Dames heb jullie hulp nodig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kleintjex, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleintjex

Kleintjex Lid

23 aug 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff waar zal ik beginnen!

Zondag 15 aug had ik ongi moeten worden. Maandag begon ik een opgezette buik te krijgen dinsdag werd het alleen maar erger en woensdag ochtend werd ik pas ongi. Dat duurde maar tot donderdag middag. Dus maar 1,5 dag ipv 6 dagen. Het zag eruit als normaal ongi bloed. Maar mijn buik werdt maar dikker en dikker kon ook niet meer naar de wc. Mijn darmen waren verstopt. Heb ook heftige steken gehad. Naar heel wat kruiden thee en volkorenbrood en ontbijtkoek kon ik eindelijk zaterdag naar de wc :). Moest en nog steeds onwijs veel plassen en heb steken in mijn rechter lies. nu is dat opgezette gevoel wat minder maar mijn buik ziet er nog steeds uit alsof ik een maand of 3 zwanger ben. In de ochtend heb ik last van maagzuur maar dan heel ligt en voel ik me ook heel ligt in mijn hoofd en naar het avond eten voelt mij buik zo hard als steen. kortom ik voel me heel anders alsof ik mezelf niet meer onder controle heb. Kan ook huilen om iets heel stoms.

Heb een aantal zwangerschap testen gedaan maar steeds negatief. Morgen heb ik een afspraak bij de dokter.

Begin aardig gek te worden want mijn lichaam zegt heel wat anders dan wat de testen tegen mij zeggen nu ben ik bang dat de dokter morgen ook tegen me zegt dat ik niet zwanger ben.

Wat denken jullie als ervaren zwangeren dames.
    Zijn dit tekenen van zwangerschap of begin ik gewoon gek te worden en is er gewoon wat anders aan de hand.

Ik hoor graag jullie mening.

2. Kleintjex

Kleintjex Lid

23 aug 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er niemand die mij wat raad kan geven voor dat ik morgen de dokter ga bezoeken:(?

3. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

weet je zeker dat je niet schijnzwanger bent? Als je heel graag zwanger wilt worden en er veel mee bezig bent kan je lichaam daar op gaan reageren en je zo voor de gek houden.
    Ik wens je in ieder geval veel succes morgen en laat het even weten!

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou mijn lichaam heeft mij ook aardig voor de gek gehouden hoor toen we net bezig waren. Had echt super veel zwangerschapsverschijnselen maar ik was het toch echt niet! Veel succes!!!

5. Kleintjex

Kleintjex Lid

23 aug 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan inderdaad ook. We willen graag zwanger worden maar ik had niet verwacht dat ik nu zwanger zou worden. Maar toen ik 2 dagen overtijd was begon ik pas te denken en te hopen. Dus misschien heb je wel gelijk. Kun je dan ook last krijgen van je darmen lies enzo?
    Want moet zeggen dat ik echt goed ziek ben geweest van mijn darmen en buik. Nu is de pijn minder maar heb nog steeds wel genoeg klachten.

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik heb een heel raar gevoel toen gehad in mijn onderbuik en ik heb ook een kleine bloeding gehad (precies op het moment waar de innesteling had plaats kunnen vinden). Ik was moe en voelde me belabberd en zelfs mijn temperatuur zag er veelbelovend uit. Helaas werd ik gewoon ongesteld.

Maar goed, je hebt het over een ongesteldheid van 1 dag toch? Heb je dat normaal gesproken ook weleens. Wil je absoluut niet bang maken maar een bloeding van 1 dag en steken in je buik/lies kan natuurlijk ook op een vmk duiden. Weliswaar had je geen posi test maar dat kan dan komen omdat het nog zo vroeg was.

Ik weet het dus ook niet precies meis. Nogmaals succes en kijk naar mijn banner... Eens komt de dag dat je lichaam je niet voor de gek houdt. Helaas nooit snel genoeg maar dat hebben we nou eenmaal niet voor het zeggen.

7. Kleintjex

Kleintjex Lid

23 aug 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm ik begin nu ook gewoon te denken dat ik schijnzwanger ben of dat er iets anders is dan een zwangerschap.
    Maar normaal ben ik 5 tot 6 dagen ongesteld. En de steken in mijn buik kwamen (nu nog soms) van mijn darmen die zo opgezet zijn.

Dankje voor je reactie en ik laat het morgen wel weten wat de dokter te melden had. Maar ik ga er vanuit dat het toch wat anders is dan een zwangerschap. En dat mijn gevoel me toch voor de gek heeft gehouden.

8. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik denk dat je gewoon heel veel last van je darmen hebt gehad. En maar 1,5 dag ongesteld is wel heel weinig, maar als je nog steeds negatieve testen hebt terwijl je de 15 je nod had, dan ben je nu al 10 dagen overtijd en zouden de testen toch echt wel positief uit moeten slaan (uiteraard zijn er dames die pas heel laat positief testen). Emotioneel kun je ook worden van de hormonen tijdens je menstruatie.

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik denk idd ook dat je last hebt van je darmen
    ALs je echt zwanger zou zijn dan zouden de testen nu echt wel positief zijn.
    Veel succes bij de ha, ben benieuwd wat die ervan vind.

10. Kleintjex

Kleintjex Lid

23 aug 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net terug van de dokter. En jullie hebben inderdaad gelijk. Doordat mijn lichaam ontregeld is (was begin aug terug van een lange vakantie) door de vakantie zijn mijn darmen en menstuatie helemaal de kluts kwijt. Heb wat voor mijn darmen gekregen en hopelijk ben ik er snel vanaf.

Dus helaas :( hoopte stiekem dat ze wat anders zou vertellen.
    Maar nu weer ik wel waar het aan ligt en hoef ik mezelf niet meer gek te maken met als dat twijfel gevoelens.

Thanks lady's

11. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Het is idd klote als je je zwanger instelt en dan blijkt het niet zo te zijn... vaak meegemaakt helaas...
    Maar ja.. vrouwen zijn nou eenmaal zo als ze iets graag willen... en het ergste is dat je lichaam er zich ook naar gaat gedragen...

Maar goed,

Gewoon lekker blijven oefenen meid jou moment komt ook wel hoor:D je zult zien dat je binnenkort hier met ons gezellig zit te kletsen over de leuke en minder leuke dingen van een zwangerschap...;)

liefs

12. Kleintjex

Kleintjex Lid

23 aug 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik hoop het :)

13. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    jawel meid...
    Positief blijven... :D

sterkte met je darmen....

14. misa

misa Niet meer actief

Ja, al die klachten, het is vaak moeilijk te zeggen. Mijn lichaam heeft me in de maanden voor de de zwangerschap ook erg voor de gek gehouden.. Frustrerend maar waar.
    Ik hoop dat het snel voor je komt..! Sterkte!

15. Kleintjex

Kleintjex Lid

23 aug 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is echt om gek van te worden.
    De rede dat ik ging twijfelen waren de verhalen van mijn moeder.
    Al haar zwangerschappen heeft ze de eerste 2 maanden klachten aan haar darmen gehad en is ze de eerste 2 maanden van haar zwangerschap gewoon ongi geworden. Bij mijn jongste zusje was ze zelfs 3,5 maanden toen ze 100% zeker wist dat ze zwanger was. Dus wanneer ze heftige darmklachten had wist ze al hoelaat het was.

Dus ik dacht hmmm misschien heb ik dat ook.
    Maar nee helaas moet toch nog effen geduld hebben.

Deel Deze Pagina