ik heb de cb gebeld voor advies.. zij denkt dat Sara gulzig en krachtig drinkt. Dus ze raadde me aan om Beba van Nestle moet proberen.. Beba is wat dikker en verzadigend.. En Sara heeft zonder moeite een flesje van 115 ml gedronken.. is wel iets minder wat ze moet drinken.. Maar ben op dit moment wel heel erg blij.. Bedankt dames...
Al hulp gezocht bij een echte lactatiekundige (IBCLC)? Syntocinon gebruikt? Domperidon? Als ik het allemaal zo lees is het allemaal heel duidelijk. Je dochter weet wat goed voor haar is: BORST Je dochter wil: BORST Ze wil geen fles, ze wil geen kunstvoeding. Dan kun je nu wel heel veel energie gaan spenderen om haar te dwingen tot iets dat ze niet wil en dat minder goed voor haar is. Maar je kun je energie ook gebruiken om te zorgen dat ze gewoon krijgt wat ze wil. Door eens HEEL goed te gaan letten op het aanleggen (hiervoor kun je filmpjes bekijken op YouTUbe), door een tijdje heel regelmatig, gewoon elke twee uur te voeden, door borstcompressie toe te passen, door professionele hulp te zoeken (die zul niet NIET aantreffen op een CB of bij K&G!!!!!!!!!) van een goede lactatiekundige (te vinden via borstvoeding.com) en door ondersteuning te zoeken bij een organisatie die voedende moeders helpt, zoals VBN in Nederland, LLL in Nederland en België en VBBB in België kun je je kind gewoon zelf voeden. Dat is beter voor jullie allebei.
Wat goed dat die voeding heeft gewerkt!! En dat je hulp hebt gezocht bij het cb. Vergeet niet dat kindjes aan veel nieuwe dingen (fles/voeding/spenen) wel 1 a 2 weken moeten wennen. En je zou eventueel nog aan flessen voor bv kunnen denken: breastflow, slowflow, medela calma. Succes ermee!!