25 weken,en laatste weken last van migraine.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmuh, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hi allemaal,

ben in mijn 26e week van onze zwangerschap.. Heb alleen een vraagje, misschien dat sommige dames hier ook last van hebben en misschien een tip kunnen geven.
    Ik heb de laatste weken behoorlijk last van migraine.
    Het is wel écht weekelijks.
    Vorig weekend tijdens werk (zaterdag+zondag hele dag)
    en nu weer vanaf vrijdag. Vrijdag vlekken voor mijn ogen, dus lag al om 20:15 op bed, zaterdag en vandaag nog hoofdpijn maar licht is mij nog te fel...

Iemand tips of herkent iemand zich hierin?

2. frederique19

27 nov 2012
    17
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi Kimmuh, ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ik wilde voor geen goud mijn migrainemedicatie innemen tijdens de zwangerschap vanwege de baby. Ik ben toen tegen een apparaatje aangelopen dat electrische prikkels afgeeft op je voorhoofd. Het heet Cefaly. Het heeft me enorm geholpen zonder enige bijwerking. Aanrader!:)

Groetjes en veel sterkte met de laatste maanden. Frederique

3. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Toevallig vanmorgen ergens gelezen dat je rond de 6 maanden meer last van hoofdpijn kunt hebben. Nog nooit migraine gehad, maar lijkt me heel vervelend. Heb helaas geen tips voor je!

4. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Ik heb er soms ook last van,neem dan wel paracetamol en ga liggen met koude handdoek op mijn hoofd. Maar ja als je aan werk bent kan je natuurlijk niet gaan liggen. Let wel goed op of die hoofdpijn niet als een band op jouw hoofd voelt,ook omdat je schreef dat je vlekken voor jouw ogen had. Als dat wel zo iets dan zou ik wel contact opnemen met jouw vk.

5. urmylove

urmylove Niet meer actief

Mijn moeder heeft ook altijd zware migraine aanvallen gehad.. en ik had haar aangeraden om geen bananen meer te eten.. (dit had ik ergens gelezen en wat niet probeert tja..) maar ze at en eet dus nu nooit meer bananen, en ze heeft echt geen migraine aanvallen meer, zij had ze ook 2 x in de maand ofzo (nou was ze wel nie zwanger, maar toch!)
    Mijn vriend heeft er ook last van, maar die at al geen bananen, als hij ze ruikt gaat ie al over zn nek..
    verder sluit ik me aan bij de rest ;)

Deel Deze Pagina