snel advies gevraagd...massage

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Reintje85, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hoi!

Ik heb voor straks een ontspanningsmassage gepland staan bij een Thaise salon. Maar ineens bedenk ik me..kan dit geen kwaad? Ben nog nooit eerder gemasseerd... wie weet dit?

xxx

2. Truusje77

Truusje77 Actief lid

10 mrt 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Wat lekker!

Ik weet niet of het kwaad zou kunnen, maar ik neem aan dat ze dat bij de masagesalon wel weten!

Veel plezier en geniet ervan!

3. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hi,

Ik ga 1x per week naar de masseur echter werkt deze met drukpunten. Hij zegt dat bepaalde drukpunten gevaarlijk kunnen zijn en weeen kunnen opwekken (deze ontwijkt hij nu ook). Ik weet niet hoe het zit bij thaise massages.

4. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Thaise masseur werkt hetzelfde, ook met drukpunten.
    Ik zelf ga om de week voor sportmassagen en om de week voor thaise massage en bepaalde gebieden moeten inderdaad vermeden worden. Daarnaast lig je op je buik en vraag me af of het erg comfortabel ligt. Bij mij begint het nu echt niet meer ontspannend liggen te worden.

5. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik heb dat ook laatst aan de vk gevraagd en zij zei dat je het gewoon kunt doen zolang je je er prettig/goed bij voelt

Het lijkt mij idd ook wel wat ongemakkelijk om op een dikke buik te moeten liggen, maar das persoonlijk

6. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb tijdens mijn vorige zw een massage gehad bij zo'n sauna-complex en daar hadden ze driehoekige kussens voor onder mijn heupen onder mijn ribben, daar zakte mijn buik dan mooi tussen.
    Dit effect kan je ook wel krijgen met gewone kussens, je moet natuurlijk wel lekker liggen!

Deel Deze Pagina