Hallo allen, Beetje vroeg voor mij misschien om deze topic te starten. Gisteren namelijk een curettage gehad in verband met een zwangerschap die helaas eindigde bij 9 weken. Met 7 weken hadden we een goede echo. Met 9 weken bleek dat het hartje gestopt was. Ik ben vastbesloten om vooruit te kijken en verder te gaan. Vandaar dit topic. Ik hoop dat meer zich aansluiten zodat we met elkaar het een en ander kunnen delen. Groetjes, Chanan
Ik wil me wel aansluiten......vaak toch niet iets fijner om te kletsen met dames die je begrijpen dat het moeilijk is.. Sterkte ten eerste! Hier was ik ergens rond de 5-6 weken.....begon met bloedverlies, echo gehad, zag er niet goed uit wel een kloppend hartje. Week later echo en er was niks meer te zien.....volgens de vk was ik schoon. Alleen werd ik woensdag wakker in een nat bed...bloed..... gelijk naar de wc en daar verloor ik grote stolsels.....erg geschrokken want ik zou tenslotte al schoon zijn...dus niet. Nu hoop ik dat het klaar is en we weer verder kunnen. Ook wij willen graag weer zwanger zijn en geen gelijk door met zwanger worden. Nu maar hopen dat je idd vruchtbaarder bent na een mk!
Hoi hoi Ook ik heb een miskraam gehad ik was 7 weken zwanger toen ik op 30 november licht bloedverlies kreeg uiteindelijk ook een miskraam geworden en op 5 december ben ik het vruchtzakje verloren. Vorige week woensdag op nacontrole geweest en ik m'n baarmoeder was helemaal schoon. De gynaecoloog zei tegen me dat ik meteen weer mag proberen zwanger te worden op dat moment was ik daar nog niet mee bezig was nog heel verdrietig en teleurgesteld. Nu ben ik een week later en besloten om er weer gewoon voor te gaan. Ik wil heel graag nog een kindje ben alleen heel bang dat het weer misgaat. Ik voel dat m'n eisprong eraan komt heb sinds gister pijn in mn liezen en last van lage rugpijn of zal ik al ongesteld worden? Dat lijkt me wel heel vroeg!!! @channan veel sterkte @lov23 is de bloeding nu helemaal gestopt? Ga jr. Morgen nog de huisarts bellen? Of wacht je nu af tot donderdag ?
hey charis....ik ga morgen idd naar de ha bellen im moest van het zk die bloedtest doen....wil het zelf ook graag weten...
Ja groot gelijk heb je hoor even kijken hoe hoog je hcg is. Nou ben benieuwd hoop dat nu weg is en je hcg ook weg is.
Leuk om met iemand er over te praten. Zal voor ons toch een ander gevoel hebben om weer zwanger te worden. Ik had vrijdag overdag echt minimaal bloedverlies. Dacht nog zo dat valt mee. Helaas werd het zaterdag veel erger. En het is nu nog best veel. Ik las dat dat wel twee weken kan aanhouden. VL zag het gelijk weer proberen niet direct zo zitten. Maar na lang praten wilt hij nu ook verder. 4 februari heb ik pas een afspraak bij de gynaecoloog die de curetage heeft gedaan. Maar als het voor die tijd weer goed voelt gaan we er weer voor. Ik heb zelf een lange cyclus van 53 dagen. We gaan het zien. @ lov23 is het gelukt met de bloedafname? @ charisma leuk dat je er toch gelijk weer voor gaat. Handig dat jij je eisprong voelt. Ben benieuwd!
Yep vanmorgen bloed afgenomen en wordt nu opgestuurd .... Hoop dat ik voor donderdag de uitslag heb...... Hier is gelukkig mijn vriend het er helemaal mee eens dat we gelijk doorgaan......ik wil het ook graag,,,en niet om het te vergeten want dat doen we nooit meer....maar de wens is niet anders...juist sterker!
Ik zou willen dat hij er ook zo over dacht. De ene keer zegt hij volmondig ja en de andere keer twijfelt hij. Hij gaf gisteren aan dat hij me niet meer wil zien huilen. En dat hij het ook moeilijk had om me zo te zien in het ziekenhuis. Dat snap ik ook. Ik denk dat hij even tijd nodig heeft. Deze week is zijn moeder en oma over uit het buitenland. Geeft ons even genoeg afleiding. Ben benieuwd naar je uitslag. Zou fijn zijn donderdag al!
