Zo ik was het even helemaal ZAT! dat getrouwtrek om mij. Ik werk 50 uur, 40 doordeweeks 10 uur op zaterdag als gastouder en de zondagen was voor het gezin, daarnaast had ik dan nog het complete huishouden, ventlief heeft de keuken voor zn rekening maar echt schoon doet hij het niet (zie mn hygiëne-topic) dus uiteindelijk komt het complete huishouden op mijn schouders terrecht, dan nog de was die ik moet redden uit de handen van ventlief omdat hij laatst mijn Tom Tayler blouse van 75 euro mooi vlekkerig roze had gemaakt. Dus na het zoveelste "ongelukje" hebben we afgesproken dat hij de was niet meer doet. Dit komt dus ook op mijn rekening. Verder moet ik verzinnen wat mn dochter aandoet en wat mn vent aandoet want blijkbaar heeft hij daar mijn hulp bij nodig dus het resultaat na 40 uur werk achter de rug te hebben even een avondje pokeren met t werk: een schreeuwende drukke dame om me heen die met me wil spelen na me de hele week amper gezien te hebben door het werk, een vent die me verteld wat allemaal gewassen moet worden en wat hij aan moet trekken en daarbij dus de hele kast leegtrekt. dan gaat hij de badkamer in en staat ALLES wat hij gebruikt door de hele badkamer heen verspreid want opruimen, WAT IS DAT? Dus toen trok ik de streep! BASTA! Ik heb AL zn kleding op een hoop aan zijn kant van het bed gelegd. die moest opgevouwen en opgeruimd worden in zijn kast wil hij zn bed veilig inkomen want geheid trapte ik hem er weer uit om het alsnog te doen, beetje voor lief nemen dat ik dit doe voor hem zodra hij zn kont keert is er dus niet meer bij. Heb hem daarna de badkamer ingeloodst om te vertellen waarom hij zn eigen plankje heeft en wat het nut hiervan is en dat hij op dat plankje mooi zn eigen troep mag maken en verder niet. IK bepaal WAT ik was WANNEER ik het was en hij mag de vieze dingen in de wasmand gooien en blij zijn dat ze op zondag gestreken in zn kast liggen. ik heb een aantal schoonmaak bedrijven gebeld die bij ons elke week 2 uurtjes komen schoonmaken! Ik heb de oppasouders verteld dat ik per 1 februari ga stoppen met oppassen zodat ik het weekend lekker voor mij en mn dametje heb. en de zondagen ook echt met zn 3tjes ipv zombi-mam die achter het zooitje aansjokt. hoppatekee, klaar ben ik ermee!
Natuurlijk werd het op mn hormonen gegooid door manlief, maar als dat nodig is om eindelijk de streep te trekken, be my gast!
toen ik alle was op mijn man zn kant vant bed kieperde....lag het de volgende ochtend op zn stoel.Nu 4 dgn langer ligt het er nog..........maar ik raak het mooi niet an!!
Nou hij komt OF tegelijk met mij naar bed, OF later, dus mocht ik dat merken dan ligt hij ook op de stoel, hoppaa. (normaal ligt het nog niet eens op zn stoel maar gewoon door de hele kamer, grond, stoel, bed, half uit de kast hangend omdat het shirt erboven of eronder ook nog even bekeken moest worden.)
nee ik ben niet van de goede voornemens, ik ben van de impuls acties. en dit was de 1e van 2011! (das niet helemaal waar want vorige week heb ik zomaar bij een reisbureau 3 dagen disneyland parijs geboekt voor zn 3tjes!) achja je verveeld je in iedergeval nooit met mij haha Elke dag is anders
Goh, goed van je zeg Ik erger me al groen en geel aan mijn man wat opruimen betreft, maar jouw vent is nog een slag erger. En dan werk je ook nog eens zoveel. Pfoe, dat je het al die tijd wél hebt volgehouden zeg... En nu volhouden inderdaad en weer een beetje tijd terugkrijgen!
haha nee want hij kijkt altijd in de kast wat hij aan wil trekken, zoekt nooit specifiek iets gelukkig. Moet hij ook niet gaan doen. Hij had laatst een opmerking gemaakt over mn strijkwerk. Dat ze klaagde op zn werk omdat zn blousjes niet goed gestreken waren. (hij rukt blousjes uit de kast waardoor andere op de kreuk blijven liggen die hij vervolgens dan gewoon weer aantrekt, ja dan krijg je kreukels) Dus ik heb lief gelachen niets gezegt en toen hij vroeg waar zn blousjes waren wees ik naar de strijkmand en verzocht ik hem vriendelijk om zn eigen blousjes te strijken. Hij keek zo zuur, echt onbetaalbaar zo'n gezicht.
YOU GO GIRLLLL!!! Ik zou nu zoooo graag even mee kunnen spieken want eerdaags gaat meneer niet alleen met een vouw in zn blouse naar werk maar waarschijnlijk zonder blouse hihihi....tenminste zo ging het met mn ex wel toen ik dit invoerde (overigens is hij niet daarom een ex hoor! ) Werd al moe toen ik las wat jij allemaal op je schouders nam! pffff....mag t een onsje minder!