Sperma brand daar beneden :$

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tweekids, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen.:) Sinds wij het zonder condoom doen brand het ineens zodra hij 'gekomen' is echt verschrikkelijk. Hebben meer vrouwen dit? En wat kan je er in hemelsnaam aan doen?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Heb ik nog nooit van gehoord, maar dat lijkt me dus echt niet fijn. Ook niet omdat je natuurlijk sperma in je moet krijgen om zwanger te worden......Lijkt me dus voor de "lustgevoelens" ook niet echt bevorderlijk.

Ik hoop dat hier iemand je kan helpen en anders gewoon eventjes aan huisarts vragen?

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    misschien ben je allergisch voor zijn sperma..of heb je zonder het te weten een lichte schimmelinfectie wat ervoor zorgt dat het zo brand?

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Bestaat er een sperma allergie? Schimmel infectie lijkt me niet merk ik meestal wel komt altijd aan de buitenkant te voor schijn. Haha nee inderdaad niet erg prettig als je zwanger wilt worden..

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Sperma allergie

Effe googelen......blijkt echt te bestaan dus. Hoop niet dat je het hebt, maar misschien handig om eens te lezen. Er staat nog veel meer als je google gebruikt. Ik heb gezocht op "allergie voor sperma".

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Jeetje, ik zie het nu. Ze beschrijven wel wat ik voel ja alleen heb geen blaren enzo (gelukkig) Brand gewoon mega erg toch maar naar de huisarts dan..

7. Sweety88

Sweety88 Actief lid

14 sep 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Volgens je banner heb je al een kind. Heb je hier bij het ´verwekken:D´ van de eerste ook last van gehad? Als het een allergie is, zou je het vaker hebben en niet alleen nu. Of je hebt toch een schimmelinfectie, maar geen overige klachten?
    Ik zou het toch aan je huisarts vragen, het lijkt me niet prettig.
    Heb zelf een keer een schimmel gehad, maar merkte het ook alleen na het vrijen, zal wel aan de wrijfing liggen *UHUM*

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ja toen ook maar heb er eigenlijk nooit zo over na gedacht tot het gisteravond weer 'raak' was ..

9. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoi,

Ik heb precies hetzelfde. Bij mij is het dus wel een schimmelinfectie! Door schimmelinfectie gaat de huis dat een beetje kapot en wordt t wat droger en als er dan sperma inkomt brand bij mij ook heel erg. Misschien kan je een gyno daktarin proberen voor de zekerheid?

Deel Deze Pagina