dames help! even kijken graag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ramona82, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    aaaaaaaaahhhh super meis ik was al bijna overtuigd door je vorige test maar als cb een + geeft is een heel goed teken :D:D
    groetjes joyce

2. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ik snap er ook niks van,sorry hoor maar jullie klampen jullie vast aan al is het maar een piepklein strohalmpje :( :(
    als je zwanger bent word je niet ongesteld en is de test gewoon duidelijk zonder er een negatieve foto van te moeten maken of hem zo in het licht tedraaien dat je met alle mogelijkheid toch een streepje ziet :rolleyes:
    toen ik zwanger was van mijn eerste bleef mijn ongi gewoon weg en had ik na mijn nod gewoon een duidelijke test in mijn handen ;)

3. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    nee ik wilde eigenlijk net gaan testen
    maar aangezien ik niet veel hoefde te plassen dacht ik doe ik straks wel en toen veegde ik af en bloed...
    dacht het zal toch geen vroege ei zijn, dus meteen een ovu test gedaan en die was niet donkerder dan normaal dus dat kan ook niet....
    ik weet het ook niet meer dinsdag ongi geworden en nu weer een bloeding
    pfffffff

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    bij mijn eerste zoontje was ik ook gewoon de eerste maand ongesteld hoor en je ziet de zwangerschapstest van ramona toch ?
    die is ook positief en ze is net ongesteld geweest
    dus het kan wel degelijk !
    En niet iedereen is het zelfde
    dus ik snap je aanval niet :s

5. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    tja met een 1.3 megapixel cameratje valt er niet veel van te maken.. superwazig nu
    maar in het echt is ie veel duidelijker
    :oops:

6. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja ik zie m hoor ramoon :D
    toch nog een keer gefeliciteerd :D
    en dat net na je menstruatie :p:p:p

;)

7. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    hier kan ik het helaas niet mee eens zijn ik was wel gewoon normaal ongi en het bewijs loopt hier rond toen ik getest had bleek dat ik al 6 weken zwanger was dus het kan wel degenlijk.

8. sorry ik zie m niet... als je t echt zeker wilt weten moet je naar de dokter gaan.. maar als je echt zwanger zou zijn dan was je test nu na je ongi toch wel duidelijker lijkt mij.... is lullig maar meid maak je zelf niet gek joh!

9. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ik wil beslist niemand aanvallen hoor :confused: maar sommige klampen zich zo vast aan elk symptoompje wat de een of ander heeft,terwijl ze als ze eerlijk zijn tegen zichzelf best weten of je zwanger bent of niet ze moeten het alleen eens durven toegeven!
    ik weet dat beslist niet elk lichaam hetzelfde is(gelukkig) maar een zwangerschap waarbij je toch ongesteld wordt en ook nog de pil gebruikt komt toch wel heeeeel zelden voor :rolleyes:
    bij deze mijn excuses als je je persoonlijk voelt aangevallen door mij 8)

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ramoon ben je zwanger? ja mag ik je feliciteren?

11. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

marieke je snapt wat ik bedoel ik zie ook niks....lullig maar waar :cry:

12. ja ik ben ook een kei in t gek maken van mezelf hoor.. zo had ik afgelopen week 3 testen met lichte streepjes en toch ook ongesteld geweest.. dus ja ik weet wat t is..

13. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    dat ben ik met je eens maar het kan wel want als je de pil slikt heb je evengoed een bloeding de zogezegde pilbloeding dus geen echte menstruatie en het komt idd vrij zelden voor maar als je bijv. de pil slikt en ziek ben geweest overgeven bedoel ik dan (dus binnen 4 uur nadat je de pil hebt genomen) dan werkt de pil niet meer voor 100% hetzelfde als je antibiotica hebt gehad hier waarschuwt mijn huisarts ook netjes voor maar tis wel waar wat je zegt dat niet elk symptoom betekent dat je zwanger bent dat kan alleen een test uitwijzen en anders een bloedtest dan kunnen ze zien wat je hcg gehalte is.
    groetjes joyce

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja marieke had 2 piep dunne streepjes op mn test en gewoon ongesteld geworden na 3negatieve testen er na, ik test nu niet meer voorlopig tot ik week over tijd ben

15. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

ja ik snap het wel hoor :eek: iedereen hier wil tenslotte graag zwanger worden,maar je wordt er gewoon ziek van hoe sommige zichzelf gek maken :) wel zwanger/niet zwanger :(:
    ik heb zoiets van als je zwanger bent merk je dat toch wel waarom zo gek maken dat snap ik niet?

16. heb je goed iggy, ik test ook niet meer zo vroeg... want je maakt jezelf alleen maar gek!

en dat al 1,5 jaar hahaha

17. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    klopt idd cinababy ik dacht deze maand ook dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn wel aan de pil (nu inmiddels gestopt) maar had diaree gehad 5 dagen lang en me bloeding was niks vergeleken met normaal geen krampen weinig tot geen bloedverlies dus getest en netjes 1 streepje en dan is het voor mij duidenlijk niet zwanger volgende ronde en dan gepland ;)
    groetjes joyce

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja marieke denk je zelf heilig overtuigd te zijn dat je zwanger ben, maar iedere keer weer zo'n negatieve test :(
    nee ik doe het niet meer

19. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    nou dames... (ik voel me niet aangevallen) hihi even in het kort:
    ik ben in 2008 maar 2x ongi geweest--> ik slik de minipil (borstvoeding) maar had steeds kleine bloedingkjes(dus te licht)
    en ik was niet van plan zwanger te worden ;) heb 2 weken geleden de eerste x dit jaar onveilig geklust ...Dus als ik zwanger zou zijn dan kan ik pas 2 weken geleden bevrucht zijn Dus daarom zijn de testen nog licht ;) ;) kunnen jullie het nog volgen?
    groetjes van Ramona
    (p.s de huisarts doet morgen nog een test)

20. je hebt dus 2 weken geleden geklust, dan zou je dus ook 2 weken geleden je ei hebben gehad.. dan zit je dus nu 14 dagen na je ei.. dan had je echt wel een dikke positest moeten hebben lijkt mij.. maar goed idd de test bij de dokter wijst t uit..
    zou leuk zijn als je toch zwanger bent..

Deel Deze Pagina