijn vriend vertelde dat hij het steeds leuker vindt worden nu ik me er meer in verdiept heb en het hem allemaal vertel. Ik werk als Senior Coach in een fitnesscentrum en geef daar leiding aan 26mensen. Dat doe ik 40 uur. Zelf geef ik Bodyvive en Rpm lessen en geef een paar uur per week Personal Training. Ook ik heb haast geen vriendinnen dus het komt vaker voor Nou toedeloo
Ik heb geen ovutesten gebruikt. Wel ben ik bij de vorige zwangerschap begonnen met tempen.. dit vond ik wel overzichtelijk voor mezelf. Volgens de berekening zou ik nu ergens me eisprong moeten hebben maar voel nog niets. Denk dat het nog wel even duurt. Succes allemaal. Straks gezellig met z,n allen op het wachtbankje.
Vanmorgen een heel licht tuurstreepje op de ovu testen van zwanger en kids.. Had volgens mn banner vandaag of gisteren mn eisprong moeten hebben maar ja, ben pas in de eerste ronde dus er van van alles gebeuren.. Hoop zo dat de streepjes donderder gaan worden. Had vanmorgen wel een temperatuur van 36.0 ipv de gemiddelde 36.3..
Hier niets bijzonders, moest alleen onze zoon 3 kwartier van huis bij een oppas brengen...dus 2 x ff heen 3 kwartier en terug 3 kwartier...ik heb dus een hele autodag gehad!! Nou ja...we hadden tenminste oppas... Senna veel succes met het vinden van je ovulatie!! En wie weet moet je cyclus ff wennen...