@marleen96 ja sinds vorige week woensdag, echt in mijn onderbuik. 3 dagen lang. Vanaf zaterdavond is het krampgevoel weg maar voelt nu erg opgeblazen, zeker als ik lang zit. Moet daardoor ook erg vaak plassen. Heb ook ineena gevoelige borsten en tepels, nog nooit gehad. Je ghaat op de symptomen zoeken en dan kom je bij een zwangerschap uit :S, ga er toch nog maar even vanuit dat het ontpillen is. De buikpijn begon wel 3 dagen na mijn ovulatie en als je zwanger bent heb je dan de innesteling. Dus alles kan.. Wat voor pijn voel jij?
Dames! Hier vandaag een licht tuurstreepje op de kv 2v5!! Hoop zoo dat het raak is! Krijg hem nïet op de foto, maar ik zie hem echt! Morgen weer testen! Ik lees vanmiddag f jullie berichtjes!
wow cayth...dat zou super zijn!!! Jij zit vast in spanning!?!?! Hier lekker ongesteld en t gaat allemaal gewoon zn gangetje!! Ingrid hoe gaat het bij jou?? Nog last van je buik?? Stiekem hoop ik voor je dat het een zwangerschap is...dat zou natuurlijk super zijn!! Ik zal voor je duimen!!!
Jaaa weer een tuurstreepje! Alleen niet heel erg geconcentreerde urine, dus heb vanochtend nog niets gedronken en ga zo als ik weer thuis ben nog f testen! Hij is wel iets duidelijker dan gisteren.. alleen kon het niet houden en heb een cb digital gedaan, en tsja zoals te verwachten negatief! Maar ik voel me zoooo zwanger! Me borsten staan op knappen!
Spannend Cayth!!! Hoop dat hij straks super positief is. Maar ze zeggen een streep is een streep... al is het en tuurstreep.
He, das k*t!!! Had je toch ff anders voorgesteld.. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen!! Wie weet is het gewoon snel raak!!
@bloem85 spanning wordt steeds meer. Heb al wel testen in huis maar kan me nog inhouden. Had mn eisprong alleen wel iets later dus volgens ff is mn nod nu de 16e. We wachten af. @Cayth wat ontzettend ..... Dikke knuffel
@Cayth wat ontzettend balen zeg! 1 troost het is pas de eerste ronde hopelijk is het snel raak. @senna85 wij gaan behoorlijk samen op over 5 dagen mag ik testen. heb gisteren 1 keer met naar de wc gaan een veeg roze bloed gehad daarna was het ook weg. Wat zou dit kunnen zijn??
Wel veel last van buikpijn gehad vorige week en naar de wc gaan maar volgens mij zijn het meer me darmen. Maar weet het ook niet zo goed. het rare is dat het maar 1 veeg was. Ik dacht he wat is dat, veeg nog een keer en toen was er niets meer.
Marleen, ik moet wel n beetje om je lachen...haha!! Je probeert voor de 2e keer zwanger te worden en toch klinkt het weer als of je het voor de eerste keer mee maakt!! Waarschijnlijk zal dat bij mij ook zo zijn...haha!! T blijft gewoon zo leuk en bijzonder om weer zwanger te zijn/te worden!! Vond t ff grappig!!!
Jullie lopen idd redelijk gelijk....wie weet allebei een zwangerschap?!?! Ik zal voor jullie duimen!!!