Hij was er ook bij meid! Als je echt zwanger bent dan zul je het toch moeten vertellen. Hij zal dan misschien even moeten wennen, maar vast wel blij zijn! Liefs, Wup
Meid olgens mij is er niks leuker dan 2 kleintjes achter elkaar die van mij is al 5 en dat vind ik al jammer geniet ervan
ik heb gister buikkrampen gehad<-- erg pijnlijk maar niet zoals ongi krampen... ik zag net dat het bloeden al minder is geworden.. wat mij wel opvalt is dat ik nu 3 dagen bruin verlies en geen helder rood zou toch geen innestelingsbloeding zijn he? ik heb vorige week maandag de laatste x iets gedaan zeg maar ik slik wel nog steeds de pil.. moet ik daarmee stoppen nu? wat een vragen hahaha maar ik hoop dat iemand me kan helpen
Wow Ramona wat spannend! Ik zou gewoon een bloedtest laten doe dan weet je het zeker. En idd tegen je hubby zeggen, jullie waren er met twee bij he Hou je wat rustig, ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan Maar als het zo is is het zo en dan kan je er maar beter van genieten Veel succes!
ik zou als ik jou was tot nog weer bellen naar ha dat je 2 posi zw testen hebt en dat je bruin verlies heb met veel pijn en dat je graag wilt weten omdat je aan de pil bent en dat je zeker wil weten
eesrt maar dinsdag naar de huisarts...ik krijg inwendig onderzoek , dus dan zal ik wel meer duidelijkheid hebben grtz Ramona
Als je aan de pil bent, en bloedverlies hebt. Dan denk ik niet dat je zwanger bent. Misschien dat het bruin verlies wel komt door de hormonen van de pil. Volgens mij heb ik dat ook gehad toen ik met de pil begon. Waarom doe je morgen geen zwangerschapstest, dan weet je het zeker.
Dat denk ik ook. Bloedverlies en buikpijn zijn om eerlijk te zijn geen best teken. Maar dit moet je wel met je partner kunnen bespreken hoor! Dit is toch niet iets van jou alleen?
nou dames ik heb het niet hoeven te vertellen hij had mijn verhaal net gelezen hier.... en ik denk dat hij boos op me is en dan doet hij gewoon heel lief maar ja nu is het nog niet zeker of ik zwanger ben dus ik wacht nog een paar dagen af... bedankt voor jullie antwoorden grtz Ramona
hey Ramona ik heb even een vraagje die ovu test heb je die gedaan terwijl je ongi was of ervoor ik heb ook ovutesten besteld en kreeg ze vandaag binnen zo nieuwschierig als ik was hoe dat eruit ziet en hoe het werkt heb ik net zon testje uit de verpakking gehaald en voor de gein ook getest wat schetst mn verbazing ik heb ook 2 strepen de ene iets lichter dan de ander maargoed en terwijl ik nu in mn laatste dag(en) van mn ongi zit. ben vanaf di. ongi Laat het even weten als je wilt groetjes en nog gefeli :d
ik heb de eerste test gedaan op de dag dat ik bloedverloor ( de test deed ik s'middags en in de avond verloor ik bloed<-- die test gaf ook 2 streepjes waarvan 1 superlicht de 2de test was gister en het 2de streepje werd donkerder....vandaag 3de test en de streep was binnen 2 minuten even donker als de andere streep heb nu trouwens bijna geen bloedverlies meer als je morgen weer een test doet en het streepje wordt ook donkerder dan zou ik ook maar eens een zwangerschapstestje halen succes ermee groetjes van Ramona
kijk maar eens in mn album daar staat een foto wel vaag maar je kan het zien de streepjes zijn bijna hetzelfde van kleur
hey Ramona, Weet je al meer? Wat lijkt me dat zenuwslopend, dat wachten? Heb je vandaag nog een testje gedaan? Volgens mij zouden de streepjes dan toch al wat donkerder moeten zijn, dat had ik namelijk ook, met maar 1 dag ertussen. ik ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen. Twigger, ik zou geloof ik ook maar eens een testje gaan doen als ik jou was! Groet Snoozie
Hey snoozy Ja ik heb vanmorgen een testje gedaan en volgens mij gaf hij een heeeeeeeele lichte streep aan maar het is zon dipstick test van sensitest maar ik weet niet of ik m echt zag of wilde zien maar ik ga zo naar de drogist en ga even een test halen van clear blue dan weet ik misschien zometeen meer
Nou ik weet het echt niet meer hoor ik heb net 2 testen gehaald bij de drogist clear blue was er niet meer maar eigen merk wel, heb ik die genomen ik test gedaan 5 minuten later gekeken, zo op het blote oog zie niks maar als je in het zonligt kijkt en dichtbij houd zie ik toch echt een heel licht streepje maarja ik zal wel gek aan het worden zijn denk ik ik zal m wel te graag willen zien denk ik... doe over een paar dagen nog maar een testje en dan horen jullie t wel hahahah
tja meid... dan ben ik bang dat je toch niet zwanger bent ... klinkt hard maar als je alles op een rijtje zet qua bloedverlies enzo is t denk ik nix... ik had vorige week ook 3 lichte streepjes en toch gewoon ongesteld geweest... dus helaas kan je van lichte streepjes niet meer op aan
Ik denk ook: niet zwanger. Ik heb het idee dat je het wel heel graag wil, maar misschien toch handig om dit met je man te bespreken voor de volgende maand. Misschien wil hij ook wel en kun je er weer vol tegen aan. Succes!