Dames help! Flesweigeraar.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Aloe, Jan 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aloe

Aloe Niet meer actief

#1 Aloe, Jan 30, 2013
    Last edited by a moderator: Jan 30, 2013
    Oke,

Nu is het slaapproblemen redelijk onder controle maar dient de volgende uitdaging zich aan. Ze weigert pertinent de fles. Het ging een tijdje goed. Domme wij zijn in december gewoon vergeten te oefenen want tja, mama is toch altijd thuis.

Tot vorige week want toen wilde mama weer even naar de WeightWatchers. Nou, ik kom thuis, een baby die zwaar overstuur is en niet gegeten heeft, een papa die overstuur is.....gezellig dus.

Vanaf toen hebben we elke dag geoefend maar ze weigert.

Ineens kwam het idee bij mij op.......zou ze al uit een gewone beker of tuit ofzo kunnen drinken? Dus dat is mijn vraag. Zou dat al kunnen? Welke beker dan? Hebben jullie misschien tips?

Daarnaast is ze ook enorm eenkennig en wil ze alleen mama. Papa is goed op de gezellige momenten maar voor troost en eten is alleen mama goed. Wat te doen?

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,169
    4,321
    113
    Ja hoor, dat kan. Of ze meteen veel binnen krijgt weet ik niet. Maar met beide kinderen ben ik met 5 maanden begonnen ze uit een gewone beker te laten drinken (ik houd deze dan natuurlijk vast). En dat kregen ze snel door. Maar dan ging het on kleine beetjes drinken.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Ik vroeg het me ook af ja ! Ik wil van de fles af met 1 jaar en ook weten of ze flesvoeding uit een tuitbeker mag.

Mijn dochter dronk wel met 5 mnd al wel uit een gewone beker maar lang niet genoeg om een 180/6 mee te geven hoor. En als ze er op bijt morste het ook ernaast.

Heb je al geprobeerd dat je man met eem tshirt die na jou ruikt om zich heen gevoed en een lekker dekentje om dr heen. Ook verschillende flessen geprobeerd ?

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    4,224
    0
    0
    misschien met mama flesje drinken? of een andere fles..... zijn er helaas legio dus uitvinden welke ze wel wil kan wel eens lastig zijn. succes!

Share This Page