Kan rugpijn een kwaaltje zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Renske89, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske89

Renske89 Lid

23 jan 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

even een vraagje. Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger, maar heb nergens last van..op de moeheid na maar die is eigenlijk ook niet echt extreem. Wel heb ik al redelijk wat last van mijn onderrug gehad, ik weet niet of iemand van jullie hier ook last van heeft gehad?
    Bij mijn vorige zwangerschap ook niet echt veel kwaaltjes gehad, maar toen wel pijnlijke borsten e.d. maar gelukkig niet misselijk ofzo.

Ik hoor graag van jullie!

Liefs, Renske

2. moeders83

moeders83 Lid

27 jan 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week had ik daar ook last van (ook een beetje bloedverlies gehad): in het begin van mijn andere 2 zwangerschappen had ik geen last van lage rugpijn. Misschien dat mijn lichaam nu anders reageert, omdat ik nog een mijn 'ontzwangerperiode' zit (jongste is 4 maanden oud).

3. Renske89

Renske89 Lid

23 jan 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

bedankt voor je reactie. Hier ook hetzelfde, dochter is 5 maanden dus moest wel ff slikken toen ik wist dat ik weer zwanger ben maar nu ben ik er erg blij mee. Komt vast goed :)

Maak me alleen meteen zorgen he omdat ik geen klachten heb., als je dan ook al die verhalen hier leest over miskramen enzo...brrr :(

4. moeders83

moeders83 Lid

27 jan 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar, het is ook niet niks om zo snel weer zwanger te zijn. Ik ben er nog steeds in shock van. Ik zie als een berg op tegen deze zwangerschap (2 zware zwangerschappen achter de rug). Hoe ga ik dat redden met 2 jonge kinderen?

Ik ben niet bang voor een miskraam....zou voor mij niet zo'n drama zijn. Inmiddels ben ik misselijk en merk ik aan alles in mijn lijf dat ik zwanger ben (ik kan verder in de zwangerschap zijn dan dat de banner aangeeft: mijn laatste menstruatie was medio december). Meeste klachten beginnen pas na een week of 6.....

5. Renske89

Renske89 Lid

23 jan 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kan ik me allemaal best voorstellen!! Als je er al 2 rond hebt lopen. Ik heb er nog maar een gelukkig haha. Dan zou je idd waarschijnlijk wat verder zijn. Mijn laatste menstruatie was 27 december, en was vrij regelmatig. Weet niet hoe dat bij jou is. Ik hoop aan de ene kant dat bij mij de klachten nog erger worden, zodat ik inderdaad ook aan mn lijf ga merken dat ik echt weer zwanger ben. Nou ik wens je zoieso veel succes! Heb je al een afspraak gemaakt voor een evt eerste afspraak bij de verloskundige? Ik moet 25 feb. vind t weer kei spannend, haha! Ondanks dat ik het nog hartstikke goed weet van vorig jaar.

6. moeders83

moeders83 Lid

27 jan 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn cyclus is onregelmatig. Vandaar dat ik ook niet precies weet hoe ver ik ben nu. 15 december begon mijn laatste periode.
    Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de ha voor een verwijzing naar de gyn....ga dit volgende week pas doen, eerst even bijkomen van de schrik en alles op een rijtje zetten.

Snap dat jij het spannend vindt, heb ik ook....hoe reageerde jouw verloskundige toen jij een afspraak maakte? Hahaha...ik heb het gevoel dat zij in het ziekenhuis denken, oh nee daar heb jij haar weer:) (vorige zwangerschap verliep bij verre niet volgens het boekje)

7. Renske89

Renske89 Lid

23 jan 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen nog maar de assistente gesproken, en dat is zo'n degelijk mens, die reageerde er niet eens op, haha! Maar ben wel benieuwd inderdaad als ik die afspraak heb hoe de verloskundige zal reageren! :)
    Nou komt vast goed hoor moeders! :) Ik hou je hier mooi in de gaten en dan kan ik mooi spieken hoe het met je gaat en of je ervan bekomen bent :p Heb net maar even meteen een duowagen aangeschaft...:$ misschien een beetje vroeg maar ik ga er gewoon vanuit dat het allemaal weer zo vlekkeloos verloopt als mijn vorige zwangerschap!

8. moeders83

moeders83 Lid

27 jan 2014
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou jij mij ook op de hoogte hoe het met jou gaat? Echt super benieuwd...ik heb komende dinsdag een afspraak bij de huisarts voor een verwijzing naar de gynaecoloog.Verwacht binnen 3 weken een eerste echo te krijgen. De assistente reageerde heel verrast. Inmiddels is mvm al geweest, dus kan ik weer kannetjes gaan vullen:)

Hahaha....al een duowagen aangeschaft; stoer! Hmm daar moet ik mij ook maar eens op gaan orienteren...;)

9. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben nu 3-4 weekjes zwanger en ik heb ook wat last van mijn rug, vooral onderin. Lijkt erg op de rugpijn die ik normaal tijdens mijn menstruatie heb.

10. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Bij mijn vorige zwangerschap die maar 8 weken duurde
    Had ik mega veel last van mijn onderrug
    Staand afwassen was echt vermoeiend

Nu ben ik pas 4 weken en een dag en voel helemaal niks

11. kimmyLynn

kimmyLynn Bekend lid

14 jan 2014
    951
    63
    28
    Vrouw
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid Holland
    Emma klopt!
    Menstruatie pijn dat had ik vanacht ook lichtjes
    Ik dacht neee heh toch niet gelukt deze ronde
    Gelukkig een positieve test vanmorgen

12. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik had ook de eerste weken wat last van mijn onderrug, vooral savonds.
    Met een week of 7 werd dat minder bij mij, nu helemaal geen last meer.

In het begin komt het volgens mij door de hormonen.

13. Renske89

Renske89 Lid

23 jan 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot nu toe nog alles in orde hier!! Ben savonds alleen doodmoe, lig meestal al om 21.30 te slapen! :$ en idd is bij mij ook mvmgeweest dus pos de komende tijd ook weer in een kannetje hahaha! Over 2 weken eerste echo, zo spannend! Gister wel n vroege gehad ivm licht bloedverlies maar er was hartactie te zien dus was wEPwel een geruststelling!

14. Renske89

Renske89 Lid

23 jan 2014
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emma en kimmylynn, gefeliciteerd! Inmiddels is bij mij de rugpijn een stuk minder, nu enorm moe maar........alles voor het goede doel he! :D

15. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Bedankt!

Ja, alles voor het goede doel. Zolang dit kleintje maar blijven zitten vind ik alles best.

Deel Deze Pagina