dames gestopt augustus 2012 gaan voor een lente/zomerkindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleen96, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hmm balen Ingrid! Even afwachten dus hoe je cyclus loopt.. lastig is dat, dat het soms zó lang duurt als je aan de pil bent geweest..

Ik ben nooit aan de pil geweest, en mijn cyclus is altijd al 28 dagen.. dus aan mij heb je niet veel hihi..

Hier bijna niet meer ongesteld.. denk morgen laatste dag, nu onderweg naar de klusdagen, en dus mijn eisprong! :)

2. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Na het stoppen van de pil (2jaar geleden) was het de eerste maanden wat onregelmatig, denk na maandje of 3 kwam er een ritme in.
    Nu is mijn cyclus precies 35 dagen

3. marleen96

marleen96 Niet meer actief

bij mij was het de eerste keer zo rond de 50 dagen. toen ik de test deed was ik ook al rond de 45 dagen en die was toen positief.. Ik moet morgen ongi worden ben benieuwd hoe lang het bij mij gaat duren. Heb nu 7 maanden de pil weer geslikt.

4. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik ben benieuwd Marleen! Ik hoop ook voor jou dat je niet heel lang hoeft te ontpillen.
    Ga je morgen wel een testje wagen? of wacht je nog even?

5. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    50 dagen? Pff. Ik vind het wachten nu al lang duren. Zo raar, toen ik de pil nog slikte, slikte ik m af en toe door omdat ik geen zin had om ongesteld te worden. En nu kan ik niet wachten tot ik het ben. Dan weet ik in ieder geval dat alles werkt.
    Wat denken jullie trouwens; volgende week woensdag is dan geloof mijn NOD. Moet in dan meteen testen of gewoon afwachten of ik toch ongesteld word? (wat dus ook zomaar nog 20 dagen kan duren)

6. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Jezz, ik zou dan gewoon afwachten hoor!! Zonde van je geld!!

Hier ook nooit de pil geslikt dus daar kan ik je ook helaas niet mee helpen!!

Iemand nog iets leuks gedaan vandaag?

Ff wat anders, maar zag net dat je bij de Otto nu ook een kortingsbon kan inleveren voor 10 euro korting! Heb dus net ff nieuwe schoenen gekocht!

7. marleen96

@ cayth ik wil eigenlijk nog wel even wachten met testen maar ben wel heel nieuwschierig. heb al een paar dagen een heel echt heel klein beetje bruinig afscheiding met afvegen. dus of de ongi er aan komt?? heb eigenlijk geen idee..

@ Jezz als ik jou was zou ik nog heel even wachten, tis zonde van de test als je dan negatief test. Ik probeer me ook nog eventjes in te houden.

@bloem85 ben vandaag thuis aan de poets geweest en mijn dochtertje was ook thuis. Ze heeft vanmiddag heerlijk geslapen van half 1, 1 uur tot 4 uur. Heerlijk als je soms even tijd hebt voor je zelf!

8. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Heerlijk is dat hè Marleen. Ik kom echt nergens aan toe als mijn zoontje aan het spelen is. Als hij slaapt dan kan ik lekker even iets voor mezelf doen. Als we een 2e kindje hebben zal het wel wat lastiger worden.
    Als ik fa paardrijden dan neem ik mijn zoontje bijna altijd mee, dus dat is tijd voor mezelf maar met mijn zoontje erbij.

Heb toch maar ovulatietesten besteld. Zal wel heel fijn zijn als ik deze maand zwanger word, dan wordt hij/zij in juni geboren, wel een mooie maand. Winterkindje lijkt me een stuk onhandiger met verjaardagen. Maarja we zijn al blij als het ons gegeven is om een 2e te mogen krijgen.

9. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Hier gewerkt, en naar de hypotheker geweest, we gaan onze hypotheek iets verhogen, zodat we de zolder kunnen verbouwen, ik bedoel.. dakkapel en een vaste trap naar zolder.. ik verheug me er nu al op!

Als we dan binnenkort wel zwanger mogen worden is dat iig al gedaan..
    Wij zullen super blij zijn als het raak is, maar Ohh wat word het dan een drukke juni maand.. ik ben dan jarig, mijn zus, mijn vader, mijn andere zus haar dochtertje.. word dus een drukke maand dan, hihi maar we zijn al lang blij als we weer een kindje mogen krijgen!

Jezz ik zou nog even wachten met testen..
    Marleen ik snap je nieuwschierigheid wel hihi.. hopelijk houd je het nog f vol om niet te testen..

10. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey Dames,

ik heb natuurlijk gestemd vandaag en 8,5 uur gewerkt.

