hai we willen onze fotos en video's opslaan, maar wat is nou het beste? we willen het natuurlijk over 20jaar nog kunnen afspelen! op een externe harde schijf, of op een usb of op een dvdtje of cdtje of iemand anders nog een optie?? of op allemaal
Wij hebben ongeveer 4 terrabyte op harde schijven staan. Zijn voor ons erg prettig, want die raak je ook niet zo snel kwijt een cd/usb etc wel. Je moet ze alleen niet laten vallen want dan heb je alsnog niets
Mijn vriend heeft zijn eigen server en daar staan alle foto's op, voor de rest op de computer en hij heeft op zijn werk ook nog een kopie. Zo raken we hopelijk nooit de babyfoto's e.d. kwijt.
Best op 2 harde schijven, eentje bij u thuis en de andere bij familie/vrienden. Stel je huis staat eens in brand of er word ingebroken dan heb je nog een reserve
Hier staat het op de pc een copy ervan op de externe en als mijn man klaar is met zijn server gaat er ook daar een kopie naar toe.
Alle foto's staan bij ons op de externe harde schijf, op de Mac mini, op mijn laptop en in de iCloud. En zelfs nu twijfel ik nog of ik het niet beter op kan slaan.