dames gestopt augustus 2012 gaan voor een lente/zomerkindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door marleen96, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen96

marleen96 Niet meer actief

Wat een saaie boel hier zeg. Niemand iets te vertellen?

2. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Druk weekend gehad. Moest zaterdag en zondag werken. Zaterdag is mijn man de hele dag weggeweest met ons zoontje. Ze waren pas om 21.30 pas thuis, dus heb ik zaterdag m'n zoontje naar heel kort gezien. Mis m op zo'n dag wel, je leven is zo ingesteld op een kind in huis.

Ik zit nu in m'n vruchtbare periode volgens m'n zwanget worden app. Dus de komende dagen maar klussen!

Morgen gaan ze beginnen met de bouw van ons nieuwe huis. Ben geel benieuwd hoe lang de bouw gaat duren.

Iedereen hier inmiddels in de 2e ronde om zwanger te worden?

3. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Dames.

Vanaf deze kant even weinig boeiends te melden.
    Drukke week en heerlijk weekend gehad. Gister heerlijk door m'n man mee uit eten genomen. Hij heeft het niet veel over zwanger worden, maar als hij iets zegt, dan komt het totaal onverwachts. Heel leuk eigenlijk.
    Maar ik weet dus nog steeds niks. Donderdag zou ik dus voor de eerste keer (echt) ongesteld moeten worden. Dus geen pilbloeding meer. Gelukkig heb ik tot nu toe nog geen last van puistjes. Daar was ik eigenlijk wel een beetje bang voor. Het enige wat me wel opvalt is dat mijn borsten gevoelig zijn. Maar dus geen idee hoe dat komt. Door het stoppen met de pil of dat er toch een zwangerschap ontwikkeld (of hoe zeg je dat). Volgens mijn app zou ik vandaag de vroege test kunnen doen, als ik uitga van de standaard 28 dagen cyclus, maar ik wacht gewoon echt nog af. In ieder geval tot vrijdag, zoals ik al eerder schreef ga ik dan een weekendje weg, en dan zou ik al meer willen weten. Als ik dan nog niet ongesteld ben, dan ga ik testen.
    Toch iets meer te melden dan ik dacht.

Nog meer dames op het wachtbankje?
    Marleen96 nog nieuws?

4. marleen96

Hier ga ik vandaag denk ik een testje halen.. bruine verlies was zo minimaal wil wel weten waar ik aan toe ben.

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Spannend hoor :) Klinkt wel goed!

@ Jezz Ik ook op t wachtbankje hoor... heb wel t een en ander waarvan ik overtuigd ben dat ik zo een positieve test heb... Maar toch maak ik me ook wel druk.. wat als t nou niet zo is dan? Dus ik wacht met je mee...

6. Senna82

Senna82 Bekend lid

25 jun 2012
    747
    53
    28
    Spannend hoor!!
    Houden jullie ons op de hoogte?

Hier verder ook weinig boeiends te melden.
    Nog steeds ongi maar dat gaat eigenlijk goed.
    Zonder ongi klachten. Wel af en toe wat buikpijn maar verder eigenlijk nergens last van.

7. marleen96

Mijn man wou nog niet testen, dus wachten nog even af.. wordt wel een beetje gek van de onzekerheid.

8. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die onzekerheid kan ik me goed voorstellen.
    Maar als ik jou banner zie, dan ben je dus 5 dagen overtijd.
    Maar je zit in ronde 1 dus je kent je cyclus nog niet precies. Of heb jij niet de pil gebruikt?
    Ik duim voor je dat de ongi niet komt, en dat je in de loop van de week positief test.
    Jij weet natuurlijk zelf wel wat je lichaam deed bij de eerste.

9. marleen96

Ben na de geboorte van onze eerste nu 7 maanden aan de pil.

10. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Wat spannend allemaal, voor degene die nu op het wachtbankje zitten.

Ook ik heb een druk weekend gehad, zaterdag gevoetbald (mijn sport) en zondag heb ik meegedaan aan de Urbanathlon in Amsterdam. Ik was donderdagavond ongi geworden en zaterdag was het alweer over, zondag alleen een kleine nabloeding? gehad. Raar lichaam hoor. Met de pil was ik altijd 4-5 dagen ongi.
    Ik zit ondertussen in Ronde 2

Zullen we weer een nieuwe lijst aanmaken?

