Na de onduidelijke testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dappy1976, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dappy1976

Dappy1976 Lid

15 aug 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen za begon het met wat sliertjes donker bloed.. Ijkmaat overtuigd dat het over en uit was..... Maandag was het alleen nog af en toe wat met afvegen wel wat rood en nog donkere sliertjes. Maar absoluut geen krampen en veel bloed zoals ik normaal heb heb in,ieders veel miskramen gehad de afgelopen jaren... Vandaag stond de vroegtijdige echo gepland met 6 weken en 3 dagen ivm mijn miskramen.

Op de echo was de holte te zien, ook dat er iets in zit.... Maar door de minder handige ligging van mijn baarmoeder vrij diep gekanteld kon ze nu niet meer beeld krijgen. En dus heb ik volgende week weer een echo in de hoop dat het dan goed is en er veel meer te zien is, omdat je met zeven weken al veel meer moet gaan zien.

Maar het kan ook nu een dezer dagen erger gaan bloeden en dan wel de krampen komen. Als er dan niet meer te zien is wordt het waarschijnlijk een curettage.

Ze gaf het 40 procent kans op goed gaan en 60 op fout gaan.... Ze vond hetweer wat onrustig uit zien in de holte........

Maar ja wat moet ik nongans dat bloed denken dan???

2. Dappy1976

Dappy1976 Lid

15 aug 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry en erg ongeduldig iemand een idee ik wordt echt gek...

3. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ook met bloedverlies kan het nog beide kanten op meid, je kan niet anders doen dan afwachten. Ik duim voor je dat t goed zit!

4. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Geen ervaring mee maar hoop voor je dat het goed zit.
    Digi knuf!

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik duim dat het goed zit meis..

6. Dappy1976

Dappy1976 Lid

15 aug 2013
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu sinds gisteravond helemaal gestopt met bloeden... Vanmorgen 1x roze met afvegen....

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    heb er ook geen verstand van maar ik hoop dat alles goed gaat

Deel Deze Pagina