Wat denken jullie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Maxy, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxy

Maxy Lid

7 apr 2016
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat denken jullie? Ik heb geen idee hoeveel dpo ik ben. Ik heb recentelijk de diagnose gekregen van pcos en hen volgende week afspraak bij de gyn om te praten over het opstarten van clomid. Ik heb steeds een cyclus van 80+ dagen. Alleen nu heb ik laatst 1 keer een cyclus van 31 dagen. Dus als ik daar vanuit ga zou ik theoretisch gezien dinsdag mijn nod hebben. Dus dan test ik erg vroeg. Maar ik voelde me zo raar... en steekjes in mijn borsten. Dat heb ik echt nooit gehad. Dus vandaar de test. Alleen wat denken jullie? Is dit een indrogen? Hij stond er binnen 5 minuten.

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Als je nu pas op 6-7 dpo zit dan twijfel ik.
    Heb je wel eisprongen ondanks je pcos??
    Heb je dat bevestigd dmv bloedonderzoek of temp methode?

Hij kan namelijk nu ook reageren op je komende eisprong waar ook je kwaaltjes vandaan kunnen komen.

3. Khaleesi

Khaleesi Actief lid

26 nov 2012
    295
    0
    0
    Ik zie wel iets...!

4. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Lijkt me geen indroger, veel te duidelijk! Komende dagen blijven testen, dan weet je meer!

5. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ik lijk iets te zien, maar precies zoals RoGiJuLi al schrijft: hij kan ook op een eisprong reageren.. ik hoop voor je dat hij op een zwangerschap reageert en dat je over een paar dagen een duidelijkere test hebt!

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Kan niet zeggen dat ik niets zie. Als ik jou was zou ik overmorgen nog eens testen. Wie weer heb je die gyn straks helemaal niet nodig!

7. Maxy

Maxy Lid

7 apr 2016
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Rogijuli: ik heb wel een eisprong maar heel zelden. Ik heb Niet getemperatuurd. En ovulate testen heb ik Niet meet geprobeerd. Probeerde het allemaal los te laten en de mmm op me af te laten komen. Was er obsessief me bezig. Dus wilden even rust in mijn hoofd maar deze test laat die willen weer draaien haha

8. Frederiq

Frederiq Lid

30 aug 2016
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is bijzonder om een licht streepje te kunnen zien. Wat ik denk is al spoort het een beetje hcg er verschijnt dan een streepje.

Denk dat het gewoon spierwit zou zijn als het mis is.

9. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    Ik zie hem..duidelijk en rose zelfs

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik zie wel iets....
    Het is wel zo dat deze testen op een eisprong kunnen reageren, omdat je cyclus zo wisselend is zou ik een slag om de arm houden. Gewoon morgen (of als je veel zelfbeheersing hebt overmorgen) nog eens testen. Als hij duidelijker wordt is het hcg

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Helaas is dat niet altijd het geval.

Ts ik zie zeker n streepje en hoop dat het een zwangerschap streepje is zo vlak voor je met chlomid moet starten. Dat zou mooi zijn. Even doortesten in de hoop dat die oploopt

12. MaBaD

MaBaD Niet meer actief

Ik zie oak way hoor

13. Maxy

Maxy Lid

7 apr 2016
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel! Ik zal morgen nog een keer testen... Vind het onwijs spanned!

14. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik moet zeggen dat ik ook wat zie zonder te turen:D. Ik heb ook jaren pcos gehad en nooit een positieve test behalve toen ik zwanger was. Testen bleven spierwit dus bij mij reageren ze echt niet op een eisprong. Ik vraag me zelfs af of dat mogelijk is aangezien testen reageren op HCG en niet op LH.
    Spannend!

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat is helaas echt mogelijk!

16. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ben benieuwd naar je test van vandaag..
    Op de andere zag ik ook n roze.. :)

17. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ik zie 'm ook! Spannend, zeker gezien de voorgeschiedenis. Heb je nog een keer getest?

18. Maxy

Maxy Lid

7 apr 2016
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou daar is hij dan, niet met mijn eerste urine.... ben met mijn slaap dronken kop gewoon op de wc gaan zitten🙈 maar ik zie eigenlijk niks... Tenminsten lijk wel wat te zien in het licht maar mijn urine was ook niet echt geconcentreerd... had ook langer moeten wachten... ik heb echt geen zelf beheersing haha

Bijgevoegde bestanden:

19. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Op je eerste foto zie ik wel een streepje, op je tweede foto zie ik geen streepje.. Maar misschien is dat omdat je urine niet echt geconcentreerd was. Spannend! Ik duim voor je!

20. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Hier zie ik m ook niet... Je houdt t spannend!

Deel Deze Pagina