Ingrid84 - 28 jaar - 1ste kindje - 2de ronde - NOD 14 oktober

11. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingrid84
    Hoe kan ik mij aansluiten bij dat lijstje?

12. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles goed met alle dames?
    Hier weer een lekker dagje gehad. Lekker gewerkt. Donderdag is eindelijk mijn collega terug na 2.5 week vakantie. Dan weet je pas echt wat je aan elkaar hebt zeg.

Ik hoop dat ik het lijstje zo goed aangepast heb. En anders zie ik het wel als ie anders moet.

Jezz - 28 jaar - 1ste kindje - 1e ronde - NOD 20 september

13. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Cayth - 21 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 6 Oktober

Ik hoop dat het lukt zo, doe het via mijn telefoon namelijk..
    Ik ben me ondertussen weer aan het klaarmaken om te gaan werken!
    Net 3dagen vrij gehad, dus lekker genoten van manlief en zoontje :)
    Vandaag en morgen gaat mijn zoontje voor het laatst naar de gastouder, vanaf volgende week gaat hij naar familie.. :)

14. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Goede morgen!!!

Vandaag krijg ik te horen of k zwanger ben of niet!!
    Gister bloed laten prikken.

Voel me vreselijk zwanger dus ik hoop op positief!

Maar eerst nog even werken deze ochtend.

Sorry als ik even niet reageer op mensen maar zit op me phone...

15. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend! succes met je zenuwen en we horen het vanavond wel!

16. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Jeniyah ahhh wat spannend!!!

Ik heb ook wat.. afgelopen zaterdag toch nog een test gedaan, maar ik was hem helemaal vergeten, had hem in het badmeubel kastje gelegd.. en vanochtend bedacht ik me ineens die test! Dus ik loop heen, zie ik dat er 2testen liggen.. 1 met een heel licht streepje, en 1 omowit.. maar nu de grote vraag.. welke is van zaterdag??? Haha.. lastig! Ik ben vandaag echt kotsmisselijk.. heb aldoor soort can bandenpijn?? Heel vreemd.. want ik ben echt heel erg ongestd geweest, gewoon 5 dagen.. en sinds gisteren heel veel vruchtbaarslijm?

17. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cayth
    Hoe kun je je test nou vergeten?? Haha. Ik heb van de week de gebruiksaanwijzing van de kruidvat 2v5 test en daar staat uitdrukkelijk bij dat je m na 5 minuten moet aflezen en dat ie daarna niet meer betrouwbaar is. Weet niet welke test jij had.
    Desalniettemin zou het super zijn als je zwanger zou zijn.

@Jemiyah Wat spannend. Maar met een vroege test kun je nu zelf ook wat zien toch? Al lijkt me een bloedheet sowieso betrouwbaarder.

Ik wacht eerst morgen maar af. Nog steeds geen idee wat ik ga doen als de ongi uitblijft. Morgen is m'n NOD maar weet m'n cyclus nog niet precies.

Dus voor iedereen; DUIMEN!!

18. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Haha ja vertel mij het hoe ik hem kan vergeten.. ik had getest met kv.. over dat van na 5min. Geloof ik niet echt in als ik eerlijk ben.. die van mijn zoontje staan nog steeds 2duidelijke strepen, en mijn omowitte testen blijven toch echt omowit! Maar ik twijfel of ik toch een test zal kopen, of het gewoon lekker afwachten..

Wat mij vooral aan het twijfelen bracht om zaterdag te testen, is dat een tante van mijn man onverwachts zwanger is, en toch ongesteld is geworden etc.!

19. Ingrid84

Ingrid84 Lid

22 aug 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cayth, vervelende situatie....
    Ik zou als ik jou was eerst even afwachten, deze ronde gewoon doorgaan.. lekker klussen met je man en dan aan het einde van deze ronde ff wachten tot je NOD. Doordat je er zoveel mee bezig bent kan het juist afrechts werken omdat je lichaam dat ervaart als een vorm van stress. Met veel stress gaat zwanger worden wat moeilijker. Heb ik ook maar gelezen maar denk wel dat het gedeeltelijk waar is. En anders gewoon de dokter bellen voor ee onderzoek, dan leg je uit dat je al meerdere testen hebt gedaan, nog steeds de klachten hebt emaar ook 5 dagen ongesteld bent geweest. De dokter kan een betere test uitvoeren. Succes met je beslissingen.

20. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Cayth - 21 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 6 Oktober
    JudithvdC - 24 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 4 oktober

Deel Deze Pagina