positief?had ik nou toch maar gewacht.....

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by erlida, Oct 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Hier in de kast lach nog altijd 1 kruidvat 2 voor 5 test.DIE RIEP MIJ....Ik heb me echt dagen in kunnen houden maar nu was ik het zat,ik dacht ik doe die test,word toch nega,maar dan heb ik in elk geval geen last meer van dat stemmetje.En dan doe ik pas een nieuwe zaterdag,dat is namelijk mijn nod...Verschijnt er binnen de tijd een heeeeeeel licht 2e streepje:$...Je moet echt in het daglicht kijken maar dan staat ie er wel...ook op negatief haast niet zichtbaar.....oohhhh had ik nou maar niet getest,nu zijn die 5 dagen slopend,dom dom......SPANNEND!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    hopelijk gaat je test er af knallen over een paar dagen !!

3. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    Daarnet nog 1 keer getest,plas opgehouden vanaf 07.00 en ja hoor weer een 2e lijn!dit keer wel goed zichtbaar,ook in het negatief.....Ben echt blij,al worden de komende dagen wel spannend!

4. vita

vita Bekend lid

Jul 18, 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Erlida, een voorzichtige felicitatie meid, heeeeel spannend1

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    alvast een kleine proficiat !!

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    ik dnek dat je zwanger bent

dus gefeliciteerd meid

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Heppie er geen foto van?

Vast een voorzichtige proficiat van mij!

8. stral

stral Actief lid

Jul 6, 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfde hier.Heb bijna gezworen dat ik ga geen test doen tot nod.toch gedaan.2 tests.ook lichte strepen.maar duidelijk aanwezig.moet ook tot zaterdag wachten.Word gek van.zullen we samen gek worden?:p
    ik weet bijna zeker maar dat kan toch ook mis gaan.Heb 6 manden geleden miskraam gehad op 8de week.Nu ik ben gewoon bang.Eindelijk raak.........wil niet eens denken dat iets zal mis gaan.
    hoop dat wij zijn gewoon zwanger en alles zal perfect verlopen.toch?;)

9. 4days

4days Niet meer actief

Waarom koop je niet zo'n extra gevoelige test? Die zou nu al dik positief moeten zijn...

10. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    spannend hoor meiden. Duim met jullie mee.

11. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    @ stral...ja samen onzeker is beter als alleen...Ik hoop voor jo dat jij zaterdag ook een mooie posi test in handen mag hebben........Ik ga denk ik een vroege test halen van clear blue voor morgen ochtend,Had net weer zón twijfel lijntje op kv....Maak mezelf echt gek heb ik het idee,maar ja ,manlief ziet ook de streepjes,dus misschien ben ik dan toch niet zo gek?!?!?nou jah SPANNEND!en alle dames alvast bedankt voor het duimen!

12. stral

stral Actief lid

Jul 6, 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha kon toch niet wachten na al die gedoe lezen en gisteren avond toch test uitgevoerd.Ik zie duidelijke progress.streep veel donkerde en duidelijker.
    ik ga vandag CB digi met indicatie hallen.Wil zien staan ZWANGER.Heb zat van vage streepjes.

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wat spannend zeg, hoop voor je dat je zwanger bent

14. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    @stral,ik duim voor je dat er zwanger komt te staan!!Ik heb tot 01.00gewerkt vanacht en ben goed geweest voor zeker 2 liter ijsthee en wat koppen gewone thee,dus ik hoop dat mijn urine vanmorgen gewoon niet geconcentreerd genoeg was aangezien ik vanacht ook niet ben wezen plassen.....DUIM DUIM DUIM voor beidde!

15. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Ik zal voor jullie duimen dames!

Hebben jullie geen foto's? Kunnen we meekijken.....;)

16. stral

stral Actief lid

Jul 6, 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    YES!!!!!!!!!!!!!foto ga ik niet zetten .het is CB digi met indicator en daar staat ZWANGER 1-2 WEKEN.wij weten allemaal hoe dat er uit ziet.
    bedankt voor jullie duimen.:D

17. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    gefeliciteerd stral geniet ervan!

18. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    HIER OOK!!!!ZWANGER!!!1-2 weken! Gefeliciteerd stral!!!Manlief had ook de balen van de streepjes en heeft zelf zón indicator test gehaald,haha.

19. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    dat is duidelijk dan he dames! PROFICIAT!!!!

20. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    gefeliciteerd hoor meiden.

Share This Page