@cayth wat jammer zeg... nou ja de volgende ronde weer volop klussen. en dan is het misschien wel raak. morgen mijn nod. Wij hebben afgesproken dat als ik donderdag nog niet ongi ben dat we een testje doen. Omdat ik volgende week zondag een survivalrun ga lopen. Dan kan ik altijd nog 'ziek' zijn. dus even afwachten...
Heeft iemand een advies wat betreft zwangerschapstest? Welke werkt het beste en is niet al te duur om te herhalen?
Dag dames, Mag ik ook met jullie meekletsen? Ik moet zeggen dat het best leerzaam is allemaal. Ik heb 19 augustus mijn laatste pil geslikt.Ik ben 28 en dit word voor mijn man en mij ons eerste kindje. Ik ben nog niet ongesteld geweest, behalve dan in m'n laatste stopweek van de pil natuurlijk. Ik heb dus nog geen idee hoe m'n cyclus is. Ik heb wel een banjer aangemaakt maar die zal ik misschien nog wel een keer aan moeten passen. Ik heb op ZP gelezen over meiden die wel 140 dagen hebben moeten wachten tot ze ongesteld werden. Daar hoop ik echt niet op hoor. Maar we zullen zien. Ik heb een App gedownload op mn telefoon en daar heb ik al een en ander in gevuld en dan was deze week m'n vruchtbare week als ik een cyclus van 28 zou hebben. Dus toch maar geklust deze week. (You never know)
Ingrid: ik gebruikte hier altijd zwanger en kids. Niet duur en werkte goed. Zowel ovulatietest als zwangerschapstest. (er zijn ook vaak kortingscodes te vinden) T is alleen wel een onlinewinkel, maar als je ze in een winkel wil halen dan zou ik die van de kruidvat nemen. Zijn ook goed, geven iets sneller positief, maar zijn ook wat duurder. Hoop dat je n testje kan doen en wie weet........
Jezz, gezellig dat je ook mee komt kletsen!! T is bij jou ff wachten op je eerste nod....snap dat t lastig is om die in de schatten...!! Succes in ieder geval!!
Ik kom uit het midden van het land. Ik heb ook een app om mijn menstruatie, ovulatie e.d. bij te houden.
Ik gebruik ook Kruidvat 2 voor 5 als ik test. Ben voor mijn zoontje 2 keer eerder zwanger geweest en bij alle 3 m'n zwangerschappen die testen gebruikt.
ik kom uit het noord-oosten.. Ook ik gebruik de zwangerschapstesten van de kruidvat de 2v5euro.. ook bij mijn zoontje gebruikt, werken prima! Welkom Jezz! Hopelijk duurt het ontpillen niet té lang voor je, en mogen ook jullie snel zwanger raken!
Ik hoop ook dat het ontpillen niet te lang gaat duren. Het is wel raar hoor, zo ben je er totaal niet mee bezig, en het moment dat je samen besluit om de pil links te laten liggen word je er kriebelig van en heb je het idee dat ook iedereen er van af weet. Dit is absoluut niet t geval want we willen uiteraard iedereen verrassen!
Heb mn vraag ook in een appart topic gezet.. Maar wil het hier toch ook even kwijt 25 aug ongesteld geworden en heb nu wat bloedverlies. Kan het zijn dat ik nu al ongesteld geworden ben. Heb wel wat rugpijn en rechtsonderin mn buik af en toe een soort steken dat laatste heb ik niet als ik ongesteld word maar normaal let ik er ook niet echt op. haha om gek van te worden..nu al
Zou een innestelingsbloeding kunnen zijn.... Had ik bij mijn zoontje ook en tien dacht ik dat ik wat eerder ongesteld was geworden, maar het bloeden zette niet door. Bleek de innesteling te zijn.
Hoelang duurde het bij jou? En hoe zag het er uit? Bij mij is het gisterochtend begonnen. Eerst roze/bruin later echt rood. Vooral bij afvegen er zit steeds bijna niks in m'n maandverbandje. Eind van de dag bijna niks meer maar nu vanmorgen toch weer echt rood bij het afvegen. Gisteren had ik ook wat gerommel in m'n buik (kan het niet echt goed omschrijven) maar dat is in de loop van de nacht weggetrokken.
Zou idd een innestelingsbloeding kunnen zijn. Hier verder geen nieuws nog. Zit op dag 10 DPO... Volgens ff is mn NOD 16 september. Heb verder totaal geen last van klachtjes ofzo.
Ik zou donderdag ongi moeten worden maar ga nog niet gelijk testen. Vorige keer duurde het ook langer eerste keer na stoppen van de pil. . Dus afwachten..
hey Dames, Bij mij zijn het alleen ontpil verschijnselen geweest. Gisterochtend een negatieve test gehad met kv2v5. Was natuurlijk te verwachten. no probletm. Ben nog niet ongi, dus nu hopen dat het niet nog 60 dagen duurt na 12 jaar de pil. hoelang duurde jullie eerste cyclus? (bij het eerste kindje) ps. ik kom uit 't noorden