Aaah wel ergens heel erg lief van hem.....ja die mannen altijd stoer doen maar ondertussen hè. Mag ik vragen waar je vriend vandaan komt? Ja laten we hopen dat ik door kan.l...vooral als iedereen op het forum maar zwanger raakt in andere topics die ikzelf geopend heb ooit....dan voelt het even kut!
Ja wel lief. Maar hoop wel dat hij gauw de droom weer heeft om samen een baby te krijgen. Hij komt uit Hongarije. Hij woont al drie jaar hier. We gaan duimen voor elkaar. Ik hoop dat het net zo snel gaat als vorige keer. Of sneller. Bij de tweede cyclus van 53 dgn was ik zwanger. Misschien dat mijn cyclussen nu korter zijn. Zou leuk zijn.
Ja vast wel geef m even de tijd.... Ja dat zou fijn zijn dan! Ik had ook langere cyclussen dan ik gewend ben van mezelf. Dat was al vreemd deze keer...l
Hoi hoi Lov23 hoe laat moet jij morgen voor je echo? Ik hoop echt dat alles schoon is. En dat je cyclus weer snel op gang komt Hier heb ik waarschijnlijk net m'n vruchtbare dagen gehad, denk dat ik gister m'n eisprong heb gehad! Channan waarom heb je zo laat pas een afspraak bij de gyn? Dan moet je nog zo lang wacht
Fijn Charisma. Duimen! Heb je je eisprong gevoeld of doe je aan tempraturen? Ik weet niet waarom het zo laat is. Gynaecoloog zei dat zes weken normaal was. Lov succes morgen. Wel lekker als je zeker weet dat alles "schoon" is. Ik wil weer gaan werken morgen maar kan niet slapen. Kijk er erg tegen op en verlies nog behoorlijk wat bloed soms. Heel irritant. Maar heb de afleiding ook wel nodig. Dubbel dus. Hoop alleen niet dat iedereen me medelijdend gaat aankijken of juist veel er over praat. Ik kijk wel hoe ik me morgenochtend voel. Had gezegd dat ik misschien zou komen.
@charisma ik las al terug dat jij je eisprong voelt. Handig. Ik neem elke ochtend mijn tempratuur om het te weten. En dan weet ik het nog achteraf.
Chanan is ook niet leuk....... Wij gaan zometeen vertrekken....hoop dat alles schoon is maar ga er wel vanuit....
Chanan ja dat is zeker fijn dat ik mijn eisprong voel heel handig. Maar met temperaturen weet je dus na je eisprong dat je die gehad hebt? En ben je gaan werken vandaag?? Ik begrijp wel dat het moeilijk is om die eerste dag weer te gaan werken. Maar uiteindelijk was ik blij dar ik gegaan was. Lov23 hoe was je echo? En al de uitslag van de bloedtest?
Ja hcg was erg hoog...835 dus dat vindt ik echt niks! Echo zag er wel goed uit....eierstokken en bm waren prima. Wel gelijk nog bloed moeten prikken en daar wordt ik vanmiddag over teruggebeld....
Ja met tempraturen weet je het achteraf. Omdat je tempratuur minimaal drie dagen hoog moet zijn. Meestal blijft die dan de gehele luteale fase zo hoog. Blijft het daarna hoog dan betekent dat vaak dat er een zwangerschap is. Ik had vannacht echt bar slecht geslapen. Ook twee keer eruit om te verschonen. Bah vind het maar niks maandverband. Ik heb om vijf uur vanmorgen dan ook verkoudebesloten om niet te gaan werken. Zo hebben ze ook niks aan mij. Balen dat het hcg nog zo hoog is Lov. Konden ze daar een oorzaak voor geven of is dat normaal?
Ja heb ik niet gevraagd...vanmiddag wordt ik gebeld door de gyn...als het maar gedaald is nu dan is het goed..... Soms duurt het gewoon langer denk iik.... balen is dat ik dan ook geen ei krijg nu....