Dames help me even!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Snoezepoes, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb even een paar vraagjes over de eisprong..... kunnen jullie m voelen en zoja wat voel je dan?

Ik heb namelijk al heel dag van die kleine steeksjes rechts onder in me buik, precies waar de eierstok zit volgens mij. Gister had ik ook last van me onderrug. Kan dit mijn eisprong zijn?

Ik heb eergister sex met m,n vriend gehad.. Zijn die zaadjes die in mij zitten nog steeds actief?:( of moeten we gaan verversen??:D

Het is bij mij namelijk erg onduidelijk wanneer ik nou me eisprong heb, want ik heb lange onregelmatige cyclussen en ben deze maand met clomid begonnen.... het kan dus ook zijn dat ik van de week m,n eisprong heb gehad..
    Temperaturen moest wel van de gyn, maar daar ben ik niet echt goed in:p

Liefs Snoezepoes

2. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    durf het niet helemaal zeker te zeggen, want zo veel weet ik er ook niet van af en wil je niet blij maken met een dooie mus maar hier komt ie:

voor zover ik weet ben je 2 dagen voor eisprong ook erg vruchtbaar, en ik heb ook diezelfde steekjes gehad die jij omschrijft, en ja idd, ik ben zwanger!

hoop t voor je meid!

3. Snoezepoes

20 nov 2008
    79
    0
    0
    Noord-Brabant
    mmm ok dus ook al zaten die zaadjes er al in dan kunnen ze dus toch nog het eitje bevruchten???

En als ik vanavond sex heb ? kan het dan ook nog?? hihihihihi

Liefs

Deel Deze Pagina