@Jezz ik zit ook in de eerste ronde en heb wel gekozen voor een testje. Heb erg veel buikpijn gehad en nu weet ik dat ik niet zwanger ben. momenteel zit ik op 31 dagen. Maar de volgende x wacht ik tot ik ongi wordt.

11. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb vandaag uiteraard gestemd. (we hebben dat recht niet voor niets natuurlijk)
    Vandaag heel de dag gewerkt, vanavond gesport en daarnet een taart gemaakt voor een vriendin die zaterdag een babyshower als verrassing krijgt. Heel leuk hoor. Zaterdag nog even roze en blauwe muisjes erop.
    Moet ik weer netjes op m'n tanden bijten want uiteraard word er weer over gesproken wanneer 'wij nu eens aan kinderen beginnen?' En dan je mond houden.

Afgelopen zondag was ik even in m'n uppie de stad in waar toch niemand mij kent, en toch even bij het kruidvat geshopt. De kruidvat 2 voor €5,09 gehaald. (daar lees ik toch de meest positieve reacties van hier op de fora.)Ik dacht nu kan het en ik zal ze toch hopelijk gebruiken in de nabije toekomst. Ze liggen netjes in m'n nachtkastje. Ben benieuwd voor hoelang. Ik weet nog niet wat ik volgende week zal doen.
    Ik ga volgende week vrijdag met m'n zusnaar Amsterdam, eerst naar een concert en de volgende dag de stad in. Dus misschien toch voor ik wegga testen en anders maar voorzorgsmaatregelen meenemen. ;-o

Zo dat was wel weer even genoeg info. ;)
    Liefs

12. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben vannacht ongi geworden. 32 dagen cyclus na 12 jaar pil is wel een opluchting. ronde 2 gaat starten ;)

13. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingrid. Daar ga ik ook voor. Ben het wachten allang beu.

14. marleen96

Hier heeft de ongi zich ook gemeld even afwachten of het goed doorzet. Jammer! Hopelijk 2e ronde meer geluk.

15. marleen96

Vreemd dat de ongi niet doorzet.. vanmiddag wat donker rood/bruin bloed in mijn ondergoed. Nu niets meer gezien..

16. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm dat is wel vaag ja. En spannend. Nu weet je nog niet waar je aan toe bent.

17. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hallo.... ben nieuw hier... ik doe eigenlijk nog mee voor Aug
    27 Aug zal mijn eerste dag zwangerschap zijn als t positief is.

Heb al een dochter van 5 uit een eerdere relatie, Melody.
    Je zal denken dat ik t dan wel ken ofzo.. maar voel me toch best zenuwachtig en onzeker. Voel ik nu al wel wat of niet.

Maandag wordt er bloedgeprikt omdat ik duizelig en misselijk ben... t kan duiden op zwangerschap maar ook op bloedarmoede.

Ben in de afgelopen 10 jaar nog nooit zo gezond geweest en was bij Melody ook al extreem gevoelig. Wist het toen ook een week voor mijn NOD dat ik zwanger was...

Ik vind het spannend dus....

18. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Jeniyah.
    Jij bent dan al verder dan wij. Spannend. Ik hoop voor je dat de bloedtest positief uitvalt voor je!

19. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Goedemorgen meiden!

Hoe is het?
    Goed weekend tot nu toe?
    Hier heeft de ongi zich vanmorgen gemeld..
    Precies op de dag die ff had voorspeld.
    Beetje dubbel.. heel jammer dat het niet raak is. Al is het pas de eerste ronde.
    Maar ook wel fijn te weten dat het tot nu toe goed gaat en dat het tot zo ver werkt.
    Ben toch 15 jr aan de pil geweest.
    Wat me nu wel opvalt is dat ik helemaal geen last heb van mn humeur.
    Normaal was ik eigenlijk altijd wel even emotioneel een paar dagen van te voren of tijdens.
    Hier ben ik toch wel heel blij mee.

Sorry voor mn gezaag... wilde het even kwijt :)

Succes meiden en nog een fijne zondag!

20. marleen96

hey senna82,
    Hier lekker aan het relaxen op de bank. Kleine ligt nog te slapen, vanmidag even lekker naar het zwembad.
    Wat fijn voor je dat je ongi is gekomen en dat het allemaal werkt. Al was het ook leuk geweest als je gelijk zwanger was. Hier nog steeds bruinige afscheiding weet niet goed wat ik er van moet denken, tis echt donker van kleur en niet rood dus waarschijnlijk oud bloed.. Maar wat kan het dan zijn innestelings bloed? of toch een ongi?? wacht nog maar even af en als het gestopt is toch maar een testje wagen..

Deel Deze Pagina