Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen.. zie niet echt een logisch subforum ervoor. Ik heb zaterdag onbeschermd sex gehad.. en hij is een paar keer in me klaargekomen.. had uitgerekend dat mn vruchtbaarste dag de 28e was... en heb dus de 6e sex gehad .. ik zou vandaag ongesteld moeten worden.. maar is de kans heel klein aangezien ik buiten mn eisprong omzit enzo? Wil niet echt zwanger zijn pff !! Ik heb wel pijn aan me borsten... vooral als ik ze aanraak! Kan dat komen door ongesteldheid( heb ik nooit )... ik ben ook misselijk moe en duizelig.. maar dat kan ook komen omdat ik bang ben dat ik zwanger ben pf! En kan ik nu al een test doen?
Als jij de 28e feb. je eisprong had en op 6 maart sex hebt gehad, dan is de kans zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein dat je zwanger bent. Aangezien je vandaag ongesteld moet worden, zou je nu al een test kunnen doen, al is het alleen maar om jezelf zeker te stellen. Je zegt trouwens dat je absoluut niet zwanger wil worden! Goede tip ............ GEEN onbeschermde sex meer hebben!
Als je rond de 28ste je eisprong had en ook rond die datum sex heb gehad is de kans dat je nu zwanger kan zijn. Maar je verteld dat je rond de 6de sex heb gehad, dan moet je ei ook een week later zijn geweest. Als je rond de 6de bent zwanger geworden zou je ong twee weken daarna kunnen testen.
hoi hoeveel tijd/dagen zit er tussen je menstruaties is dat altijd rond de zelfde tijd als je 1 feb je ei heb gehad kun je eigelijk niet zwanger zijn omdat een eitje maar 24/48 uur te bevruchten is het kan wel als je voor je ei nog sex gehad hebt dus na je menstuatie ?? het klinkt wel als zwangerschap ik hoop het niet voor je
Hai! Mijn zwangerschap is volgens mij niet heel regelmatig weet het niet precies.. ik ben een half jaar niet ongesteld geweest omdat ik anorexia heb gehad.. maar nu ben ik het alweer een paar maanden.. maar niet heel regelmatig... heeft adt nog invloed op je eisprong? En ik wil wel kinderen hioor maar niet nu... en ja beschermde sex i know.. kan je jezelf ook die symptomen aanmeten omdat je je zorgen maakt? dus dat je dat alles voelt van de stress?
Kijk, dit veranderd een hoop. Je vertelde er niet bij dat je onregelmatig ongesteld bent! Want met een onregelmatige cyclus, veranderd de dag van je eisprong dus ook! Hoe lang waren al je andere cyclussen dan ?? Ik zou op 20 maart gaan testen als je dan nog niet ongesteld bent geworden. Dat is namelijk 14 dagen na je sex en ALS je eisprong op/rond 6 maart heeft plaatsgevonden, dan zou je rond 20 maart pas positief kunnen testen. En ja, je kan jezelf zeker symptonen "aanpraten".
Bedoelde ongesteldheid hahaha! Ik weet niet precies hoe mn ongesteldheid loopt.. de ene keer ben ik ook 3 dagen ongesteld de andere 5.. echt weird! Ben wel al een hele tijd niet meer aan de pil.. kan ik het echt pas de 20e testen? Zit hem echt dik te stressen haha.. mn borste lijken trouwens harder.. en als ik eraan zit doet het echt pijn of als ik beweeg.. hoort dat bij het voorteken van ongesteldheid? Want bij zwangerschap worden je b orsten niet hard toch? Ik heb namelijk nooit ergens last van wnnr ik ongesteld moet worden..
Als je zwanger bent geworden door de sex op de 6e (en dus je eisprong op de 6e), dan kan je echt pas 14 dagen daarna testen, dus dat is de 20e en dus eind v/d week. Als je nu test en hij is negatief, dan zegt dat helemaal niks, want je zit nu dan pas 8 dagen na je eisprong, en zal je toch echt nog even moeten afwachten. Overigens heb ik het ook wel eens gehad dat ik pijnlijke borsten kreeg, zelfs blauwe aders eroverheen (zw-kwaaltje), maar toch was ik echt niet zwanger en werd ik gewoon op tijd ongesteld. Maar je weet dus niet hoe lang je cyclus normaal is ?? Noem dan eens de data op van wanneer je ongesteld bent geworden de afgelopen maanden. Wellicht kunnen we je daarmee helpen.
Ik weet het niet precies sorry.. de laatste keer dat ik ongesteld we rd was dus de 14e.. daarvoor ben ik 2x ongesteld geweest en daarvoor meer dan een half jaar niet... haalt dat eigenlijk ook nog iets uit? als je een half jaar niet ongesteld bent geweest?
Hee! Dus je bent ook niet aan de pil? denk dat wij je moeilijk kunen helpen als jij niet weet of je een gelijke cyclus heb en hoelang hij is etc. Groetjes
Hai Ja sorry ik heb er niet echt opgelet wanneer ik precies ongesteld was etc... ben het trouwens nog steeds iet... ben wel echt supermoe al de helew eek... heb echt zin om overal waar ik zit te gaan slapen hehe.. heb gisteren uit pure ongeduld die test nog is gedaan... maarja zoals jullie al zeiden heb ik er denk ik ook niet veel aan aangezien ik niet weet wannneer me eisprong was...
En 3 weken na de onveilige sex zou de test echt positief moeten zijn..... aangezien zaadcellen dus nog wat dagen leven.... mocht je ei later geweest zijn.... en de zaadjes al wat daagjes gebivakeerd hebben........ tja ik ga niet schrijven hoe groot de kans is..... aangezien je geen regelmatige cyclus hebt en onveilige sex hebt gehad is er een kans..... ben zelf 1ste keer met pil zwanger geraakt..... en had nu een ei op dag 9/10 .... ook knap met een cylclus van 32/34 dagen..... dus er is altijd een kans..... !! ook al lijkt het onmogelijk.... Succes
He meis, sja, niet meer onbeschermde sex hebben he..dat om mee te beginnen. Als je onregelmatig bent, en dus niet weet wanneer je ei is, dan kan je dus wel zwanger zijn. Al denkik niet datje dat bent. Als ik jou was zou ik naar de HA gaan en vragen om een bloedtest, die geeft wat sneller duidelijkheid.. Dit is voor mij heel raar om te zeggen, maar ik hoop voor je dat je niet zwanger bent..(omdat je dat zelf niet wil!!)
Hai! Ik ben niet zwanger hoor... vind het stiekem wel een heel klein beetje jammer..omdat het toch wel een bepaald gevoel oproept altijd... maar ik wacht liever totdat ik een vriend etc heb. Ik heb nog een vraagje miss een beetje beschamend hoor haha. Die datum had ik dus sex.. maar ik heb sinds die dag echt enorme last van dat botje bij mn stuitje.. kan het zijn dat ie gebroken of gekneusd is? Want het lijkt ook niet echt minder te worden.. en als ik opsta doe ik daar echt even over..