Ik ben mezelf aan het orienteren voor een draagdoek maar ik vind het zo moeilijk om hieruit eentje te kiezen. Ik wil wel een draagdoek die heel makkelijk in gebruik is, dus niet zelf knopen of zo. Met welke draagdoek hebben jullie goede ervaringen?
Ik had de tricot slen gekocht (moet je dus zelf knopen ed) maar vond t waardeloos, Justin vond t ook niks dus die ligt ongebruikt in de kast.. Toen heb ik zo'n buikdrager gekocht op marktplaats (chicco) en die is ideaal. Volgens mij is zo'n babybjorn ofzo ook heel goed maar daar heb ik geen ervaring mee (te duur) .
ik heb een draagdoek van premaxx. deze is voorgevormd en met een gesp klik je hem dicht. merlijn vindt het heerlijk en het voordeel tov de baby bjorn (die heb ik ook) is dat hij er vanaf de geboorte in kan, als het koud is, dan is hij beter beschut en je bent wat beweeglijker want er bungelen geen beentjes naar onder. dus kun je je beter bukken en zitten. hij kan ook in de box gebruikt worden als hangmatje.
Ik heb een lodger shelter gekocht. Deze kun je zowel gebruiken als omslagdeken voor in de maxi-cosi als buikdrager. Heb hem nog niet kunnen gebruiken zoals je ziet dus ervaringen kan ik nog niet met je delen...
Ik heb de TriCotti, hetzelfde idee als de TricotSlen, maar dan zonder dat je 'm hoeft te knopen. Ik vind het ideaal. Mijn meisje wil soms absoluut niet in haar bedje of de box. Eenmaal in die doek, slaapt ze als een roos.
tricotti zijn die alleen bij prenatal te koop? En wat is de prijs ongeveer? ik wil de draagdoek kopen die gelijk vanaf dag 1 gebruikt kan worden. De premaxxdrager is dat niet te warm voor in de zomer? Ik wil er 1 die ook in de zomer gebruikt kan worden.
Ik vind het altijd zo'n simpel gezicht als de beentjes eruit bungelen. Dus ik zou er eentje kopen waarbij de beentjes er niet uitbungelen. Linda
ik ben vanmiddag bij prenatal geweest en eentje gekocht een rode. Combi-cotti maar er was maar 1 maat : op internetsite staan er toch 3 verschillende maten.
Ik heb ook een combi cotti en dat is een maat L (40/42) Heb die niet bij Prenatal gekocht omdat ze daar idd alleen maar "één maat " hebben. Gebruik de combi-cotti nu nog en Tim is al bijna 10 maanden!
Ik heb ook zo'n "knoopding". Maar ben er wel tevreden over hoor!~Als je even door hebt hoe het werkt dan knoop je hem zo om! Jonathan zit er echt lekker in.
de combi-cotti heb ik ook, die zijn inderdaad in verschillende maten te verkrijgen. ik heb ook de tricotSlen, vind dit toch prettiger. En als je eenmaal weet hoe je het moet knopen is het heel simpel. Ben je ook niet afhankelijk van de maat. Tevens krijg je geen last van je rug omdat het kindje lekker dicht tegen je aan zit. Ik heb ook een keer een draagzak geprobeerd maar vond dit dus niks. Kreeg erg last van mijn schouder en rug.
Ik ben ook helemaal fan van de tricot slen en de baby sling ( die je van schouder naar heup draagt) beide besteld via kaatje katoen.nl Wij kregen ook allebei last van onze schouders en rug met een standaard buikdrager. Doordat de draagdoeken goed aan je lijf aan passen heb je hier geen last van. De tricot slen is even leren om er handig in te worden, maar bevalt uiteindelijk super goed hoor. Ik knoopte hem bijv. om voor ik in de auto stapte en hoefde daarna m'n zoontje er alleen nog maar in te tillen en wat vaster te knopen. Dat bespaard een hoop gehannes op de parkeerplaats.
www.minimonkey.nl heb ik er 1 vandaan.. nog niet gebruikt, dus geen ervaring.. maar lijkt me wel iets en vond het niet duur! Liefs kiss
Nou ja misschien wel ja, doordat je eigen lichaamswarmte natuurlijk ook afstraalt. Maar ja mijn kindje word (als het goed is) pas in oktober geboren, dus van hete zomers heb ik dan geen last.. Misschien moet je het even googelen? Liefs kiss