zwanger zijn en waterpokken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door luuus, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

even een vraagje:)

zijn waterpokken gevaarlijk voor mensen die nog in het begin van hun zwangerschap zitten...?
    en maakt het dan ook uit of je het zelf wel of niet gehad heb?

ik word niet echt wijser van google dus misschien dat iemand het hier weet?

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Volgens mij kan je het maar 1 keer krijgen, en kan het niet gevaarlijk zijn als je het al gehad hebt. Maar ik ben geen dokter dus ik weet het niet zeker.

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    als je zelf waterpokken gehad hebt loop je geen risico.

Heb je ze niet gehad en je krijgt t zelf kan dat een miskraam veroorzaken of een afwijking bij je kindje.

4. Seth

Seth Niet meer actief

5. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hoi, De kleine van mijn vriendin heeft het (1jaar oud) zei heeft aan haar dokter gevraagd of het besmettelijk is voor de baby in mijn buik en haar dokter zei dat dat idd besmettelijk is voor mijn babytje in m'n buik ookal heb ik al waterpokken gehad!!
    Besmettelijk = zolang de blaasjes nog geen korstjes zijn geworden!!
    Wij hebben express van de week niet afgesproken omdat t schadelijk voor de baby kan zijn (wordt hoge telefoonrekening dus want nu moeten we bellen om bij te beppen haha:D)

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    nou dat vind ik heel raar, mijn dochter heeft ze een paar weken geleden gehad en volgens de huisarts, vk en internet is er niks aan de hand. Als jij ze gehad hebt heb je antistoffen en bescherm je je kindje.

Alleen als je baby geboren wordt en je hebt dan een kindje in huis met waterpokken dan is t gevaarlijk omdat de baby t dan kan krijgen.

7. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

hey

mijn dochtertje heeft een maandje geleden ook pokken gehad en de dokter zei als je dit al heb gehad je geen risico bent want je kan het geen 2 keer krijgen....als je dit nog niet heb gehad is het gevaarlijk in het begin en einde van de zwangerschap

Deel Deze Pagina