damesssssss gisteren temp 36,5 vandaag 36,7 ff geeft mn ei aan! op dag 32... maar als ik morgen ook een temp invoer nog ietsje hoger, dan gaat ff hem weer verplaatsen...dus ik weet het ook niet.. nu alleen maar hopen dat we goed geklusd hebben, bijde bij de eitjes die ff aangeeft om de dag geklusd... maar steeds net wel niet voor de dag van het eitje voor ff.. maar op de dag.. :S en dan pas savonds... dusja... nu maar hopen! maar wel om de dag.. dus haha wie weet ahhh ik vind het helemaal super mega gaaf aghhhh! ik heb een ei!
@tummeltje, bij jou staat er nu ook een stippellijntje dus hopen dat dat je ei is, wel een mooie temp stijging... bij mij staat mn ei dr echt alleen omdat ik op dag 29 zo'n dip had.. maar weet echt niet meer of ik toen mayb niet lekker had geslapen ofso..want als ik die dip weghaal (andere temp) dan ziet ff gelijk geen eisprong meer... ik heb zelf het idee dat hij ook nog niet geweest is, al hoop ik het wel....kzie namelijk niet echt een tempstijging bij mij....grrrrrrr naja we zullen wel zien hor.. bah al dat gedoe!