ik schreef niet wie is de sinterklaas snoepjes al beu he?! hahahaha het MAG ik las dat er vrouwen waren die ergens gelezen hadden dat het niet mocht,,,het scheen niet goed voor de beebie (in de zwangerschap) maar dus wel!!!!
nou en hier is nu het topic voor bedoeld ik was idd ook al bang om peperkoek te eten ,ik hoorde dat het slecht was enz
Hahahaa jaa ik heb ze nog niet gegeten, maar ik heb al tijdje trek in chocolade pepernoten... ik had ook gelezen speculaas en kaneel is niet goed, maar het mag dus wel. Alleen hele grote overdreven hoeveel heden is schadelijk. hihi... Dus ik denk morgen ga ik ze ff kopen.. en smullen !!
Sorry, kan ze niet meer zien Had al ergens gelezen dat je kaneel moest gaan lepelen om het slecht te laten zijn voor de baby, sowieso is de slechte invloed van kaneel nog niet volledig bewezen.
ik vreet me helemaal kapot in pepernoten, die kikkers en muizen met die fondant, kom net van de aldi af en daar hadden ze weer van die musket kranzen...... nou ze vlogen me karretje in hoor haha
Ik wist dat niet eens van kaneel. Ik vreet me al weken aan een stuk vol met die overheerlijke chocoladepepernoten
HIer nog een chocoladepepernoten fan, wat een uitvinding, gelukkig (of juist niet) hoef ik niet alleen zo een zak leeg te eten. Mijn zoontje vindt ze ook erg lekker
had er nog niet eens over nagedacht dat in speculaas kaneel zit!! Maar fijn!! lekker snoepen! (dik worden we toch wel!)
nou dames gelukkig genieten jullie volop van de lekkernijen van onze sint ,,,, mn man had een heerlijk romboterstaaf meegenomen hmmmmmmmmmmmm lekker even in de oven heerlijk!! en hij weet niet dat de sint vanacht (ahum) vanavond een letter in zn schoen doet hahahahaah
Taai taai!! Ben ik op t moment verslaafd aan. Wel met mate dan hoor! Verder vind ik al het sinterklaas snoepgoed wel lekker.