Nee ik denkt het zelf ook niet hoor, ga er niet van uit iig En ja natuurlijk willen we het erg graag anders zou den we niet gestopt zijn met de pil. En hoezo bespreken met mn man ? die weet hier allang vanaf, we doen dit toch samen en niet ik alleen in mn eentje En als het goed is heb ik volgend weekend gewoon mn ei dus gewoon weer lekker klussen zoals we al maanden doen
Ik snap dit topic niet. Een ovulatietest geeft toch bij heel veel vrouwen altijd een 2e lijntje aan, dus dat zegt toch helemaal niets over een mogelijke zwangerschap? En al helemaal niet lijkt mij als je gewoon ongesteld bent..
hey Twigger, Ik denk dat princes haar reactie voor Ramona is bedoeld Ja, en voor jou, ik had dus zelf ook posi ovutesten maar wel dezelfde dag al goed zichtbare zwangerschapstesten... Maar ik zou voor de zekerheid toch over een dag of 2 nog eens testen. Succes hoor!
hey snoozie Ja ik wacht het wel af ik weet het ook niet de een zegt dat er altijd 2 strepen komen op een ovu de andere zegt ze alleen echt tijdens de ovu te krijgen snap er de ballen niet meer van hahahahaa ik zal vande week nog wel een testje doen en vanad donderdag verder gaan met de ovutest vind het raar allemaal haahahah
jaaaaaaaaaaaaaaaa ik zie een streep zeker weten gefeliiiiiiiiiiiiii wijffie ik weet nog niks, kijk maar in mn album de ovu's staan er 2 bij en de zwtest is te licht om een foto van te maken
Hey Ramona, Ik zie idd echt een streepje ja! Maar is dit nu een zwangerschapstest? Ben je al gestopt met bloeden? Jeetje, spannend hoor voor jullie! Ik blijf je nog even volgen hoor! Groet Snoozie
de (bruin)bloeding is gister gestopt .. dit was inderdaad een zwtest.... maar ik geloof niet meer zo in lichte streepjes hahaha dus ik wacht even dinsdag de Ha af<-- eens kijken of zij er wat van kan maken grtz Ramona
Het kan ook een indrooglijntje zijn. Ik denk echt niet dat je zwanger bent. Anders over een aantal dagen nog eens testen.
hoi ik zie ook een streepje hoor en je kan echt wel zwanger zijn ik was met me jongste eerst nog ongi toch een test gedaan en het bewijs is inmiddels 3 en half dus het kan wel degenlijk. ik duim voor je meis groetjes joyce
dit was ook pas de derde x dat ik ongesteld werd dit jaar , maar het leek niet echt op ongi maar donkerbruin<-- dus wat er nu allemaal met mijn lichaam aan de hand is : ik wacht nog even af..er moet een vette streep staan anders geloof ik er echt nog niet in maar dat lijntje was geen indrooglijntje<-- hij stond er echt binnen een paar minuten , maar werd alleen niet donkerder helaas groetjes van Ramona
ik zie inderdaad een licht lijntje hoor, als dit een zwangerschapstest is dan zit de kans er dus dik in dat er raak is geschoten voor de zekerheid gewoon nog een testje doen want het kan alle kanten op hoor. gr sandra. Ik heb het trouwens over de teste in het negatief stukje terug)
Yep , die negatief-foto was een test van de apotheek ik heb die foto zo moeten maken omdat de achtergrond nog een beetje roze was en dan zag je het 2de streepje niet goed op de camera , nadat de achtergrond wit was toen zag je het lijntje ingedroogd ( maar dat was weer een uur verder) nog 1 dagje wachten..... en dan weet ik meer grtz Ramona
hahaha als het aan mij ligt test ik elke dag en 3 x per dag vorig jaar was ik echt erg...toen had ik ook constant van die zielige lijntjes en een bloeding bleek toen dat ik een vroege mk had gehad <-- toen ik een echo had gehad om te kijken of alles leeg was , zei die vrouw doe nu maar een test! nu moet hij negatief zijn had ik die zelfde dag toch een vet posi test in mijn handen hahaha(dat was 4 weken na mijn bloeding) dus het kan inderdaad alle kanten op LOL grtz Ramona
Nou wat hier aan de hand is weet ik ook niet meer maar ik ging net naar de wc om te plassen, ik veeg af en helder bloed wat kan dit nou weer zijn heb wel de hele dag al buikpijn en krampjes maar ben net een dag niet meer ongi Nu weet ik het echt helemaal niet meer
heb je nog getest dan? misschien was het een foute innesteling ik heb vandaag ook nog getest clear blue en DA<-- Da was licht posi maar amper te zien en cb was......een + ! morgen doet de Ha ook nog een testje en dan weet ik het zeker (als ik nu de uitgerekende datum bereken kom ik uit op 21 december mijn zoontje is van 3 december ) grtz Ramona