Hoi meiden, Ik heb een urineweginfectie opgelopen en heb er anti biotica voor gekregen, deze wil ik niet slikken omdat ik morgen weer een tweede echo heb bij de fertiliteitsarts. Ik zit morgen op dag 14 van me cyclus en ik had voor eerst sinds de medische molen een ei van 11mm op dag 12. Nu is mijn vraag aan jullie: zouden jullie wel of niet de pillen slikken? Ik heb nu wel wat pijn en lichte verhoging... Groetjes Faith
ja, ik zou ze wel slikken! Voor het geval je uwi over gaat naar de nieren/bekken! Dan ben je verder van huis! Heeft een kuur invloed op je ei? Anders kun je beter even met je HA overleggen. Maar loop niet te lang met een uwi om! En goed drinken, plas je de bacteriën uit! En als je regelmatig uwi hebt dan zou ik je adviseren om dagelijks aan de cranberrys te gaan! Helpt echt.. Succes! En duim dat je snel zwanger bent!
Volgens mijn ha is het geen probleem. Met mijn keelontsteking toen wij zwanger wilde worden van de oudste vroeg hij juist waar ik in mijn cyclus zat omdat hij liever na mijn ei niet meer voorschreef. En juist bij uwi krijg je dan zeker wel antibiotica. Dus slikken!
Hoi meiden, Wil toch wel ff feedback geven over het bovenstaande. Ik heb de anti biotica (furabid) gewoon ingenomen en mijn eitje is goed gegroeid en heb voor het eerst een goede eisprong gehad. Dus voor diegene die hier ook ooit mee te maken zullen hebben. Het heeft mij iig geen kwaad gedaan! Bedankt voor jullie reacties.