Ik zou me er niet mee bemoeien! Wat nou als je hem alles verteld, hij confronteerd zijn vrouw ermee en zij gaat het ontkennen?! Dan krijg je ZEKER WETEN verwijten, dat je ze uit elkaar probeert te krijgen etc etc... Ondanks dat jij meer weet, ben je wel de boeman! Oftewel; Je er buiten houden!
Ik zou tegen hem zeggen dat hij bij zijn vrouw moet zijn. en als hij aangeeft dat hij denkt dat er meer is en of jij het weet zeggen. ja ze praat met mij. maar in vertrouwen. zou je willen dat ik doorspeel wat jij tegen mij zegt? nee toch. als je twijfelt of ze alles verteld moet je toch echt goed met haar gaan praten. ennuh.. misschien is relatie therapie iets voor jullie Verder mbt je gevoelens ten opzichte van hem. als die er zijn zou en je wilt het niet. zou ik ook proberen iets meer afstand te creeeren. sterkte
eerste gedeelte helemaal mee eens. Ik zou aan je vriendin zeggen dat ze het moet vertellen anders doe jij het. Maar vind het zelf wel dat het ts haar zaak ik. Of anders gezegd het is haar zaak geworden sinds haar vriendin haar erin betrokken heeft.
Een beetje man gaat toch zelf in gesprek met zijn vrouw/ vriendin als hij weet dat er meer speelt? Beetje vreemde situatie als hij elke avond met haar in bed stapt, niks zegt en ondertussen weet dat er "iets" is?
Ik zou me er denk ik niet mee bemoeien. Hij trekt jou hier eigenlijk mee in, terwijl het eigenlijk zijn eigen zaak is. Hij zou met haar moeten praten en zijn eigen keus hier in moeten maken. Snap wel dat het voor jou moeilijk is omdat jij meer weet en ziet dat hij daar door gekwetst is. Je hoort het vaker dat diegene het verteld dan gezien word als de boeman. Hun zijn beide volwassen mensen dus laat hun dit ook zelf uitzoeken
Ik zou mezelf ook afvragen of ik mss niet iets meer wil van die man. Of ik niet twijfel om hem de waarheid te vertellen uit eigenbelang. Ben je zelf single? En ik weet nu ga ik veel dames over mijn nek krijgen maar als ik zelf single ben, heel sterke gevoelens voor iemand heb en weet dat het wederzijds is dan ga ik wel de strijd aan. dus ja dan zou ik wel laten doorschijnen dat je iets meer weet en dat zijn gevoel juist is. Je vriendin is ontrouw geweest en zal de gevolgen moeten dragen. Hopelijk voor haar vergeeft haar man het haar. Zelf zou ik het ook willen weten als mijn man mij zou bedriegen en zou me bedrogen voelen als iedereen rondom mij ervan weet en dat ik het domme moedertje ben dat van niks weet. De keuze ligt aan jou uiteindelijk en ben benieuwd naar je beslissing.
Ik denk dat wij dezelfde gedachte hebben... Maar goed, als ik heel eerlijk ben (en daar vraag je om) denk ik dat je het wilt zeggen uit eigen belang. Jij bent de eerlijke vrouw en zijn eigen vrouw is een leugenaar. Dat maakt jou weer super aantrekkelijk enz enz. Opzich helemaal niks mis mee hoor! Als jij single bent en je bent verliefd op hem en je weet dat zijn vrouw niet 100% voor hem gaat vind ik het je goed recht om dit idee te hebben. Maar of je het ook moet uitvoeren is een tweede. Ik denk dat deze relatie toch wel spoedig aan zijn einde komt, ook zonder jouw hulp.
Alarmbel. Onbewuste gevoelens hebben bijzonder veel invloed op je doen en laten. Kortom, daar gaat het topic dus wel over.... Succes, ik zou zelf zoveel mogelijk afstand houden en zeker niet 'nobel' zijn en dingen vertellen. groet Amber
Zou aan beiden zeggen dat ze met élkaar moeten praat en jou er buiten moeten laten, dat jij er verder ook niks meer van wil weten...en hoe het dan verder gaat, de tijd zal het leren!
Zoals de meesten zeggen zou ik inderdaad ook met die vriendin gaan praten dat ze het tegen haar mag moet zeggen. Doet ze dat niet, dan doe jij het.
Kan me alleen maar aansluiten bij de andere reacties. Hij kan beter met z'n vrouw gaan praten en jij kan beter afstand nemen van beide tot ze er samen uit zijn hoe ze verder willen.
niet mee bemoeien, straks heb jij het inderdaad gedaan. hij weet er inmiddels van neem ik aan, anders vraagt ie niet of jij meer weet toch? dus laat ze het dan verder lekker samen uitzoeken en maak het vooral niet erger door "intens" met hem te worden zeg!
Wat een lastige situatie! Ik vind dat jouw vriendin je in een lastig parket heeft gebracht, door dit met jou te delen, terwijl je met haar vriend ook een goede band hebt. Zij vraagt jouw dus eigenlijk je mond te houden, en tegelijkertijd iets te verbergen voor haar vriend, wat aan jou begint te knagen. Ik vind dat heel oneerlijk. Buiten dat ik de hele situatie oneerlijk vind van haar. Ik zou in jouw geval aan je vriendin aangeven dat je hier een strijd hebt met je eigen gevoelens, juist omdat je haar vriend kent. Misschien begrijpt ze dat, en kan ze gaan beseffen dat de waarheid toch wel boven komt. Ze kan het beter zelf vertellen aan haar vriend, dan dat hij erachter komt, op welke manier dan ook. Ik zou proberen haar hiervan bewust te maken. Dan kan je altijd later nog aan haar vriend vertellen wat de reden was van jouw handelen en dat je een tweestrijd had. Dan ben jij gewoon eerlijk en open!
ik zou me er niet mee bemoeien dat gaat altijd fout. ik zou je vriend naar zijn vrouw sturen en die vriendin van jou eens inpeperen dat jij hier mee in gewetens problemen komt en hoelang ze nog door wil gaan. dat haar man allang nattigheid voelt. voor mij zijn zulke mensen trouwens geen vrienden. ik kan daar niks mee.
Mijn ongezouten mening, hem vertellen dat hij het zelf moet uitzoeken en jij moet afstand nemen van haar man.
Ik zou me hier helemaal buiten houden! Dit ook tegen haar en haar man zeggen, dat je hier niks mee te maken wilt hebben, dalijk heb jij het inderdaad gedaan.. Dat zou ik doen.
Wat een vervelende situatie voor iedereen. Ik zou me er zelf niet mee bemoeien en tegen hem zeggen dat hij het zelf met zijn vrouw moet bespreken.