ik had voor mijn zwangerschap een erg onregelmatig mentruatie, nu ben ik bijna 11 weken geleden bevallen en ben nu nog steeds niet ongesteld. klinkt raar maar ik wou dat ik het eens werd. je hoort wel eens dat je cyclus beter kan zijn na een bevalling. had er een beetje op gehoopt maar ik denk dat dat bij mij niet gaat gebeuren helaas. hebben er meer mensen die nu nog niet ongesteld zijn geworden na de bevalling/ liefs momhairy
Ik bloedde tot en met eergisteren nog van de bevalling. Ik heb geen idee wanneer ik weer ongesteld ga worden.
oooh bipat jij ook nog niet? dus het is niet zo heel raar dan... ik heb wel elke keer die soort buipijn maar er komt niks..... ach ja wachten we weer af he.xxx
bij mij ook zo nu en dan buikpijn.... ik denk dan echt: nu komt het! maar nee steeds niets?! is er een grens aan het wachten eigenlijk? wanneer de huisarts inlichten? ik geef flesvoeding trouwens!
wat lekker bipat... haha hoor mij dat zeggen... als ik dat nou maar niet roep over zo jaar ofzo.... als we voor nr 2 willen gaan.maar nu even niet hoor..we genieten nu nog zoveel van ons mannetje ...xxxx
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld....Heb wel tot vorige week volledig borstvoeding gegeven...Ben nu aan t afbouwen, dus ben benieuwd! Hopelijk komt t snel, want voor dat ik zwanger werd was mijn cyclus ook erg onregelmatig. Ben benieuwd of dat nu weer is of dat t weer regelmatig wordt! Succes met wachten op de rode duivels! Liefs, Moosje
ben ook nog steeds niet ongesteld,maar heb wel al een paar weken last van buikkrampen. maar er is nog steeds niks
Hier nog steeds niks Wou ook wel eens dat het weer kwam, haha, normaal hoor je mij dat niet zeggen hoor, maar ben gewoon benieuwd naar m'n cylcus -x-x-x-
Hier ook eentje die nog niet ongesteld is geworden Heb soms wel ook vage buikkrampen, maar verder niks.
Vorige week woensdag werd ik het weer voor het eerst! Het leek wel of ik het in moest halen van 9 maanden... Pffff... Er was geen tampon of maandverbandje die het goed tegen kon houden de 1e twee dagen...
zo hier ook ongesteld geworen gelukkig... ik had bijna het gevoel he nooit meer te worden. gisteren was mika precies 3 maanden en ik werd ongesteld (pffff 91 dagen niet) nu maar kijken hoe lang het nu weer gaat duren....